جاباما
۹۵۳۷۷۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

عقب‌نشینی گوگل از تغییرات در صفحه نتایج

در پی بازخورد‌های منفی کاربران، گوگل از تغییراتی که هفته گذشته در طراحی صفحه نمایش نتایج در موتور جستجوی نسخه دسکتاپ خود ایجاد کرده بود، عقب‌نشینی کرد.

ایرنا: در پی بازخوردهای منفی کاربران، گوگل از تغییراتی که هفته گذشته در طراحی صفحه نمایش نتایج در موتور جستجوی نسخه دسکتاپ خود ایجاد کرده بود، عقب‌نشینی کرد.

عقب‌نشینی گوگل از تغییرات در صفحه نتایج

به گزارش پایگاه اینترنتی «انگجت»، تغییراتی که هفته گذشته گوگل در نسخه دسکتاپ موتور جستجوی خود اعمال کرد، با انتقاد کاربران روبه‌رو شد. این تغییرات نسبتاً جزئی بود و به موجب آن‌ فاوآیکن‌ (Favicon) شرکت‌ها در کنار پیش‌نمایش لینک آن‌ها نمایش داده می‌شد. فاوآیکن آیکن کوچکی است که معمولا در گوشه نوار آدرس، کنار نشانی‌های وب نمایش داده می‌شود که می‌تواند معرف لوگوی آن پایگاه یا محتویات صفحه موردنظر باشد.

منتقدین معتقدند که این تغییرات باعث بی‌نظمی و بهم ریختگی رابط کاربری ساده و مرتب موتور جستجوی گوگل شده و تشخیص تبلیغات را از نتایج جستجو دشوار کرد. حال گوگل ظاهرا از این تغییرات عقب‌نشینی کرده است؛ این شرکت در توییتی اعلام کرد که قصد دارد «موقعیت‌های جدیدی را برای قرار دادن فاوآیکن‌ها امتحان کند». گوگل می‌گوید طی هفته‌های آتی، به آزمایش تغییرات ادامه می‌دهد. کاربران نسخه دسکتاپ گوگل در این مدت فاوآیکن‌ها را در موقعیت‌های مختلفی از صفحه نمایش نتایج مشاهده خواهند کرد. هنوز روشن نیست که گوگل چگونه می‌خواهد فاوآیکن‌ها را از تبلیغات متمایز کند.

گوگل سال گذشته فاوآیکن‌ها را به نسخه موبایل موتور جستجوی خود اضافه کرد. هدف از این کار برجسته کردن منبع اطلاعات بود. به گفته گوگل این تغییرات در میان کاربران نسخه موبایل بازخورد خوبی داشت. این کمپانی می‌گوید آزمایش‌های اولیه تغییرات برای نسخه دسکتاپ نیز مثبت بوده است، اما این شرکت «همیشه بازخوردهای کاربرانش را مدنظر قرار می‌دهد». در واقع این طور به نظر می‌رسد که نارضایتی‌های کاربران از این تغییرات به گوش گوگل رسیده و این کمپانی به دنبال یافتن بهترین راه برای طراحی مجدد نسخه دسکتاپ موتور جستجوی خود است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج