جاباما
۹۵۵۳۰۸
۱۱ نظر
۵۰۰۷
۱۱ نظر
۵۰۰۷
پ

مقام آمریکایی مرگ «دی آندریا» را تکذیب کرد

یک مقام آمریکایی به گزارش‌های منتشرشده در مورد مرگ یکی از مقام‌های ارشد «سیا» بر اثر سقوط هواپیما در افغانستان واکنش نشان داد و مدعی شد که این گزارش‌ها «پروپاگاندا» است.

خبرگزاری فارس: از روز سه‌شنبه همزمان با سقوط یک فروند هواپیمای اطلاعاتی-نظامی آمریکا در افغانستان، گزارش‌هایی مبنی بر مرگ یکی از مقام‌های ارشد آژانس مرکزی اطلاعات آمریکا (سیا) در برخی از رسانه‌ها منتشر شده است.

به ادعای این گزارش‌ها، «مایکل دی آندریا» که گفته می‌شود مسئول پرونده ایران در سیا است، یکی از سرنشینان هواپیمای «E۱۱-A» در ولایت «غزنی» افغانستان بوده و در جریان این سقوط کشته شده است.

هرچند آمریکا تاکنون در مورد تعداد سرنشینان این هواپیما و هویت آن‌ها سکوت کرده، یک مقام ناشناس آمریکایی در گفت‌وگو با رسانه‌ها کشته شدن دی‌ آندریا در این حادثه را تکذیب کرده است.

این مقام آمریکایی که خواسته نامش فاش نشود، در گفت‌وگو با شبکه «وی‌او‌اِی» مدعی شده است که این گزارش‌ها «بازتولید پروپاگاندای طالبان» است.

هواپیمای آمریکا صبح سه‌شنبه در افغانستان سقوط کرد و ساعاتی بعد طالبان مسئولیت ساقط کردن آن را بر عهده گرفت. با این وجود، واشنگتن مدعی شده است که نشانه‌ای از هدف قرار گرفتن این هواپیما وجود ندارد.

بر اساس گزارش وی‌او‌اِی، تیمی از ارتش آمریکا بعد از یک درگیری مختصر با نیروهای طالبان در محل سقوط این هواپیما حضور یافته و توانسته جعبه سیاه هواپیما و اجساد دو نفر از سرنشینان را با خود ببرد. تیم آمریکایی سپس لاشه هواپیما را از بین برده است.

هرچند مقام آمریکایی در گفت‌وگو با این شبکه مدعی شده که این هواپیما تنها دو سرنشین داشته، اما پیش از این گزارش‌هایی در مورد حضور تعداد بیشتری در این هواپیما منتشر شده بود. خبرگزاری «رویترز» دیروز به نقل از پلیس منطقه غزنی گزارش داد که این هواپیما دستکم ۶ سرنشین داشته که دو نفر از آن‌ها زنده مانده و اکنون مفقود شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دروغ گو..پس بیاریدش جلو دوربین

    • بدون نام

      باعث تاسفه.ایشالا بار بعدی

    • بدون نام

      اکه هی

    • ناشناس

      عجب دروغ گویایی هستن این امریکاییا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همچنین.....!!

    • بدون نام

      غلط کردن دروغ میگن اگه راست میگن زنده شو نشون بدن

    • بدون نام

      ونیز همجنین..

    • بدون نام

      امریکایی ها با درگیری اندکی ! خود را به هواپیما رسوندن ......هواپیمای مخابرات : رله کردن شبکه هوایی استفاده میشه مثال هم زده بود که اف ۱۵ با اف ۳۵ توسط این مدل هواپیما انجام میشود .عکسهای قبلش قسمتهایی از سقف بود و بقیه دود زده بود بعداز انفجار توسط امریکایی ها متلاشی شده هست عکسش هست

    • بدون نام

      نشانش دهید دروعگو ها

    • بدون نام

      احتمالا آسیب مغزی دیده

    • لعنت بر بی غیرت (بیگانه پرست)

      مرگ بر آمریکای جنایتکار و طرفدارانش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج