جاباما
۹۵۵۴۳۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

واکنش رئیس بارسلونا به بازگشت احتمالی نیمار

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا بار دیگر با سوالاتی راجع به نیمار و بازگشت او مواجه شد.

ورزش سه: نیمار هنوز رویای بازی کردن و بازگشت به بارسلونا را در سر دارد و امیدوار است روزی این آرزو محقق شود. او تابستان گذشته همه کار برای بازگشت به بارسلونا انجام داد اما در نهایت عدم توافق مالی طرفین باعث بر هم خوردن معامله و منتفی شدن این انتقال شد.

احتمالا در تابستان پیش رو دوباره شایعات فراوانی در این خصوص منتشر خواهد شد. چندی قبل نشریات اسپانیایی مدعی شدند اگر نیمار با پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد به توافق نرسد، می تواند بعد از سه سال حضور در این تیم رسما به فیفا تقاضای جدایی بدهد و این نهاد بین المللی نیز مبلغی را برای انتقال او تعیین می کند که اگر بارسلونا خواهان پرداختش باشد، پاری سن ژرمن نمی تواند جلوی جدایی نیمار را بگیرد.

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه با موندودپورتیوو و درباره بازگشت احتمالی نیمار گفت:« این سوال را همه از تابستان سال قبل مطرح می کنند. جواب من یکی است و تغییر نکرده است. هنوز زود است که در این باره سخن بگویم. اجازه بدهید که زمان آن فرا برسد.»

او در مورد جذب لائوتارو مارتینس ستاره اینتر نیز گفت:« اجازه بدهید که درباره بازیکنان دیگر تیم ها صحبت نکنیم. یکی از این بازیکنانی که شما می گویید در ایتالیا و یکی دیگر در فرانسه است. آنها ستاره های تیم های خود هستند اما ما در اسپانیا هستیم و اجازه بدهید تا زمانی که چیزی قطعی نشده است درباره آن صحبت نشود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج