جاباما
۹۵۵۴۳۷
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

واکنش مسکو به هشدارهای اردوغان درباره سوریه

وزارت خارجه روسیه در واکنش به هشدارهای رئیس‌جمهور ترکیه به روسیه در خصوص «ادلب» تأکید کرد که مسکو به تمامی تعهداتش در قبال سوریه پایبند است.

خبرگزاری فارس: وزارت خارجه روسیه در واکنش به اظهارات هشدارآمیز اخیر «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه علیه نقش روسیه در سوریه گفت که مسکو همچنان به اجرای تعهداتش در خصوص سوریه پایبند است.

اردوغان امروز طی سخنانی مدعی شد، علیرغم آنکه تعداد زیادی از نیروهای ترکیه در «ادلب» حضور دارند، مسکو همچنان برای از بین بردن تروریست‌ها به بمباران‌های خود در این منطقه ادامه می‌دهد.

رئیس‌جمهور ترکیه در این خصوص به روسیه هشدار داد که صبر ترکیه رو به پایان است و گفت: «روسیه به توافقات خود در قالب (نشست‌های) آستانه و سوچی در خصوص سوریه پایبند نیست. به روسیه اعلام کردیم که صبر ما در مقابل بمباران‌های پی در پی و افزایش تنش‌ها در ادلب رو به پایان است».

بنا به گزارش خبرگزاری تاس، وزارت خارجه روسیه در واکنش به این اظهارات رئیس‌جمهور ترکیه گفت: «روسیه به شدت به اجرای تعهدات خود پایبند است».

دولت ترکیه در کنار مراکز دیده‌بانی ایران و روسیه ۲۰ مرکز دیده‌بانی در استان ادلب و حلب دارد و تاکنون هیچ‌گونه درگیری و تنشی میان نیروهای ارتش این کشور با نیروهای ارتش سوریه یا دیگر هم‌پیمانان گزارشی نشده است.

با اینحال، وزارت دفاع ترکیه روز گذشته (سه‌شنبه) با تهدید دولت سوریه هشدار داد که هر حمله‌ای از سوی دولت سوریه به مواضع ارتش ترکیه را پاسخ خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روسیه و ترکیه دست شون تو یه کاسه است این همش فیلمه ک ترکیه اظهار مخالفت با روسیه میکنه در عمل هدف هر دوشون یکیه هر دو حامی دولت سوریه هستند

    • بدون نام

      اردوغان خوش حامی تروریست وداعش بودوسابقه خوبی هیچ وقت نداشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج