۹۵۶۰۰۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

انتقاد باکو از موضع شورای اروپا

"صمد سید اف " سرپرست هیات جمهوری آذربایجان در مجمع پارلمانی شورای اروپا از موضع گیری های این شورا علیه کشورش انتقاد کرد .

ایرنا: "صمد سید اف " سرپرست هیات جمهوری آذربایجان در مجمع پارلمانی شورای اروپا از موضع گیری های این شورا علیه کشورش انتقاد کرد .

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری " حقین . آذ" جمهوری آذربایجان ، سید اف گفت : برخی نمایندگان شورای اروپا در راستای ایجاد بی ثباتی در جمهوری آذربایجان تلاش می کنند .

وی با اشاره به بررسی شرایط سیاسی و اجتماعی جمهوری آذربایجان در جلسات اخیر مجمع پارلمانی شورای اروپا ، افزود: این افراد هدف برهم زدن به هر وجه ثبات در جمهوری آذربایجان را دنبال می کنند و مذاکرات اخیر در این مجمع نیز بار دیگر نشان داد در چه افول عمیقی این سازمان بین المللی قرار می گیرد .

سید اف خاطر نشان کررد : جمهوری آذربایجان چند ماه قبل با دراز کردن دست دوستی به شورای اروپا اعتماد خود به این نهاد بین المللی را نشان داد ولی تعدادی از اعضای این شورا دستاوردهای کشورمان را نادیده گرفته و مطالب واهی در باره جمهوری آذربایجان مطرح می کنند .

سرپرست هیات جمهوری آذربایجان در مجمع پارلمانی شورای اروپا افزود : هدف از این نمایندگان شورای اروپا از طرح این همه مطالب واهی نظارت بر جمهوری آذربایجان در خارج از کشور از استراسبورگ ( دفتر شورای اروپا ) می باشد .

وی با تاکید بر این که جمهوری آذربایجان همکاری با شورای اروپا را همچنان ادامه خواهد داد، در عین حال هشدار داد : صبر ما هم تا حدی می تواند ادامه یابد .

این مقام آذری گفت : در حال حاضر در شورای اروپا شاهد گسترش اسلام هراسی و تحمیل ارزشهای خود به دیگر کشورها هستیم ولی موضع خود را عادلانه می دانیم و از آن بطور قاطعانه دفاع خواهیم کرد و به کسی اجازه تحمیل شرایط خود به ما نخواهیم داد .

مجمع پارلمانی شورای اروپا در جلسه اخیر خود قطعنامه ای در باره وجود زندانیان سیاسی در جمهوری آذربایجان را صادر کرد که صدور این سند با اعتراض شدید هیات جمهوری آذربایجان در این مجمع مواجه شد .

دولت باکو وجود زندانیان سیاسی در جمهوری آذربایجان را رد می کند .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج