۹۵۶۲۵۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مورینیو: اریکسن به من گفته بود در تاتنهام نمی‌ماند

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام درباره دلایل انتقال کریستین اریکسن به اینتر صحبت کرده و می‌گوید اریکسن شخصا به او گفته است که نمی‌خواهد قراردادش با تاتنهام را تمدید کند.

ورزش سه: ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام درباره دلایل جدایی کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام و انتقال او به اینتر توضیحاتی داده و می‌گوید بلافاصله بعد از آنکه او به جای مائوریسیو پوچتینو سکان هدایت اسپرز را به دست گرفته بوده اریکسن به او شخصا گفته که قصد ندارد قراردادش با تاتنهام را تمدید کند.

اریکسن این هفته با قراردادی ۲۲میلیون دلاری راهی اینتر شد تا به دوران حضور هفت ساله خود در تاتنهام پایان دهد. اریکسن در تابستان آینده بازیکن آزاد می‌شد و مورینیو می‌گوید زمانی که او تازه به تاتنهام آمده بوده مشخص بوده که اریکسن تصمیم خودش را گرفته و قصد جدایی دارد.

مورینیو در این باره گفت:"ما از خیلی وقت پیش می‌دانستیم. ما البته به خاطر توافق اخلاقی‌ای که با اریکسن داشتیم این را مطرح نکردیم ولی من از همان روز اولی که به این باشگاه آمدم او به من گفت که قصد ندارد قراردادش را تمدید کند".

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت:" ولی آقای دنیل لوی رئیس باشگاه ما این مساله را خیلی خوب و هوشمندانه مدیریت کرد. من البته حاضر بودم حتی اگر بازیکنی در اختیارم باشد که انگیزه زیادی ندارد ولی حرفه‌ای عمل می‌کند و برای باشگاه احترام قائل است با او کارکنم. ولی آقای لوی که مسئول بررسی مسائل از نظر مالی و اقتصادی است به درستی به این نتیجه رسید که با توجه به شش ماه باقی مانده از قرارداد او باید ترتیب یک انتقال را بدهد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج