۹۵۶۷۲۷
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

دین‌محمدی: مجیدی «دربی‌باز» است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: «فرهاد مجیدی» نخستین تجربه حضور در شهرآورد را به عنوان سرمربی تجربه می‌کند اما او به عنوان یک بازیکن نشان داده که «دربی‌باز» است و می‌تواند استقلال را به موفقیت برساند.

خبرگزاری ایرنا: سیروس دین‌محمدی در مورد برتری ۲ بر یک استقلال برابر نفت مسجد سلیمان افزود: استقلال در این دیدار با ترکیب متفاوتی در زمین حاضر شد و به همین خاطر در ابتدا کمی بازیکنان سردرگم بودند، اما رفته رفته شرایط بهتر شد و در نیمه دوم بازی به طور کامل بازیدر اختیار استقلال بود.

وی افزود: نفت مسجد سلیمان هم نشان داد که از تیم‌های خوب لیگ است، اما استقلال تیمی است که به راحتی به هیچ تیمی امتیاز نمی‌دهد و با این پیروزی با روحیه خوبی به استقبال دربی رفت.

پیشکسوت استقلال در مورد شهرآورد نود و دوم خاطرنشان کرد: شهرآورد همیشه حساس بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این دیدار با سایر مسابقات متفاوت است و امیدوارم استقلال در این دیدار موفق باشد.

وی با اشاره به مصدومیت «شیخ دیاباته» برای دیدار روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس، گفت: دیاباته یکی از وزنه‌های استقلال در خط حمله بود اما در غیاب او «ارسلان مطهری» می‌تواند ایفای نقش کند. مطهری بازیکن خوبی است و الان بهترین فرصت را دارد تا خودش را ثابت کند.

دین‌محمدی در مورد تقابل مربیان ایرانی در شهرآورد خاطر نشان کرد: این اتفاق خوبی است و از نظر من همین موضوع موجب می‌شود تا شهرآورد از همیشه جذاب‌تر باشد.

وی در خصوص اینکه استقلال بازی‌های قبلی خود را با نتایج بسیار خوبی پشت سر گذاشته و آیا این موضوع تاثیری در شهرآورد خواهد داشت یا خیر؟ گفت: این موضوع موجب شده تا تیم روحیه خوبی داشته باشد، اما پیش از سوت آغاز مسابقه بازیکنان باید همه چیز را فراموش کنند و تنها تمرکزشان را روی مسابقه بگذارند چرا که شهرآورد با همه مسابقات متفاوت است.

مربی اسبق آبی‌پوشان در مورد اینکه استقلال «فرهاد مجیدی» نخستین شهرآوردش را به عنوان مربی پشت سر خواهد گذاشت، اضافه کرد: تجربه می‌تواند در شهرآورد نقطه مثبتی برای هر بازیکن و مربی محسوب شود، اما فرهاد به عنوان بازیکن در شهرآوردها عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و به نوعی می‌تواند از تجربیات دوران بازیگری خود استفاده کند. او نشان داده که یک «دربی‌باز» است و امیدوارم به عنوان مربی هم به موفقیت در این دیدار حساس برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • k.m

      تو هم دربی بازی سمن جوووون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم گل گفتی میبازه

      • بدون نام

        چرت نگید هیچی نیستید !!

    • بدون نام

      منظورش بوده دربی رو میبازه

      پاسخ ها

      • عزت الله وقار

        ایول داداش، همین مطلب رو خاستم تایپ کنم شما زحمت شو کشیدی، ممنون

    • بدون نام

      لابد مثل ترکیبی که جلوی نفت مسجدسلیمان ریخت

    • بدون نام

      فرناز همه چیز باز نیست! خخخخ

    • علی میرزاپور

      یعنی هیچ تاجی پیام نزاشته جمع کن این اپلیکیشنتو پوکر فساد کل جامعه رو گرفته حتی شمارو اه بدمون اوردین از هرچی فوتبال بخدا،مثلا میخوای بگی طرفدار پیروزی بیشترن خوب لامصب لااقل هر ده تا ی پیام تاجی رو هم تایید کنید

    • c-r-7

      اونی که همه چیزشو میبازه و خانمش رو ازش میگیرن و دست خالی از آلمان میاد ایران پرسپولیسیه الان هم تو باشگاه لنگ فعالیت داره....افتاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج