جاباما
۹۵۷۶۶۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش نفت به احتمال حضور اسکوچیچ در سپاهان

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: بعید می‌دانم دراگان اسکوچیچ بعد از جدایی از نفت به تیم دیگری برود.

خبرگزاری مهر: دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت امروز و بعد از توافق با مسئولان این باشگاه سرانجام از جمع نفتی ها جدا شد. بعد از این اتفاق خبرهایی مبنی بر احتمال حضور اسکوچیچ در تیم سپاهان به جای امیر قلعه نویی منتشر شد در حالی که گفته می شود یکی از شروط صنعت نفت برای موافقت با جدایی اسکوچیچ، عدم حضورش در دیگر تیم های ایرانی بوده است.

علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در گفتگو با خبرنگار ، درباره دلایل جدایی اسکوچیچ از این باشگاه گفت: ما توافق کردیم و جدا شدیم؛ همین!

وی درباره اینکه آیا شروط خاصی برای جدایی اسکوچیچ مطرح شده است، تصریح کرد: ما یک توافقی انجام دادیم و اسکوچیچ جدا شد. نگران نباشید و دنبال این مسائل هم نروید!

عیسی زاده درباره سرمربی بعدی صنعت نفت تاکید کرد: فعلا کادر آقای اسکوچیچ پیگیر هستند و کار را جلو می برند. بهنام سراج و دیگر مربیان تیم را هدایت می کنند. ما روز جمعه بازی سنگینی با ذوب آهن داریم و امیدوارم که از این بازی هم به سلامت عبور کنیم.

«بالاخره دلیل اصلی درخواست اسکوچیچ برای جدایی چه بود؟» مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در پاسخ به این سئوال اظهار کرد: ما تفاهیم کردیم و تمام شد. دنبال دلیل نباشید! کمک کنید آرامش بر تیم حاکم شود. ما پول نداریم ولی حداقل کمک کنید آرامش داشته باشیم!

عیسی زاده همچنین در واکنش به احتمال حضور اسکوچیچ در تیم سپاهان به جای امیر قلعه نویی و حضور این مربی در تیم ملی، گفت: هرکسی می تواند داستانی در این رابطه بنویسد. ما کاری به آن نداریم. بعید می دانم اسکوچیچ به تیم دیگری برود. این مربی به خارج از کشور یعنی خانه اش می رود.

وی افزود: البته فکر می کنم اگر تیم ملی دنبال مربی خارجی باشد، اسکوچیچ بهترین گزینه است چون شناخت خوبی از فوتبال کشورمان دارد. اگر مربی ایرانی هم انتخاب شد که چه بهتر.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در پاسخ به این سئوال که آیا در توافقنامه جدایی اسکوچیچ شرط عدم حضورش در دیگر باشگاه های ایرانی قید شده است؟ گفت: اینها مسائل داخلی است و من نمی توانم راجع به آن صحبت کنم. هیات مدیره به من اجازه نمی دهد این جزئیات را باز کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج