۹۵۸۱۳۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

آل‌کثیر: وضعیت ما برای هیچکس مهم نیست

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برای هیچ مسئولی مهم نیست تیم ما در چه شرایطی قرار دارد.

خبرگزاری میزان: عیسی آل‌کثیر در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بدون سرمربی اظهار داشت: من تصمیم‌گیرنده نیستم و نمی‌توانم در مورد سرمربی اظهارنظر کنم. مسئولان باشگاه هر فردی را به عنوان سرمربی انتخاب کنند، ما با او کار می‌کنیم. نمی‌دانم باشگاه چه برنامه‌ای برای انتخاب مربی دارد، ولی امیدوارم بهترین تصمیم را بگیرد. فعلا هم که قرار است با کادر موجود به کارمان ادامه دهیم.

وی با اشاره به قابل پیش‌بینی بودن شرایط موجود خاطرنشان کرد: به هیچ وجه از جدایی اسکوچیچ تعجب نکردم. به او حق می‌دهم، چون در این مدت با مشکلات تیم کنار می‌آمد و حق دارد کم بیاورد. ۷ ماه است این تیم مشکل دارد. همه نوع مشکلی وجود داشت و ماه‌ها است با این درد و رنج کنار آمده‌ایم. هنوز هم هیچ چیزی تغییر نکرده و ما با همان مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم.

مهاجم تیم صنعت نفت با اشاره به بازی پیش‌رو مقابل تیم ذوب‌آهن گفت: شرایط تیم خوب نیست در این دو هفته نه بازیکنان و نه مربیان تمرکز کافی نداشتند. بازی سختی مقابل تیم ذوب‌آهن داریم. وقتی وارد زمین می‌شویم همه چیز را فراموش می‌کنیم؛ ولی باید اعتراف کنم مشکلات موجود روی تیم تاثیر گذاشته است. نمی‌توانم بگویم کاری به مشکلات نداریم، چون تاثیر این مشکلات را روی تیم می‌بینم. با این حال همه تلاش خود را خواهیم کرد که دست پر به آبادان برگردیم.

آل‌کثیر به از دست رفتن جایگاه چهارم جدول رده‌بندی صنعت نفت آبادان اشاره و تصریح کرد: جایگاه و رتبه فقط برای ما بازیکنان و هواداران مهم است. همه از ما می‌خواهند رتبه تیم را بالا ببریم؛ اما وقتی شرایط برای ما آماده نیست، چه کاری از دستمان بر می‌آید؟ در نیم فصل اول بهترین نتایج را گرفتیم و به رده چهارم صعود کردیم، ولی هیچ چیز تغییر نکرد. به نظر من این تلاش‌ها و ارتقا جایگاه فقط برای ما و هواداران‌مان مهم است؛ چرا که هیچ حمایتی از هیچ کسی نمی‌بینیم. بازیکن که نباید همه کار‌ها را انجام دهد. ما دست تنها هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      الان تو نگران وضع تیم صنعت نفتی یا عصبانی از لنگی نشدن اونم وسط بازی ها؟؟؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج