۹۵۸۴۶۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

توصیه‌های انتخاباتی مشاور رهبری به مردم

مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح گفت: تفکر انقلابی ملت های مسلمان منطقه زمینه برچیده شدن وجود فساد انگیز و تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را فراهم می سازد.

مهر نوشت: مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح گفت: تفکر انقلابی ملت های مسلمان منطقه زمینه برچیده شدن وجود فساد انگیز و تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را فراهم می سازد.

سردار حسین دهقان پنج شنبه شب در گرامیداشت چهلمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تجلیل از خادمین شهدا کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: این شهید والامقام فرد انقلابی بود و انقلابی ماند و انقلابی عمل کرد.

وی ادامه داد: وی از پیش از انقلاب علیه حکومت ستمشاهی مبارزه می‌کرد، در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشت و پس از آن سایر نیروهای رزمی را سازماندهی کرد و مسئولیت سپاه قدس را عهده دار شد و احساس خستگی نمی‌کرد.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح بیان کرد: وی پس از پایان جنگ مبارزه با اشرار و گروهک‌های تروریستی را بر عهده گرفت.

سردار دهقان افزود: شهید سلیمانی با اقدامات خود تمام برنامه ریزی آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها را در منطقه با شکست مواجه کرد به طوری که آن‌ها کینه از او به دل گرفتند و وی را با بی رحمانه ترین و جنایت کارانه ترین روش مورد حمله قرار داده و به شهادت رساندند.

وی گفت: برای شهید حاج قاسم سلیمانی رضایت خداوند، رهبری و ولایت امر مهم بود، وی صاحب نفوذ کلمه بود و هیچ گاه برای خود چیزی طلب نکرد.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح بیان داشت: ملت توقع انتقام سخت از جنایت گران و خدانشناس و ضد انقلابان عامل این جنایت دارند.

سردار دهقان اظهار کرد: بنا به تعبیر رهبر انقلاب حمله سپاه پاسداران به پایگاه نظامی آمریکایی در عین الاسد عراق یک سیلی به آمریکا بود تا ملت‌های منطقه رژیم فساد انگیز و غارت گر آمریکا را از منطقه بیرون کنند.

وی بیان داشت: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر آن شهید بزرگوار جلوه‌ای از قدرت الهی و پاداش این دنیا در برابر رشادت‌های او بود. این حضور بیان زنده بودن مکتب امام و انقلاب است.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح اظهار کرد: طرح معامله موسوم به قرن توسط ترامپ طراحی شد اما هیچ حمایت رسمی پیدا نکرد و در اصل برآیندی از شکست ابهت آمریکا بود.

سردار دهقان تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حمایت تمام عیار همه جانبه مردم از انقلاب اسلامی است و این حضور مقتدرانه و تعیین کننده و درهم شکننده توطئه دشمنان است.

وی افزود: کسانی می‌توانند در مجلس شورای اسلامی وارد شوند که افرادی انقلابی، متدین، جهادی و پایبند به اصول اسلامی باشند و با ایجاد فضای شور و نشاط و ترویج اخلاق به جامعه خدمت کنند.

مردم ایران برای دشمنان یک تهدید هستند

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه عامل اصلی اقتدار کشور ما که دشمنان از آن بی‌بهره‌اند مردم بصیر و ولایی ما هستند، گفت: دشمنان هم مثل ما از سلاح و تجهیزات نظامی برخوردار هستند ولی آنچه که دشمن نمی‌تواند معادل آن را تهیه کند، مردم باانگیزه و باتوان و باایمان است.

وی افزود: دشمن چون می‌داند یگانه عامل اقتدار انقلاب، حضور بابصیرت و بااستقامت مردم ما در صحنه است، از آن هراس دارد و این موضوع را برای خود یک تهدید می‌داند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه همانگونه که در مراحل قبلی به اثبات رسیده است انتخابات در ایران اسلامی یاس دشمنان را در پی دارد، تاکید کرد: دشمن هرگاه ببیند میزان مشارکت مردم در انتخابات و میزان وفاداری و حمایت آنان از نظام جمهوری اسلامی بالاست، می‌فهمد که بار دیگر نقشه‌هایش بی‌اثر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دشمن ملت فعلا خودروسا هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج