۹۵۹۲۵۱
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

اگر انتخابات واقعی بود، دایی و دادکان می‌آمدند

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: من ۲۰ سال پیش گفتم این انتخابات، انتصابات است، اگر انتخاب واقعی بود دایی و دادکان هم می‌آمدند.

خبرگزاری فارس: علی فتح‌الله‌زاده در واکنش به اینکه قرار است در چه پستی کاندیدا شود، اظهار داشت: من قرار است به عنوان کارشناس هیأت رئیسه کاندیدا شوم. شما می‌دانید من سابقه ۴ ساله در هیأت رئیسه دارم.

وی در باره دلایل شرکت خود در این انتخابات گفت:‌در این سال‌ها فقط درجا زده‌ایم و با پیشرفت کره و ژاپن ما خیلی عقب مانده‌ایم. فکر کردم با تجربه‌هایی که دارم می‌توانم کمک کنم.

فتح‌الله‌زاده در مورد استعفایش از هیأت مدیره استقلال تصریح کرد: من استعفایم را داده‌ام و ان شاالله وزیر موافقت کند. از من خواستند که بروم کار اجرایی کنم و وقتی نمی‌توانم کمکی کنم و هواداران از من می‌خواهند تحولی ایجاد کنم و این تحول ایجاد نمی‌شود، کنار رفتم. ان شاالله یک روز با سمت اجرایی برمی‌گردم و فرهاد مجیدی نیز آن موقع با تجربه‌تر شده است و می توانیم ستاره سوم هم در آسیا کسب کنیم.

وی در مورد بدهی‌های فدراسیون فوتبال نیز گفت: من چون همکار شما بودم و به عنوان کوچکتر شما توصیه می‌کنم اجازه ندهید کسی بیاید لطمه بزند و برود و در استقلال هم همین رویه بود. ما در استقلال ۸۰ درصد درآمدزایی کردیم و باشگاه تمام بدهی‌هایش را داد و الان می‌گویند درآمد زایی شده و نباید بدهی باشد. فدراسیون فوتبال کوهی از طلا است و فقط برنامه‌ریزی ندارد. ما چانه هیأت رئیسه فوتبال را پایین دیدیم. یاد آقای فردوسی‌پور به خیر. من ۲۰ سال پیش گفتم این انتخابات، انتصابات است. اگر انتخاب واقعی بود دایی و دادکان هم می‌آمدند.

فتح‌الله‌زاده در مورد انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم فوتبال اظهار داشت: با توجه به روندی که مربیان داخلی داشتند مربیان داخلی می‌توانستند بهتر نتیجه بگیرند ولی اسکوچیج هم بد نیست.

علی فتح‌الله در مورد حضور آذری در انتخابات نیز گفت: آقای آذری جایگاه ویژه‌ای در ورزش ما دارد و باید در ورزش حضور داشته باشد. اگر یکی بیاید بهتر از من باشد باید من بروم و او بیاید. من دیدم به درد ریاست فدراسیون نمی‌خورم و به خاطر همین کاندیدای کارشناس هیأت رئیسه می‌شوم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدی

      فتولا کم از ستاره سوم حرف بزن لعنت به این فدارسیونی که ستاره شمارو قبول داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونکه باید قبول داشته باشه تو نیستی چطور اون ستاره ای که خودشون می زنن قبوله اما ستاره های اسیایی قبول نیس از حسادت نترکی

    • بدون نام

      سراغ ندارم کسی رو که مث فتح‌الله‌زاده برای رسیدن به پست و مقام خودشو به هر دری بزنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ب خاطرجنس خوبه که همیشه متوهمه شوالیه هم ک هست خداعمرش بده چون باحرفاش باعث خنده وانبساط خاطرمون شده

      • بدون نام

        واقعا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج