۹۵۹۸۰۶
۱۵ نظر
۵۰۰۵
۱۵ نظر
۵۰۰۵
پ

نوازی: از تبریزی چه انتظاری دارید؟

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از رفتن استراماچونی نوع تمرینات استقلال تغییر کرده است و شاید فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌شود که آنها این همه مصدوم می‌شوند.

خبرگزاری فارس: هافبک سابق تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از رفتن استراماچونی نوع تمرینات استقلال تغییر کرده است و شاید فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌شود که آنها این همه مصدوم می‌شوند.

محمد نوازی در خصوص دیدار استقلال مقابل الشرطه اظهار داشت: احساس می‌کنم بعد از رفتن استراماچونی نوع تمرینات استقلال تغییر کرده است و شاید فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌شود که آنها این همه مصدوم می‌شوند.

وی افزود: از سوی دیگر نفراتی که جایگزین می‌شوند در شرایط صد در صد مسابقه نیستند و من استقلال را در بازی با الشرطه بی‌برنامه دیدم. تنها کسی که در زمین تلاش زیادی انجام داد ووریا غفوری بود ولی احساس می‌کنم موقعیت‌سازی برای مهاجمان تیم صورت نمی‌گرفت که مهاجمان از فرصت‌ها استفاده کنند. به نظرم مجیدی باید در ساختار دفاعی تیمش بیشتر کار کند و برای بازیکنان تمرینات اختصاصی نیز در نظر بگیرد.

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه کادر فنی استقلال معتقد است پروازهای متعدد و برگزاری چهار مسابقه در ۱۲ روز روی عملکرد بازیکنان تأثیر منفی گذاشته است، گفت: این حرف درست است اما این برنامه‌ها فقط برای استقلال نیست. برنامه‌ریزی باید به شکلی صورت بگیرد که بازیکنان استراحت هم داشته باشند. حتی اگر مربی به بازیکنانش استراحت بدهد شاید بازیکنان استراحت کافی نداشته باشند. سربسته می‌گویم فوتبال ما حرفه‌ای شده ولی فقط نامش حرفه‌ای است و در بقیه موارد رفتارهای حرفه‌ای صورت نمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تمرینات در هر روز ۲ ساعت است ولی کادر فنی باید بازیکنان را بیشتر زیر نظر داشته باشد و نوع زندگی کردن آنها را ببیند و اگر خطایی صورت گرفت به آنها گوشزد کند. در هر صورت بازی مقابل الشرطه به شکلی بود که یک امتیاز هم بد نیست اما معتقدم توپی به مهاجمان استقلال نرسید که آنها بتوانند گلزنی کنند.

نوازی در خصوص انتقاداتی که به مرتضی تبریزی وارد می‌شود، گفت: تبریزی هم یک بازیکن مثل همه است با این تفاوت که او برای تیم بازی نمی‌کند. وقتی یک بازیکن برای چند دقیقه وارد زمین می‌شود نباید از او انتظار معجزه داشت. طبیعتاً تبریزی شرایط خوبی ندارد ولی باید حرف‌های او را هم شنید شاید تبریزی مشکلاتی در زندگی‌اش دارد که کسی از آن خبر ندارد. این را هم بگویم تبریزی دوست ندارد گل نزند و او هم مثل همه دوست دارد وارد زمین شود و برای استقلال مؤثر شود اما وقتی هر چند وقت یکبار به داخل زمین می‌رود طبیعتاً نمی‌شود از او انتظاری را داشت که از یک بازیکن ثابت استقلال می‌رود. با چند دقیقه بازی در هر چند بازی یک بار چه انتظاری از او دارید؟

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال در پایان گفت‌وگو با فارس ضمن انتقاد از رفتار مسئولان باشگاه گفت: طی روزهای گذشته در صفحات مجازی دیده‌ام که شماره حساب باشگاه را اعلام کرده‌اند که از مردم پول بگیرند نمی‌دانم این چه کاری است که باشگاه انجام داده آن هم در حالی که خود مردم گرفتاری دارد پس این همه بازیکن که از استقلال فروخته شده پول‌هایش به کجا رفت. واقعاً‌ از این اقدام تعجب کردم و معتقدم نباید با این رویه بیشتر مردم را تحت فشار قرار داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نقش بازیکن ذخیره چیه تو تیم؟جهان بخش هم ده دقیقه میاد تو زمین گل میزنه وپاس گل میده ،ذخیره هم هست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما مربی ترسو‌نمیخواهیم
        با همون تعویض اشتباه از یک بازی شش امتیازی پنج امتیازش از دست رفت و شاید قهرمانی هم از کفمون پرید
        وقتی مجید رشتی(نامجو مطلق)که خودش لنگیه کنارش باشه همین میشه دیگه

      • اس اس شش سوراخ اسیا

        بشار رسن هم 20دقیقه تودربی بازی کرد گل هم زد

    • بدون نام

      آقای تبریزی به هر حال باید در یک نقطه خودش را نشان دهد تا در ترکیب باشد یا خیر؟ کار اصلی مهاجم هم که دادن پاس گل یا گل زدن است ولا غیر.

    • بدون نام

      کیسه افتاده به گدایی

    • بدون نام

      آقای نوازی بیرون گود نشستی میگی لنگش کن آقای نوازی جوسازی را خیلی زود شروع کردین البته ازشما بیش ازاین انتظاری نمیرفت

    • بدون نام

      نوازی چرت نگو بازیکن میلیاردی وقتی جلوی دروازه توپو بیرون میزنه دیگه چه انتظاری باید داشت؟عباس زاده نساجی و خیلی از مهاجمای تیمای پایین رو میگرفتیم شرف داشت به این

    • .......

      نمیدونم‌ازتبریزی چی دیدن که توتیم نگهش داشتن......

      پاسخ ها

      • kiavash

        استقلال با بودن تبریزی در زمین داره نفره بازی میکنه

      • بدون نام

        اقاباید قبول کرد که تبریزی نمی تواند مهاجم خوبی باشد وبار ها ثابت شده است با ید اقای مجیدی درخصوص تعویص مهاجم به تبریزی فکر نکند واقعا طرفدار را نا امید کرده است

      • محمد

        من هم با شما موافقم ازاستقلال بره بین

    • بدون نام

      آقای تبریزی یک دونده خوبی است مثل هر رباتی که خیلی سریعتر از انسان می دود و ... ولی از هوش لحظه ای انسانی سهمی ندارد. لذا فرهاد مجیدی با آن هوشی که دارند نمی دانم چرا از ایشان استفاده می کنند.؟

    • صالح

      ممدجان نوازی زیاد به خودت فشار نیار کلا این هوادارای مکتب کیسه همینن من خودم به شخصه خنده ام میگیره وقتی کانالایه کیسه کش رو میبینم یه روز میبینی امثال تبریزی و حسینی و...رو بهترینایه ایران و اسیا میبینن روز بعدش حتی با بیست دقیقه بازی که ازش دیدن طوری میکوبنش که از زمین راست نشه ادمین جان خیلی مخلصیم این یکی رو بچاپ

    • بدون نام

      یواش یواش رفتن استرا داره اثر خودش میزاره و بی تاثیری مجیدی بر تیم رو نشون میده استقلال مربی بزرگ میحواد قبل از اینکه دیر شه

    • حیدری

      بجای سجاد آقایی در نیم فصل باید تبریزی را به ذوب اهن میفرستادند وضعیت سجاد و عملکرد او خیلی بهتر از. تبریزی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج