جاباما
۹۶۰۰۸۵
۲۱ نظر
۵۰۱۱
۲۱ نظر
۵۰۱۱
پ

۹۹ ضربه شلاق برای عکاس سلبریتی‌ها

عکاس جوان با ادعا‌های وسوسه کننده، دختر شهرستانی را به بهانه پیدا کردن شغل مناسب به تهران کشاند و در دام شیطانی خود گرفتار کرد. این مرد که به دروغ گفته بود از سلبریتی‌ها عکاسی می‌کند در دادگاه به دلیل اتهام رابطه نامشروع به مجازات شلاق محکوم شد.

«تابناک»: به نقل از روزنامه خراسان، رسیدگی به این پرونده به دنبال شکایت عجیب یک دختر جوان به نام نازگل آغاز شد. نازگل که گریان بود و همراه پدرش به پلیس آگاهی تهران مراجعه کرده بود نزد افسر تحقیق پرده از سرنوشت شوم خود برداشت.

دختر جوان گفت: من و خانواده ام در تهران زندگی نمی‌کنیم من از همان کودکی زندگی سختی داشتم پدر و مادرم سال‌هاست از یکدیگر جدا شده اند و من با پدرم زندگی می‌کنم و در بروجرد ساکن هستیم. نازگل ادامه داد: چند سال قبل برادرم با پسری به نام بهنام دوست بود آن‌ها رابطه‌ای صمیمی با هم داشتند تا این که بهنام تصمیم گرفت به تهران بیاید من دورادور شنیدم که بهنام در تهران عکاسی می‌کند. بعد از مدتی من و بهنام در فضای مجازی با هم حرف می‌زدیم بدون این که رابطه‌ای عاطفی داشته باشیم تا این که از او شنیدم عکاس سلبریتی‌ها شده است و وضع مالی خوبی هم دارد.

دختر ساده لوح گفت:باورم نمی‌شد تا این که مدتی پیش با من تماس گرفت و گفت: کار مناسبی در تهران برایم پیدا کرده است. او برایم بلیت گرفت و من به تهران آمدم. اما وقتی به خانه بهنام رفتم فهمیدم او مرا فریب داده است. بهنام در خانه اش ناگهان رنگ عوض کرد اصلا باور نمی‌کردم او یک شیطان باشد و برای خواهر دوستش نقشه کشیده باشد وقتی خواست من را آزار دهد التماسش کردم، اما توجهی نکرد تا این که من را تسلیم نیت شومش کرد. او من را در خانه اش زندانی کرد حتی اجازه نمی‌داد با پدر یا برادرم تماسی داشته باشم تا این که پدرم به ماجرا پی برد و به تهران آمد و بهنام ناچار شد مرا آزاد کند.

به دنبال اظهارات دختر شهرستانی، پسر عکاس بازداشت شد و در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده پدر نازگل گفت: دخترم به یک باره ناپدید شد. من همه جا را برای یافتن او جست و جوکردم، به پایانه مسافربری رفتم و پس از بررسی فهرست مسافرانی که به تهران رفته بودند با اسم بهنام روبه رو شدم. من که به ماجرا مشکوک شده بودم با او تماس گرفتم و فهمیدم بهنام برای دخترم بلیت گرفته و او را به تهران کشانده است. وقتی به تهران رسیدم او ناچار شد دخترم را آزاد کند. من از او شکایت دارم و برایش اشد مجازات را می‌خواهم. سپس نازگل در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: من بعد ازاین ماجرا می‌خواستم خودسوزی کنم، اما منصرف شدم. حالا از او شکایت دارم.

وقتی بهنام که با قرار وثیقه آزاد بود روبه روی قضات ایستاد، اتهاماتش را انکار کرد و گفت:: زمانی که در بروجرد بودم، نازگل به خانه ما می‌آمد و همیشه از بدرفتاری‌های پدرش گلایه می‌کرد. او که آخرین بار عکس‌های من را کنار بازیگران معروف و فوتبالیست‌های سرشناس در اینستاگرام دیده بود با من تماس گرفت و از من خواست تا برایش کاری مناسب در تهران پیدا کنم. او می‌گفت: قصد دارد در تهران به خانه عمویش بیاید و خواست تا در تهران با من ملاقات کند. به همین دلیل برای او به نام خودم بلیت تهیه کردم، اما وقتی به تهران رسید گفت: تلفن همراه عمویش خاموش شده است. به همین دلیل او به خواست خودش به خانه من آمد و چند روزی را آن جا ماند.

با پایان اظهارات پسر عکاس، قضات وارد شور شدند و با توجه به این که دختر شهرستانی خودش به خانه پسر عکاس رفته بود بهنام را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه کردند و وی را به دلیل اتهام رابطه نامشروع به ۹۹ ضربه شلاق محکوم کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      واقعاً چه حکمی علیه فرد متجاوز صادر شد، الان چقدر خوش به حالش شده، دستتون درد نکنه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس دختره چی؟ اون هم باید 99 ضربه بخورد. خوبه پدره رفت پیداشون کرد و گرنه صداش را در نمیاورد. البته الله اعلم.

    • بدون نام

      به طرف تجاوز کرده این واقعا حکم بی حیثیت کردم یه دختر بی گناهه!!!

    • بدون نام

      دختره مردم را خر گیر آورده

    • اریایی7

      به دختره تجاوز کرده فقط شلاق اگه عربستان بود گردنشو میزد

    • بدون نام

      چه باحال

    • بدون نام

      داستان های تخیلیو تکراری

    • گرگانی

      اگر واقعا نیتت کار کردن بود باید پدرو برادرت رو در جریان میزاشتی . نه اینکه بدون اجازه ونقشه قبلی رفتی تهران فکر کردی برسی همون تو ترمینال عکاسها منتظرتن .بعدم دیدی گندش در اومده این نقشه رو کشیدی که خودت رو فریب خورده نشون بدی

    • mehrdad

      طفلی حال طبیعی نداشته

    • بدون نام

      پسرای مظلوم بیگناه که کاری نمیکنن کرم از درخته میخواستی خونش نری نمیبینی عقب ماندگی فرهنگیو

      پاسخ ها

      • بی نام

        آخی پسرا مظلوم

    • بدون نام

      اعتقاد مردم تو ایران اینکه هر کی وارد خونه کسی میشه دوست داره بهش تجاوز بشه اما فقط وقتی قربانی زن باشه متجاوزو ول میکنن اگر قربانی مرد باشه حکم اعدام میبرن واسه متجاوز

    • بدون نام

      اینها از مشکلات بچه های طلاقه ، هر قدر هم پدر خوب باشه که حتما بوده ، این از عوارض طلاق برای بچه هاست .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معمولا بیشتر اینجور اتفاقها رو تو خانواده های عادی می بینیم نه طلاق گرفته ولی اگه یه مورد بچه طلاق براش پیش بیاد بعضیا مثل تو پیرهن عثمان میکنن از بس مغزتون فسیله تو دهه هفتاد موندید

    • مختار الاهوازی

      من حرفهای پسره رو باور دارم.
      قاضی هم به درستیه حرفهای پسر حکم داد.نمیخواهم از پسر طرفداری کنم ولی دختره دروغ میگوید.
      و پسره باید شلاق بخورد تا دیگر غلط زیادی نکند.

    • بدون نام

      فکرنمیکنیداین داستان تکراری بودوسه ماه پیش اینوبازاین نوشتییدبسته باباخحالت بکشیدازاین همه دروغ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تکرای بود ولی بار اول. پرونده رای نخورده بود الان رای خورده پسره به شلاق محکوم شده

    • بدون نام

      بیشتر
      پیر دخترا آویزون جوانان خام می شوند.

    • بدون نام

      دختر گستاخ بی آبرو.

    • بدون نام

      دختر گستاخ بی آبرو.

    • بدون نام

      دختر حقش بوده آفرین به پسر خوب کاری پش کردی از قصه این حرف می زنم آخر دختر مرض دارید خودت کرم داشتی ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج