۹۶۳۳۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تمرین فوتبالیست‌های ناشنوا روی موکت به جای چمن!

سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان با اشاره به نامناسب بودن زمین چمن مصنوعی ناشنوایان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در کره جنوبی گفت: فوتبالیستهای ناشنوا به جای زمین چمن روی موکت تمرین می کنند.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان با اشاره به نامناسب بودن زمین چمن مصنوعی ناشنوایان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در کره جنوبی گفت: فوتبالیستهای ناشنوا به جای زمین چمن روی موکت تمرین می کنند.

محمدحسین ضیایی در گفت‌وگویی در ارزیابی از وضعیت بازیکنان فوتبال ناشنوا برای شرکت در قهرمانی جهان کره جنوبی افزود: پس از لغو مسابقات قهرمانی آسیا ناشنوایان در هنگ‌کنگ، اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان نیز از شهریور با تعطیلی مواجه بود و از سوم اسفند دوباره اردوی آماده سازی این تیم با حضور ۲۵ فوتبالیست برای شرکت در چهارمین دوره قهرمانی جهان در کره جنوبی برپا می‌شود و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

وی در ارزیابی از وضعیت بازیکنان گفت: با توجه به تعطیلی اردوها، در حال حاضر اطلاع دقیقی از وضعیت بازیکنان نداریم و با برگزاری این اردوی ۳ روزه سعی داریم بازیکنان را از نظر سطح آمادگی جسمانی مورد ارزیابی قرار دهیم و سپس برنامه‌ریزی لازم را انجام دهیم.

ضیایی یکی از مشکلات این تیم را نامناسب بودن زمین چمن مصنوعی ناشنوایان برای آماده‌سازی آنها جهت شرکت در چهارمین دوره قهرمانی جهان کره جنوبی عنوان کرد و افزود: زمین چمن مصنوعی که تیم فوتبال ناشنوایان در مجموعه ورزشی این فدراسیون تمرین می‌کند، به حدی شرایط نامناسب دارد که تقریبا زمین چمن تبدیل به موکت شده و جای مناسبی برای انجام تمرینات و مسابقات نیست. البته طی صحبتی که با فدراسیون داشتیم به ما گفتند در صورتی که تمرینات درازمدت باشد، فضای دیگری را برای تمرینات فوتبالیستهای ناشنوا در نظر خواهند گرفت.

تمرین فوتبالیست‌های ناشنوا روی موکت به جای چمن!

سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان در پایان با اشاره به جوانگرایی و اعمال یکسری تغییرات برای تقویت تیم اظهار کرد: برای این که تیم خوبی را از نظر فنی آماده کنیم سعی داریم با انجام یکسری تغییرات سطح کیفی بازیکنان را افزایش و جایگاه خوبی را در قهرمانی جهان به خود اختصاص دهیم.

تمرین فوتبالیست‌های ناشنوا روی موکت به جای چمن!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج