جاباما
۹۶۳۴۲۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سندرز، کماکان پیشتاز دموکرات‌ها در نظرسنجی‌ها

افکارسنجی‌های مختلف در آمریکا نشان می‌دهد سناتور ۷۸ ساله آمریکایی همچنان در جمع نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ پیشتاز است.

خبرگزاری فارس: نظرسنجی‌های جدیدی که این روزها درباره محبوبیت نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا برگزار می‌شود، نشان از پیشتازی سناتور «برنی سندرز» دارد.

پیمایش دانشگاه ماساچوست در لووِل نشان می‌دهد سندرز توانسته با جلب نظر افکار عمومی، فاصله هشت درصدی با دیگر نامزدهای دموکرات در انتخابات درون‌حزبی در ایالت کالیفرنیا ایجاد کند.

به نوشته پایگاه خبری هیل، در حالی که کمتر از دو هفته تا مرحله بعدی انتخابات درون‌حزبی دموکرات‌ها در ایالت کالیفرنیا باقی مانده، طبق این نظرسنجی سندرز هم‌اکنون حائز رأی ۲۴ درصدی در این ایالت است.

رتبه‌های بعدی این نظرسنجی به سناتور «الیزابت وارن» با ۱۶ درصد، «جو بایدن» با ۱۳ درصد، «پیت بوته‌جج» و «مایک بلومبرگ» با ۱۲ درصد اختصاص دارد. نامزدهای دموکرات برای کسب رأی وکلای ایالتی در کالیفرنیا باید حداقل ۱۵ درصد از کل رأی عمومی این ایالت را داشته باشند.

نظرسنجی دیگری که توسط مؤسسه «مورنینگ کانسالت» انجام شده، می‌گوید بعد از مناظره نامزدهای دموکرات در لاس‌وگاس، محبوبیت سندرز و وارن افزایش پیدا کرد اما بلومبرگ (که به تازگی به رتبه دوم نامزدهای محبوب دموکرات رسیده بود) شاهد کاهش رأی خود بود.

بر این اساس، سندرز با افزایش دو درصدی، اکنون با ۳۰ درصد رأی رتبه اول بلامنازع در مرحله سوم انتخابات درون‌حزبی در ایالت نوادا (که روز شنبه برگزار می‌شود) را در اختیار دارد.

بعد از سندرز، بایدن با ۱۹ درصد و بدون تغییر نسبت به نظرسنجی پیش از مناظره، در رتبه دوم ایستاده است. بلومبرگ با کاهش سه درصدی، با ۱۷ درصد رأی به رتبه سوم سقوط کرد.

طبق نتایج این نظرسنجی، وارن با ۱۲ درصد، بوته‌جج با ۱۱ درصد و «اِیمی کلوبوچار» با ۵ درصد در رتبه‌های بعدی انتخاب نوادا قرار دارند.

همچنین بررسی‌های پایگاه تحلیلی-تحقیقی «رییِل کلییِر پالتیکس» نشان می‌دهد که سندرز از هشت نظرسنجی که در دو ماه اول سال ۲۰۲۰ برگزار شده، در هفت مورد از آنها پیشتاز است.

سندرز، کماکان پیشتاز دموکرات‌ها در نظرسنجی‌ها

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج