۹۶۴۸۲۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کروس: با گواردیولا مرتب در تماس هستم

ستاره آلمانی رئال مادرید می گوید با پپ گواردیولا همچنان تماس دارد و به حضور در تیم های لیورپول و منچستریونایتد نزدیک بوده است.

خبرگزاری فارس: تونی کروس مصاحبه ای مفصل با سایت اتلتیک کرد و در مورد مسائل مختلفی حرف زد.

*عدم درخشش در فصل قبل

هافبک ارزنده و آلمانی رئال مادرید اظهار داشت: خیلی از بازیکنان رئال در فصل گذشته نتوانستند فوتبال خوبی را نشان دهند. بعد از ۳ فصل فتح متوالی لیگ قهرمانان اروپا، به تیم فشار زیادی وارد شد. از طرفی بازیکنان زمان لازم داشتند تا ۴۰ تا ۵۰ گلی که را کریستیانو رونالدو برای تیم می زد، به ثمر رسانند و به تیم کمک کنند.

او افزود:تیم در شرایطی گرفتار شده بود و عدم گلزنی ، مورد پذیرش نبود. وقتی آژاکس برای ما خطر ایجاد کرد، خیلی ها گفتند که دوران رئال مادرید بسر آمده است .همین حرف ها به ما انگیزه مضاعفی داد تا ثابت کنیم آن ادعا نادرست بوده است.

*مقایسه با راجر فدرر

ستاره ژرمنی در این گفت وگو، رئال مادرید را با راجر فدرر، قهرمان معروف تنیس جهان مقایسه کرد.

او اظهار داشت: این مقایسه مرا به یاد حرف برخی از مردم می اندازد. زمانی که راجر ۳۴ ساله بود، می گفتند دورانش تمام شده اما همین حالا در سن ۳۶ سالگی طوری بازی می کند که گویی ۲۸ سال بیشتر ندارد.

وی ادامه داد: او به هیچ وجه کیفیت خود را از دست نداده و به اصلا پیر نشده است.

*غریبه با رسانه ها

کروس همچنین در این گفت وگو از بی تمایلی خود برای دنبال کردن رسانه ها گفت. بازیکن ملی پوش آلمانی عنوان کرد: خودم را تا جایی که می توانم از روزنامه ها دور نگه می دارم. سعی می کنم در فضای احساسی بی طرفی بمانم و خیلی دچار افت و خیز نشوم.

*تعریف از پرس

فلورینتو پرس، رئیس باشگاه رئال موضوع دیگری بود که در این مصاحبه هافبک ۳۰ ساله درباره اش نظر داد.

وی بیان کرد: فلورینتو پرس همیشه با شور و هیجان در برخورد با ما بازیکنان رفتار کرده است. رمز موفقیتش این است که سخت کار می کند و آرامش خود را از دست نمی دهد. وقتی که شما خانه ات در آتش است، اگر عصبانی و ناراحت نشوید، راحت تر می توانید آن را خاموش کنید.

وی افزود: رئیس باشگاه و همکارانش، چهره هایی دوست داشتنی هستند. آنها به گرمی آدم را در آغوش می گیرند و حس و شور اسپانیایی ها را نشان می دهند.

*حرف های زیدان:

کروس همچنین در بخشی از این مصاحبه در مورد زین الدین زیدان و حرف های که با بازیکنان می زند، صحبت کرد.

او درباره مربی فرانسوی گفت: زیدان به ما می گوید آرامش خود را حفظ کنیم و به توانایی های خودمان ایمان داشته باشیم. همه بازیکنان برزگ رئال مادرید در ورزشگاه مورد تشویق قرار گرفته و می گیرند. اما فقط چهره های کاملا بزرگ محبوب می شوند. برتری آنها این است که عمل می کنند . زیدان چهره ای از این دسته است. او اینجا به قدر کافی تجربه به عنوان بازیکن داشته و همه نیز به او به خاطر حرفی که می زند، باور دارند.

وی ادامه داد: او مربی نیست که فقط ما را به انجام تمرین وادار کند. بلکه درکنارش به ما اعتمادبنفس می بخشد. وقتی شما سخت کار کنید و کارها را صحیح انجام دهید، حتما موفق خواهید شد. چون آدمی با کیفیت هستید.زیدان اینگونه است.

*تماس با گواردیولا

کروس در ادامه مصاحبه با اتلیتک، در مورد پپ گواردیولا، سرمربی سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ بایرن مونیخ و مربی ۴ سال اخیر منچسترسیتی انگلیس حرف زد.

درباره مربی صاحب سبک او گفت:اگر امروز از بازیکنان بایرن مونیخ سئوال کنید، حتما به شما می گویند که بهترین مربی که از نظر فنی تا به حال داشته اند، گواردیولا بوده است. من واقعا خوشحالم و دوست دارم از این که یک سال شاگردش بودم. چون دلم می خواهد همین جا به فوتبالم پایان دهم. کاش می شد برای او بازهم بازی کرد.

وی ادامه داد: من می توانستم در بایرن بمانم و قراردادم را تمدید کنم.چون او می خواست. به هرحال حتی حالا هم که در منچسترسیتی است، مرتب با او در تماس هستم. چون ما دو نفر درک خوبی از هم داریم. از او تمام آنچه راکه یاد گرفتم، را هیچوقت فراموش نمی کنم.

*انتقال به لیورپول با توصیه سوارس

ستاره ژرمنی ۶ سال گذشته کهکشانی ها در این مصاحبه بلند حتی در مورد احتمال حضورش در تیم لیورپول نیز حرف زد. او گفت زمانی در مسیر انتقال به تیم آنفیلدی قرار داشت.

کروس اظهار کرد: تماس مستقیمی وجود نداشت اما آنها به من پیشنهاد کردند. نکته بامزه این بود که سوارس در آستانه انتقال به بارسلونا بود.او و استیون جرارد به من پیام دادند که به لیورپول بروم.

وی افزود: البته می توانستم حتی به منچستریونایتد بروم. چون دیوید مویس با من ملاقات کرد و نزدیک بود قراردادی هم امضا شود اما او از تیم منچستریونایتد اخراج شد.بعد حضور لویی فان خال، کار را پیچیده کرد.البته او هم دنبال من بود تا پروژه اش را آغاز کند. بعد برای مدتی دیدم از سمت او جوابی نیامد و مردد شدم.سپس هم مسابقات جام جهانی برزیل آغاز شد و کارلو آنچلوتی با من برای حضور در رئال تماس گرفت.کل ماجرا همین بود.

*تغییر روحیه در مادرید

در این مصاحبه ستاره با تجربه ای که با تیم ملی آلمان فاتح جام جهانی ۲۰۱۴ شد، در مورد تغییر روحیه اش در تیم مادریدی نیز حرف زد.

او عنوان کرد: وقتی در سال ۲۰۱۴ به مادرید آمدم، رئال تیمی بود که دنبال ضد حمله می گشت.در جست و جوی فضا برای بیل، کریس و بنزما بود با توپ های بلند بود اما با حضور زیدان، فلسفه بازی رئال تغییر کرد. چون او دنبال کار با توپ بود. مالکیت توپ را می خواست. او حتی روی فوتبالم تاثیر گذاشت. زیدان نه فقط از نظر تاکتیکی، بلکه حتی از نظر روحیه روی عملکرد دفاعی تیم تاثیر داشت و باعث ثبات تیم شد.

*رویارویی با منچسترسیتی

آخرین بخش از حرف های که کروس در این مصاحبه زد، مربوط به رویاروی با منچسترسیتی و پپ گواردیولا بود.

او گفت: مربی منچستر را می شناسم. می دانم آنها بازیکنان خوبی دارند.مجبور نیستم که بازی های زیادی را ببینم تا متوجه این نکته شوم. چون همین موضوع کار را پیچیده می کند. مسلم است که آنها دنبال مالکیت توپ و بازهم مالکیت توپ هستند. دراین حال نکته اول برای موفقیت این است که خوب بتوانیم برابر حریف ایستادگی کرده و دفاع کنیم. باید از کمترین فضا بهره گرفت تا درها را باز کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج