۹۶۵۱۹۹
۷ نظر
۵۰۱۲
۷ نظر
۵۰۱۲
پ

آزادراه تهران ـ شمال از صبح هشتم اسفند باز است

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال از صبح فردا برای عبور مردم باز می‌شود، گفت: ما مسیر آزادراه را باز می‌کنیم و اگر در محور کندوان انسدادی نداشته باشیم، ان‌شاءالله تردد انجام می‌شود.

خبرگزاری فارس: خیرالله خادمی، با اشاره به افتتاح رسمی منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال توسط رئیس جمهور در روز گذشته اظهار داشت: از روز آینده هشتم اسفند و از اول صبح منطقه یک آزادراه برای عبور مردم باز می‌شود.

وی افزود: از شب گذشته محور چالوس به علت بارش برف مسدود شده بود و پیش‌بینی می‌کنیم امروز بازگشایی شود. به هر حال اگر محور کندوان بسته باشد، قطعا عبور از آزادراه هم معنایی ندارد چون انتهای منطقه یک به شهرستانک متصل می‌شود و اگر مسیر مسدود باشد خودروها امکان تردد ندارند، اما به هر حال ما از صبح فردا مسیر را برای عبور خودروها باز می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور افزود: نگهداری منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌شود که از شب گذشته به علت بارش برف عملیات برف‌روبی را از طریق ادوات و ماشین‌آلات راهداری در این مسیر انجام دادند. همچنین تمهیداتی در مورد جلوگیری از ریزش بهمن داشتند.

وی تأکید کرد: پلیس راه، اورژانس، هلال احمر، ارگان‌های امدادی و سایر ارگان‌های متولی جاده از فردا در منطقه یک آزادراه مستقر هستند.

خادمی با بیان اینکه قیمت عوارضی آزادراه تهران ـ شمال طبق گفته رئیس‌جمهور برای ایام غیرپیک و برای سواری‌ها ۲۰ هزار تومان و در ایام پیک برای سواری‌ها ۳۰ هزار تومان خواهد بود، دریافت عوارض به صورت ETC و الکترونیک است و خودروها نیازی به توقف ندارند.

منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال به طول ۳۲ کیلومتر از بزرگراه همت پس از تقاطع آزادگان آغاز می‌شود و تا شهرستانک در محور کندوان ادامه دارد.

این مسیر ۳۲ کیلومتری موجب کاهش ۶۵ کیلومتری فاصله تهران تا چالوس و کاهش ۱.۵ ساعته مدت زمان سفر بین تهران تا چالوس می‌شود.

خودروها پس از خروج از منطقه یک، در مقطع شهرستانک وارد محور کندوان می‌شوند و پس از طی مسیر در جاده قدیم پس مرزن‌آباد وارد وارد منطقه ۴ آزادراه خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بوقچی شون الان میاد باز میگه چرا میاید شمال خخخخخ

    • بدون نام

      من کرونا گرفتم مستقیم از قم صبح هشتم راه می افتم سمت مازندران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو همون شمالیه هستی نظر گذاشتی

    • بدون نام

      پیش به سوی شمال همه مردم دعوت اند

    • بدون نام

      تا تابستون بمونید گرما و شرجی دشمن کروناست

    • بدون نام

      آب و هوای شمال شفاست،هرکس کرونا گرفته بندازه خودشو تو آزادراه،پیش بسوی گیلان.ماهی بخورید با زیتون پرورده حسن روحانی هم دعا کنید.

    • بدون نام

      ۲۵ تومان عوارض میده تا ۳۲ کیلومتر حالشو میبری وقتی رسیدی به انتهای ۳۲ کیلومتر اونوقت از دماقت میزنه بیرون تا خوده چالوس دوباره همون آش وهمون کاسه همون بهتر از اولش از همون جاده قدیم بریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج