جاباما
۹۶۶۶۵۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

لیورپول چه زمانی قهرمان لیگ برتر می‌شود؟

با وجود شکست ۳-۰ لیورپول مقابل واتفورد، قرمزهای آنفیلد همچنان با اختلاف بسیار زیاد صدرنشین لیگ برتر هستند. اما سریع‌ترین زمانی که لیورپولی‌ها می‌توانند قهرمانی‌شان را قطعی کنند چه زمانی است؟

ورزش سه: لیورپول با اینکه دیشب در خانه واتفورد با نتیجه ۳-۰ شکست خورد تا شانس دستیابی به رکورد آرسنال در قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر را از دست بدهد اما قرمزهای آنفیلد همچنان با ۲۲ امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین رقیب‌شان منچسترسیتی صدرنشین این لیگ هستند، هر چند یک بازی بیشتر از سیتی انجام داده‌اند. سوال حالا این است که سریع‌ترین زمانی که شاگردان یورگن کلوپ می‌توانند قهرمانی‌شان را در فصل جاری لیگ برتر انگلیس قطعی کنند چه زمانی خواهد بود؟

لیورپول بعد از شکست دیشب که در هفته بیست و هشتم لیگ اتفاق افتاد حالا به ۱۲ امتیاز برای قطعی کردن قهرمانی‌اش نیاز دارد. یعنی قرمزهای آنفیلد با چهار برد دیگر قهرمانی‌شان را قطعی خواهند کرد.

در صورتیکه لیورپول در بازی‌های بعدی مثل روند گذشته خود پیروزی‌های پیاپی بدست بیاورد می‌تواند در روز ۵ آوریل که در خانه سیتی، ورزشگاه اتحاد، به مصاف این تیم خواهد رفت قهرمانی‌اش را در حالی قطعی کند که هنوز شش هفته به پایان فصل باقی مانده است.

این در حالی است که تا کنون سریعترین زمانی که یک تیم موفق شده پیش از پایان فصل قهرمانی‌اش را در لیگ برتر قطعی کند به فصل ۲۰۰۱ برمی‌گردد که منچستریونایتد موفق شد پنج هفته مانده به پایان رقابتها جام قهرمانی را به خود اختصاص دهد. بنابراین لیورپول در صورتیکه بازی‌های بعدی‌اش را با پیروزی‌های پیاپی پشت سر بگذارد می‌تواند این رکورد را بشکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج