۹۶۷۶۱۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

آذری: فدراسیون عامدانه دنبال تعلیق فوتبال است

عضو مجمع فدراسیون فوتبال مدعی شد مسئولان فعلی فدراسیون با اقداماتی که انجام می‌دهند و مقاومت برابر درخواست فیفا برای اصلاح اساسنامه، تعمدا به دنبال تعلیق فوتبال ایران هستند.

خبرگزاری مهر: بحث برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲۵ اسفند ابعاد جدیدی به خود گرفته است. فدراسیون جهانی فوتبال در دو نامه به فدراسیون کشورمان اعلام کرده که پیش از برگزاری انتخابات، ابتدا باید اساسنامه فدراسیون اصلاح شود. از سوی دیگر مسئولان فعلی فدراسیون بر موضع خود مبنی بر برگزاری انتخابات در تاریخ مقرر پافشاری می کنند.

تا فوتبال را تعلیق نکنند بی خیال نمی‌شوند!

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد و عضو مجمع فدراسیون فوتبال با اشاره به دومین نامه فیفا و تاکید دوباره بر اصلاح اساسنامه، به خبرنگار مهر گفت: به نظرم مسئولان فعلی فدراسیون تا فوتبال کشورمان را به تعلیق نکشانند، بی خیال نمی شوند. وقتی فیفا نامه اول را فرستاد، گفتم امکان ندارد این نهاد زیر بار انتخابات فدراسیون ایران برود بخصوص که قید «باید» را در نامه اش آورده بود.

مسئولان فدراسیون عامدانه دنبال تعلیق فوتبال هستند

آذری ادامه داد: مسئولان فعلی فدراسیون می خواهند زمان بخرند و فکر می کنم عامدانه با این کارهای خود دنبال تعلیق فوتبال هستند در حالی که فیفا در دو نامه، جوابشان را داده است.

از نهادهای نظارتی هم با بنده صحبت شد

عضو مجمع فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: اتفاقا این آقایان (مسئولان فدراسیون) گفته بودند آذری دنبال این است که مانع برگزاری انتخابات شود و از نهادهای نظارتی هم با بنده در این ارتباط صحبت کردند که گفتم اینطور نیست. ترسم این است که فوتبالمان به سمت تعلیق برود. شواهد نشان می دهد فدراسیون که در این فضا قرار گرفته است.

امروز تحویل نامه اصلاح اساسنامه به فدراسیون

وی در پاسخ به این سئوال که نامه اش برای اصلاح اساسنامه فدراسیون به کجا رسید؟ گفت: ۱۰ نفر از مدیران باشگاه ها نامه ای نوشته ایم که آنرا امروز به فدراسیون تحویل می دهیم. این درخواست ۱۰ عضو مجمع است که باید به آن رسیدگی شود. فدراسیون هم زمان دارد و بیاید در مدت باقی مانده اساسنامه را اصلاح کند!

اگر وزارت اساسنامه را تایید کرده بود همه چیز تمام شده بود

عضو مجمع فدراسیون فوتبال درباره موضع وزارت ورزش در انتخابات، تاکید کرد: سکوت وزارت را نمی فهمم چون اگر وزارت ورزش آن موقع (سال ۲۰۱۹) اساسنامه اصلاح شده از سوی نمایندگان فیفا و کنفدراسیون آسیا را تایید کرده بود، الان همه چیز تمام شده بود. اینکه وزارت ورزش هم موضع نمی گیرد یک مقدار گیج کننده است. شاید می خواهند تلقی نشود که وزارت در کار فوتبال دخالت می کند. آنها باید اساسنامه را تایید می کردند. احساسم این است تحرکاتی از قصد رخ می دهد که فوتبال تعلیق شود.

شاید این فصل به پایان نرسد!

مدیرعامل باشگاه فولاد در بخش دیگری از صحبت هایش در خصوص تعطیل شدن مسابقات لیگ برتر به خاطر شیوع ویروس کرونا گفت: ما جزو اولین باشگاه هایی بودیم که درخواست تعطیلی لیگ را دادیم. سلامتی مردم بر همه چیز ارجح است. فوتبال را می شود بعدا هم بازی کرد. شاید دو ماه دیگر بازی ها برگزار شود. شاید هم مسابقات این فصل به پایان نرسد. باید شواهد را ببینیم و حقیقت را بگوییم. هرچند کنفدراسیون آسیا هم اعلام می کند قطعا لیگ قهرمانان را به پایان می رساند ولی این از دسترس همه خارج است.

لیگ تمام نشود مهم نیست

آذری ادامه داد: نمی خواهیم ایجاد بی اعتمادی کنیم ولی باید با مردم و مخاطبان فوتبال راستگو باشیم. اگر مسابقات هم برگزار نشود اتفاق مهمی نیست! فوتبال را همیشه می شود بازی کرد. چیزی که نمی توان برگرداند، سلامتی مردم است.

تابع وزارت بهداشت و مدیران بالادستی هستیم

وی درباره برنامه های باشگاه فولاد با تعطیلی لیگ یادآور شد: نامه ای به سازمان لیگ زده ایم که باتوجه به تعطیلی مسابقات، برنامه ها را اعلام کنند. آنها هم باید از وزارت بهداشت استعلام بگیرند. هنوز نمی دانیم این اپیدمی تا کجا پیش می رود و چطور می توان جلوی آنرا گرفت. تابع نظرات وزارت بهداشت و مدیران بالادستی هستیم. ۱۰ مسابقه دیگر در لیگ باقی مانده است و به آینده امیدواریم ولی بزرگترین امیدواری این است که مردمِ خوب ما بتوانند از این بحران بهداشتی جان سالم به در ببرند.

مطالبات قطبی و بازیکنان خارجی پرداخت شده است

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان درباره مطالبات افشین قطبی و دو بازیکن خارجی سال گذشته فولاد هم گفت: مطالبات همه را پرداخت کردیم و مشکلی در این زمینه نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کفایت

      آقای آذری عزیز . یه نگاه به اطرافت بکن لطفا . ببین این فوتبال اصلا ارزش داره . هزاران شکایت خارجی ، کتک کاری ، توهین ، کتک زدن داور ، و قراردادهای ترکمانچایی و ................ . بذار تعلیق بشه راحت بشیم . جلوی چشم هوادار ، همه کار خلافی میکنن و علنا میگن به کسی ربط نداره . هیچکس از متن قراردادهای ملی خبر نداره و کسی سوال کنه میگن بتوچه . چرا ؟؟؟؟ مگه این مردم چه گناهی کردن که با حیا هستن . به هر بهانه سنگ قلاب میشن ولی صداشون در نمیاد . امیدوارم زودتر تعلیق بشیم و روزی که فرهنگ فوتبال و مدیریت فوتبال رو یادگرفتیم ، میشه از نو شروع کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج