۹۷۰۶۶۵
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

دستگیری عاملان انتشار اخبار جعلی کرونا

رئیس پلیس فتا استان مرکزی از شناسایی و دستگیری ۳ نفر از عوامل انتشار تصاویر جعلی اخبار کرونا ویروس در تحقیقات کارشناسان پلیس فتای استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر: رئیس پلیس فتا استان مرکزی از شناسایی و دستگیری ۳ نفر از عوامل انتشار تصاویر جعلی اخبار کرونا ویروس در تحقیقات کارشناسان پلیس فتای استان خبر داد.

سرهنگ احسان آنقی در این باره گفت: در فرآیند پایش و رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا استان، ۳ نفر از افرادی که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر و کلیپ‌های غیر واقعی و مطالب جعلی در خصوص ویروس کرونا کرده بودند، شناسایی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان مبنی بر خلاف واقع و کذب بودن این مطالب و ایجاد نگرانی برای شهروندان گفت: اقدام این افراد از مصادیق بارز تشویش اذهان عمومی است که در هماهنگی با مقام قضائی افراد مورد نظر در دو شهرستان استان شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی افزود: از عموم هموطنان انتظار می‌رود، جهت اطلاع از صحت و سقم اخبار به خبرگزاری‌های معتبر و روابط عمومی یا واحد رسمی پاسخگوی سازمان‌های مرتبط با این موضوع مراجعه کنند و به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجهی نکرده و از بازنشر آنها خودداری کنند.

آنقی با بیان اینکه انتشار چنین شایعاتی در فضای مجازی برابر قانون، جرم و مرتکبین قابل مجازات هستند، افزود: عموم مردم می‌توانند در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی اعلام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mehdi

      اولا که معلوم شد دروغ نبودن بگید با افرادی که تشت رسوایی مون رو بلند کردن مقابله میکنیم و ثانیا اگه واقعا مردید برید این رمال تبریزی رو بگیرید ملت رو به فنا دادن

    • بدون نام

      باید با شایعه سازان منافق ، برخورد شدید قضایی شود*******»»**»************

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج