۹۷۱۰۳۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

توصیه شهردار تهران درباره پنجشنبه آخر سال

شهردار تهران گفت: با هدف قطع زنجیره تکثیر ویروس کرونا در روزهای پایانی سال، با قرائت قرآن و فاتحه باید از دور یاد و خاطره عزیزان درگذشته را گرامی بداریم.

خبرآنلاین: شهردار تهران گفت: با هدف قطع زنجیره تکثیر ویروس کرونا در روزهای پایانی سال، با قرائت قرآن و فاتحه باید از دور یاد و خاطره عزیزان درگذشته را گرامی بداریم.

«پیروز حناچی» اظهارداشت: معمولا ما عادت داریم در شب های جمعه آخر سال، یاد و خاطره عزیزان خود را با حضور در بهشت زهرا گرامی بداریم، اما در این شرایط با ماندن در خانه ها و قرائت فاتحه نباید اجازه دهیم خانواده ها در معرض خطر قرار گیرند.

وی تاکید کرد: از تمام خانواده ها درخواست داریم به توصیه های بهداشتی که بر اساس پروتکل های جهانی اعلام می شود، توجه کنند و من از تمام نیروهای شهرداری تهران در حوزه حمل ونقل، سازمان آتش نشانی، سازمان بهشت زهرا و سازمان پسماند و همه عزیزان در سایر شهرداریهای کشور در این شرایط سخت در حال خدمت رسانی هستند تشکر داریم و امیدوارم این دوران را با سرافرازی پشت سر بگذاریم.

شهردار تهران با اشاره به برگزاری مراسم آخرین شب چهارشنبه سال، گفت: در پایان سال ۹۸ روزهای متفاوتی را تجربه می کنیم و مردم در این روزها بسیاری از کارهای سنتی که در سال های گذشته انجام می دادند، نباید انجام دهند، زیرا در آخرین چهارشنبه سال هرچه حضور مردم در معابر بیشتر شود، همکاران ما نیز باید بیشتر در این فضاها حضور پیدا کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج