۹۷۱۲۸۴
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

دلیل تقلید نیمار و پی‌اس‌جی از هالند

به نظر می رسد که دلیل اصلی تقلید خوشحالی ارلینگ هالند توسط بازیکنان پی اس جی، انتشار یک تصویر توسط خود این بازیکن بوده است.

ورزش سه : به نظر می رسد که دلیل اصلی تقلید خوشحالی ارلینگ هالند توسط بازیکنان پی اس جی، انتشار یک تصویر توسط خود این بازیکن بوده است.

روز چهارشنبه هیچ هواداری در ورزشگاه پارک دو پرنس حضور نداشت تا شاهد پیروزی ۲-۰ پاری سن ژرمن مقابل دورتموند و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باشد چرا که این بازی به دلیل شیوع ویروس کرونا پشت درهای بسته برگزار شده بود.

دورتموند در حالی وارد فرانسه شد که می‌توانست با یک تساوی هم به مرحله بعدی صعود کند اما در دقیقه ۲۸ فوق ستاره برزیلی پی اس جی یعنی نیمار دروازه زنبورها را گشود. نکته جالب درباره این گل اما به خوشحالی بعد از گل نیمار برمی‌گردد؛ جایی که او به سبک ستاره نروژی دورتموند یعنی ارلینگ هالند به خوشحالی پرداخت.

دلیل تقلید نیمار و پی‌اس‌جی از هالند

این اما پایان کار نبود و بازیکنان پاری سن ژرمن بعد از پیروزی دو گله و صعود به مرحله بعدی رقابت ها نیز دسته جمعی چنین کاری را انجام دادند و به سبک هالند برد خود را جشن گرفتند.

اقدام نیمار و بازیکنان پاری سن ژرمن با انتقادات فراوانی در فضای مجازی و رسانه ها روبرو شد زیرا بسیاری معتقد بودند که بازیکنان پی اس جی دست به تمسخر ستاره جوان دورتموند زده اند که کاری ناشایست و زشت تلقی می شود.

دلیل تقلید نیمار و پی‌اس‌جی از هالند

با این وجود به نظر می رسد که حالا دلیل این خوشحالی بعد از گل فاش شده است؛ گویا ارلینگ هلند پیش از بازی دیشب در صفحه شخصی خود دست به کری خوانی برای تیم فرانسوی زده و با قرار دادن عکسی نوشته بود: " پاریس شهر من است نه شما"

ادعا می شود که هالند این تصویر را در حساب اسنپ چت خود قرار داده است اگرچه هنوز مشخص نیست که این تصویر واقعی است یا اینکه توسط شخص ثالث ویرایش شده و متعاقباً در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

دلیل تقلید نیمار و پی‌اس‌جی از هالند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تع

      هیچی قشنگ معلومه هالند بیش از حد عشق پوله نه عناوین مهم

    • بدون نام

      چهار تا گل به چهار تا تیم داغون آلمانی زده جوگیرشده دورتموند هم تو جام حذفی هم تو سی ال حذف شد یک تیم کاملا معمولی نه درجه یک نه درجه سه کاملا معمولی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج