۹۷۳۲۱۸
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

کاوه رضایی؛ من پسر آبی در حال بازگشت هستم!

مهاجم ملی پوش باشگاه شارلورآ بلژیک در فصل جاری عملکرد فوق العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشته است و به روز‌های رویایی قبل از انتقال به کلوب نزدیک شده است.

خبرگزاری ایلنا: مهاجم ملی پوش باشگاه شارلورآ بلژیک در فصل جاری عملکرد فوق العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشته است و به روزهای رویایی قبل از انتقال به کلوب نزدیک شده است.

کاوه رضایی با درخشش در باشگاه استقلال در تابستان ۲۰۱۷ تهران به به مقصد بلژیک ترک کرد تا به شارلروآ بپیوند. در نخستین فصل حضور در لیگ بلژیک کاوه رضایی در ۳۹ بازی که برای شارلوآ انجام داد موفق شد ۱۶ گل به ثمر برساند و ۶ پاس گل بدهد.

مرد موفق شارلروآ،‌ ناکام در بروژ

درخشش کاوه رضایی با شارلروآ در لیگ بلژیک موجب آن شد تا مورد توجه سران کلوب بروژ قهرمان لیگ بلژیک قرار گیرد و با قراردادی به ارزش ۵ میلیون یورو به این تیم بپیوندد، کاوه در کلوب بروژ فرصت این را داشت تا در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و در صورت درخشش به تیم‌های مطرح اروپایی راه پیدا کند اما کاوه تنها در دو بازی رفت و برگشت مقابل موناکو فرانسه چند دقیقه به میدان رفت و توفیق چندانی کسب نکرد. کاوه در کلوپ بروژ هم موفق نبود او در ۱۷ بازی۷۹۶ دقیقه برای این تیم به میدان رفت که تنها ۱ بار موفق به امر گلزنی شد.

بازگشت دوباره درخشش دوباره

عملکرد نچندان مطلوب کاوه در بروژ موجب آن شد تا شارلروآ دوباره به فکر بازگرداندن مهاجم ایرانی و موفق خود شود،‌کاوه با قرارداد قرضی و یک ساله دوباره به شارلروآ بازگشت. کاوه در بازگشت عملکرد به مراتب بهتری از سال اول برای شارلروآ از خود نشان داد. رضایی تاکنون در ۲۳ بازی برای شارلروآ به میدان رفته و در این بین ۱۴ بار موفق به عمر گلزنی شده و ۵ پاس گل داده همچنین رضایی برای نخستین بار موفق شد در لیگ بلژیک در یک بازی هت‌تریک کند.

رضایی در این فصل ۳۲ پاس کلیدی داده و ۹ موقعیت گلزنی را از دست داده است. همچنین او در هر ۱۳۷ دقیقه یک گل برای شارلروآ زده است و در هر ۱۰۱ روی یک گل برای این تیم اثر گذاشته است و این بهترین عمکلرد کاوه رضایی در تمام دروان خود بوده است و با توجه به اینکه لیگ بلژیک هنوز ادامه دارد به نظر می‌رسد کاوه رضایی می‌تواند این رکورد را بهبود ببخشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابی

      اخه عنوان گزارش چه ربطی به خود گزارش داده

    • بدون نام

      عمرگلزنی رو خوب اومدی

    • بدون نام

      عمر گلزنی یا امر گلزنی؟

    • یک شهروند

      وا من فکر کردم میخواد بیاد استقلال خوشحال شدم

    • احسان

    • سینا ss

      تیتر چه ربطی به متن داشت، لطفا ی خورده دقت..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج