۹۷۴۵۳۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

تمامی پروازهای مسافری هواپیمایی امارات لغو شد

شرکت هواپیمایی امارات از لغو و تعلیق تمامی پروازهای مسافری خود از روز چهارشنبه (۶ فروردین) میلادی خبر داد.

ایسنا: شرکت هواپیمایی امارات از لغو و تعلیق تمامی پروازهای مسافری خود از روز چهارشنبه (۶ فروردین) میلادی خبر داد.

همزمان با شیوع گسترده و ویروس کرونا بسیاری از ایرلاین‌های فعال در سراسر جهان پروازهای داخلی و خارجی خود را لغو کرده و به حالت تعلیق درآورده اند تا بدین ترتیب بتوانند به قطع زنجیره انتقال و انتشار این ویروس خطرناک و مرگبار کمک کنند.

حالا بر اساس گزارش گلف نیوز ، شرکت هواپیمایی امارات که بدون شک یکی از بزرگترین و فعالترین ایرلاینهای جهان به شمار می‌رود، امروز ۲۲ مارس ۲۰۲۰ اعلام کرد که به طور موقت تمامی پروازهای مسافری و بین المللی خود را از چهارشنبه ۲۵ مارس سال جاری میلادی تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و بسته شدن مرزهای این کشور لغو کرده و به حالت تعلیق درخواهد آورد.

شیخ احمد سعید آل مکتوم ، مدیر ارشد اجرایی شرکت هواپیمایی امارات، در این خصوص خاطرنشان کرده است: ویروس مرگبار کرونا که جهان را به قرنطینه برده و تمامی کشورها را مجبور به بستن مرزهای خود با سایر کشورها کرده است، تبعات منفی، مشکلات سنگین و بحران های مالی متعددی را برای شرکت‌های هواپیمایی سراسر جهان به وجود آورده است.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: به عنوان یک ایرلاین بین المللی با توجه به آنکه تمامی کشورها مرزهای خود را بسته و مقررات سخت گیرانه ای را برای ورود هواپیما و مسافران خارجی وضع و اجرا کرده‌اند، ما در شرایطی قرار گرفته ایم که دیگر قادر نخواهیم بود به ادامه پروازهای بین‌المللی و مسافربری خود ادامه دهیم.

مدیر ارشد اجرایی شرکت هواپیمایی امارات افزود: ما به دقت شرایط کشورهای مختلف جهان و قوانین مربوط به ترددهای هوایی آنها را بررسی کرده و به محض آنکه شرایط مهیا باشد، به سرویسدهی و خدمت رسانی به مسافران خود ادامه خواهیم داد.

وی تاکید کرد: پروازهای باری مشمول این تصمیم جدید نخواهند شد و به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

این ایرلاین اماراتی مستقر در دبی هر ساله میلیون‌ها مسافر را به مقاصد بین المللی مختلفی در سراسر جهان جا به جا و منتقل می‌کرد ولی حالا به نظر می رسد که به شدت تحت تاثیر شیوع ویروس خطرناک و مرگبار قرار گرفته و تمامی خطوط هوایی خود را به حالت غیرفعال و تعلیق در آورده است.

این هواپیمایی همچنین به تمامی پرسنل خود اعلام کرده که شیوع گسترده و همه‌گیری ویروس کرونا بزرگترین بحران و چالش آن در سال‌های گذشته به شمار می رود.

طبق آمار منتشر شده در مارس ۲۰۱۹ میلادی، شرکت هواپیمایی امارات بالغ بر ۲۱ هزار نفر خدمه پروازی و ۴۰۰۰ نفر خلبان را به استخدام خود درآورده است.

امارات متحده عربی پیشتر اعلام کرده بود که مرزهای خود را به تمامی مسافران خارجی به غیر از شهروندان اماراتی و دیپلمات‌ها خواهد بست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج