جاباما
۹۷۴۸۸۴
۸۴ نظر
۵۰۱۹
۸۴ نظر
۵۰۱۹
پ

عادی‌نماییِ روحانی درباره کرونا ادامه دارد

رئیس جمهور با تشکر از مردم بخاطر توجه به توصیه ها و هشدارهای ستاد ملی مقابله با کرونا و قدردانی از فداکاری و ایثار همه کادر درمانی نظام سلامت کشور، تاکید کرد که همچنان ضروری است تماس ها حداقل ممکن و سفرها حداقل ضرورت باشد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس جمهور با تشکر از مردم بخاطر توجه به توصیه ها و هشدارهای ستاد ملی مقابله با کرونا و قدردانی از فداکاری و ایثار همه کادر درمانی نظام سلامت کشور، تاکید کرد که همچنان ضروری است تماس ها حداقل ممکن و سفرها حداقل ضرورت باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در پایان جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، با اشاره به ارائه گزارشی در این جلسه ستاد ملی گفت که گزارش کاهش آمار ورودی به بیمارستان ها و تعداد فوتی ها بیانگر مهم بودن اقدامات انجام شده ، می باشد.

عادی‌نماییِ روحانی درباره کرونا ادامه دارد

متن کامل سخنان رئیس جمهور به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

از جمله مباحثی که مورد بحث و بررسی قرار گرفت گزارشی بود که در آن، در مجموع این نقطه مشهود بود که ورودی به بیمارستان ها در استان ها کاهش یافته و تعداد فوتی ها هم روند کاهشی دارد که هر دو خبر برای ما مهم بود و نشان داد اقداماتی که تاکنون انجام گرفته اقدامات مهمی بوده است.

مجددا از نظام سلامت کشور که با همه زحمات و فداکاری و ایثار این کار مهم اساسی را انجام می دهند سپاسگزاری می کنیم و تشکر می کنیم از مردم بسیار عزیز کشورمان که به توصیه ها توجه می کنند و آمار نشان می دهد که اکثر مردم به همه توصیه ها توجه دارند.

یکی از مسائل مهمی که در جلسه مطرح شد این است که در سیاست ها باید به گونه ای حرکت کنیم که اولا زمان لازم را برای درمان در اختیار نظام سلامت قرار دهیم به این معنا که اگر خدایی نکرده اقداماتی انجام بگیرد که یک مرتبه پیک را در یک مقطع زمانی کوتاه بالا ببرد آن وقت امکانات درمانی ما کافی نیست و نمی تواند به این عزیزانی که مبتلا شده اند رسیدگی کند. بنابراین باید به گونه ای عمل کنیم که تخت های ما، بخش مراقبت های ویژه ما و پزشکان و پرستاران ما توان و ظرفیت این کار را داشته باشند که الحمدالله تاکنون این روزها به همین صورت بوده و در بیمارستانی با این مشکل مواجه نشده ایم.

مساله بعدی این بود که ما از لحاظ مراقبت های بهداشتی کاری کنیم که این ویروس شیوع نیابد تا بتوانیم این زنجیره را بشکنیم و مطرح شد که یک فرد آلوده اگر تماس عادی داشته چند نفر را آلوده می کند و اگر در حالت قرنطینه قرار گیرد ، چه شرایطی خواهد داشت .

بنابراین خیلی مهم است؛ اگر فهمیدیم فردی به این ویروس مبتلا شده حتما باید در آن مدت زمانی که مقرر هست مثلا دو هفته یا 14 روز در یک جایی قرنطینه شود؛ حال این قرنطینه یا خانه خودش و یا بیمارستان است و یا اینکه در یک شرایط حاد ممکن است در مراقبت‌های ویژه باشد، ولی کسی که معلوم می‌شود دارای این ویروس هست نباید در جامعه تحرک داشته باشد.

به همین دلیل هم توصیه شد همه آن مشاغل و اجتماعاتی که قبلا تعطیل اعلام شده فعلا تا 15 فروردین همچنان تعطیل باقی بماند، اعم از مراکز آموزشی یا مراکز فروشگاهی که تجمع مردم غیر از فروشگاه های توزیع مواد غذایی و بهداشتی و نیازهای معمولی و روزمره مردم که به طور طبیعی آنها استثنا هستند، در بقیه موارد تجمعی برای مراکز خریدمان نداشته باشیم.

همچنین اجتماعاتی که قبلا توصیه شده نباشد، چه برای غم و عزا و چه برای شادمانی، چه برای عروسی و چه برای هر مناسبت دیگری هست؛ مردم همچنان به آن توصیه ‌ها عمل کنند و اجتماع نباشد.

وزارت بهداشت در جلسات قبلی به ما اعلام کرد که فاصله بین دو نفر باید حدود دو متر باشد، حال یک و 8 دهم اعلام کردند؛ حدود دو متر باید بین دو نفر فاصله باشد، و حالا ممکن است در این جلسه این دو متر را مراعات نکرده باشیم و فرض را باید بر این بگذاریم که طرفی که با ما مواجه شده احتمالا دارای این ویروس است و سرفه‌ای هم نکند، تب هم نداشته باشد؛ چون ممکن است دارای این ویروس باشد، بنابراین این فاصله را باید مراعات کنیم؛ لااقل در مدت زمانی که در تعطیلات عید تا 15 فروردین هستیم همه این نکات را مراعات کنیم که تماس‌ها به حداقل ممکن برسد و سفرها به حداقل ضرورت‌ها برسد و این مورد تاکید این جلسه بود.

منتها موارد دیگری مطرح بود که این موارد در ستاد بررسی کافی نشده و پیشنهاد وزارت بهداشت و درمان بود؛ بنا شد در کمیته اجتماعی و امنیتی این مسائل ظرف امروز و امشب تا فردا مطرح و بررسی شود و به یک تصمیمی برسند و اگر تصمیم مورد نظر جمع بود، همان وقت می‌توانیم ابلاغ کنیم؛ اگر هم زمانی به جلسه نیاز بود می‌توانیم فورا جلسه را تشکیل دهیم؛ البته به طور طبیعی جلسه ما صبح شنبه است؛ اما اگر لازم باشد می‌توانیم جمعه هم تشکیل دهیم؛ پنجشنبه هم جلسه اقتصادی کرونا را داریم و می توانیم تغییر دهیم به ستاد ملی و مشکلی پیش روی ما نیست که این کار انجام بگیرد و جلو برود.

مساله بعدی راجع به تعداد ماشین‌هایی بود که از مراکز استان‌ها خارج شدند؛ به عنوان نمونه تهران و کرج مثال زده شد که تعدادی از این ماشین‌ها ایام عید از تهران و کرج خارج شدند؛ گفتند به طور طبیعی شماره‌های آن مشخص است؛ شماره موبایل‌ها مشخص است؛ خوب است که در آن طرح بسیج ملی از این ماشین‌ها و صاحب ماشین‌ها همان سوالات مربوطه انجام بگیرد و اگر کسی مشکلی دارد از همین حالا دنبال مشکل برویم؛ چون در بازگشت که در روزهای پایان تعطیلات 12 یا 13 یا 14 است، تراکم ایجاد می‌شود و قاعدتا دیگر با آن مدل تب سنجی امکان پذیر نیست که بخواهیم ترافیک‌های طولانی درست کنیم ولی از طریق غربالگری و تماس با آنها بتوانیم مشخص کنیم و این کار را انجام بدهیم.

باز هم تاکید می‌کنم قبلا مصوبه ما این است که ماشین‌ها در خروجی‌ها مورد بازرسی قرار بگیرند و توسط عزیزان تب سنجی شوند؛ امروز صبح کسی به من مراجعه کرد و گفت من از تهران به کرج رفتم و برگشتم؛ در سه نقطه من مورد تب‌سنجی قرار گرفتم؛ هم موقع خروج تهران، هم موقع خروج از کرج و هم وسط راه؛ این جزو افرادی است که هر روز می رود و می‌آید، شغل او تهران است و خانه او کرج است؛ ما چنین مصوبه‌ای نداشتیم که سه بار یک نفر را ماشینش را نگه داریم و تب سنجی کنیم.

باز هم از استانداران و فرمانداران محترم خواهش می‌کنم همه به مصوبات توجه کنند و طبق مصوبات عمل کنیم که کار ما پیش برود.

نکته دیگری که در این جلسه مطرح شد مربوط به شرکت‌هایی بود که خدمات عمومی عرضه می‌کنند و به جای اینکه مردم به فروشگاهها مراجعه کنند این شرکت‌ها خدمات را انجام می‌دهند و آنچه مورد نیاز مردم است را به درب منزل آنها می‌آورند. باید پروتکل بهداشتی آن را وزارت بهداشت و درمان معین کند که چگونه و به چه صورت این بسته را باید درِب خانه بیاورند و مردم چطور آنرا تحویل بگیرند و آن فروشگاه چطور باید آنرا تحویل دهد یا آن مبدایی که تولید می‌کند چطور این را تحویل بدهد. تعیین این پروتکل بر عهده وزارت بهداشت و درمان است.

بنا شد این شرکت‌ها اگر در عرضه خدمات عرضه مشکلاتی دارند وزارت ارتباطات که در این زمینه کار کرده باز هم اقدامات خود را ادامه دهد و اگر مصوبه‌ای از دولت یا این جلسه نیاز دارد، مصوبه را به این جلسه ارایه کند. درخواست این بود که شرکت‌هایی که مورد تایید هستند، صدا و سیما تبلیغات آنها را در این ایام مجانی انجام دهد تا مردم این شرکت‌ها را بشناسند و به این شرکت‌ها مراجعه کنند.

هدف این است که مردم کمتر از خانه خارج شوند تا یک نفر بتواند به جای 10 خانه که 10 نفر اعضای خانه باید بیرون بیایند یک نفر بیرون باشد و این خدمات را برای 10 یا 20 نفر یا بیشتر انجام دهد. بنابراین این کار انجام گرفت و مشکلات دیگری هم بود که بنا شد نظارت کافی بر این شرکت‌ها انجام شود که زمانی مشکلی پیش نیاید. هم تعزیرات، هم قوه قضاییه هم دستگاه های نظارتی دیگر این نظارت ها را انجام دهند که این هم مورد تایید جلسه بود.

بحث دیگری که مطرح شد نسبت به کارمندهای دولت بود. در اینجا مطرح شد که کارمندهای دولت، حالا نیروهای مسلح رویه و مقررات خود را دارند و ابلاغ می‌کنند اما نسبت به کارمندهای دولت اینجا بحث شد که کل کارمندهای دولت 2میلیون و 450 هزار نفر یعنی حدود 2.5 میلیون جمعیت این کارمندها است. از این تعداد یک میلیون و 200 هزار نفر از اول اسفند کارشان را تعطیل کردند یعنی بخش آموزش و پرورش و دانشگاهها تعطیل شده و سر کار نمی‌رفتند و یا اگر هم می‌رفتند بطور محدود بود .

یک عده افرادی هم هستند که شغل‌های حساسی دارند و نیازمندی‌های عمومی را تامین می‌کنند آنها باید سر کارشان باشند و باید به فعالیت ادامه دهند جمعیت زیادی از اینها در بخش های بهداشت و درمان و نظام سلامت کار می‌کنند که حدود 500 هزارنفر هستند، آنها باید کارشان را انجام دهند. تعدادی در شهرداری‌ها هستند که باید آن بخشی که نظافت شهر را بر عهده دارند کار خودشان را انجام دهند و این ضروری است.

بخشی از افراد حدود 500 هزار نفر یا کمتر یا بیشتر هم در مشاغلی هستند که می‌شود یک سوم آنها مشغول کار شوند و دوسوم تا 15 فروردین هم سر کار نیایند، بنا شد که در این زمینه به طور گردشی این کار انجام بگیرد و همیشه حدود یک سوم سر کار باشند و دوسوم در مرخصی باشند تا از این دوران عبور کنیم. این هم تصمیم دیگری بود که در این جلسه اتخاذ شد.

نسبت به همه مواردی که قبلا تعطیلی آنها را ا علام کردیم از جمله برخی از مراکز فروش که نه فروشگاههایی که مواد غذایی می‌فروشند بلکه آنهایی که قبلا تعطیلی آن تا 13 فروردین اعلام شده بود بنا شد تعطیلی همه اینها تا 15 فروردین ادامه پیدا کند.

نکته بعدی درباره زندانی‌ها بود که مرخصی آنها تا 15 فروردین ابلاغ شده بود در این جلسه تصمیم گیری شد که مرخصی آنها تا پایان فروردین فعلا ادامه پیدا کند تا اگر بعد به تصمیمات دیگری رسیدیم ،تمدید شود ولی فعلا تا آخر فروردین تصویب شد.

درباره وضعیت نیروهایی که در دانشگاهها و دانشگاههای علوم پزشکی، مشغول انجام وظیفه خدمت عمومی هستند که به هماهنگی با ستاد کل نیاز داشت که در اینجا هماهنگی بود بنابراین نسبت به مواردی که داشتیم همه آن مورد تصویب قرار گرفت بجز یکی دو مورد که بنا شد وزارت کشور و کمیته اجتماعی و امنیتی آن را نهایی کند. یک مورد هم وجود داشت که وزارت ارتباطات باید آنها را پیگیری و نهایی کند.

باز هم من از مردم عزیز کشورمان تقاضا می‌کنم که توصیه‌های بهداشتی که دوستان می‌فرمایند مراعات کنید ان شاءالله بتوانیم از این مرحله و بلیه عبور کنیم و مردم عزیز بتوانند با فراغت، کار و آموزش فرزندان خود و فعالیت ‌های اجتماعی را در شرایط بهتری ادامه دهند. ان شاءالله

والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      کی ادارات را تعطیل می کنی ؟؟ پس مرگ کارمندان؟؟

      پاسخ ها

      • AAAAAAAAAA

        برای روحانی همه چیز عادی است
        خنده های و مداوم روحانی را دیدی پس توقع نداشته باشید او جدی باشد

      • بدون نام

        عابدزاده مقابل استرالیا یادتون ادای اون درمیاره هههههه

      • مهدی ۵۵

        تعطیل کن منتظری تک تک ایرانی ها بمیرند خیاله نداشته ات راحت بشه تو ماشین شخصی. دکتر شخصی. دور کاری. اتاق کار 450متری .....داری کارمندان خودت چی فقط روغن بنفشه دارن

    • بدون نام

      روحانی فکر میکنه با کشتن مردم ایران آمریکا تحریم ها را لغو میکنه انشاالله زودتر از مردم ایران بمیری و ارزوتو به گور ببری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الهی آمین، الهی آمین.

      • ایرانیم اصیل واصل.

        امین یارب العاللمین.

    • بدون نام

      این یارو همونی نبود که موقع انتخابات داشتین پاره میکردید خودتون رو براش ؟؟؟

      پاسخ ها

      • فرزانه

        اون کسی هم که شما داری خودتو براش پاره میکنی که چرا رای نیاورده ازین بدتربود جناب

      • بدون نام

        بلی برای این فرد من دو رای دادم بقول جنابعالی خودم پاره کردم ولی الان نزدیک یک سال است فهمیدم چه اشتباه کبیره کردم خیلی ....خیلی...........وخیلی مطمئم تمامی ۲۴میلیون نفری به ایشان رای دادند سخت احساس پشیمانی میکنند وروز هزاربار سوره توبه را زمزمه میکنند همه مارا عذاب وجدان گرفته گر چه این درادعاهای خود میگویند ارگانها ونهادهای انتصابی مانع کاراوهستند ولی کاملاً
        ...وکاملا الکی میگوید

      • امیر

        دمت گرم، این مردم دارن پاداش لطفی که به شیخ حسن کرده بودن رو میگیرن، حضرت شیخ هم تنها چیزی که براش ارزشی نداره همین جون ناقابل مردمه

    • بدون نام

      احتمالا چند روز دیگه میگه کرونا چی هست اصلا!

    • بدون نام

      آین آقا تا خودش کرونا نگیره به عمق فاجعه پی نمیبره متاسفانه حسن جان بیدار شو لطفا

    • بدون نام

      آین آقا تا خودش کرونا نگیره به عمق فاجعه پی نمیبره متاسفانه حسن جان بیدار شو لطفا

    • کامران

      تو رو قران....عوض کن!!روزی ۱۵۰ نفر میمیرن کمه؟؟میدونم انتظارت بالای ۱۵۰۰ نفر در روزه اما بگذر بیخیال شو همین تعداد کافیه!!

    • کیان

      خب باید کاری کنه طوری جلوه بده نخواد کشور رو تعطیل کنه دیگه انگاری میخواد از جیب مبارک هزینه کنه

    • بدون نام

      آقای روحانی ریس جمهور است حق دارد عادی نمای کند او حق دارد در هر بحرانی وضع را ساده جلوه دهد تزلزل نشان ندهد از شرایط خوب سخن بگوید امید واری دهد محکم باشد ،بگوید ما مشکلی نداریم این ها به آسانی حل مشود وسیگنال مثبت به همه بدهد تا کار کشور نخوابد .اگر چه من به او انتقاد هم دارم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش اشتباه میزنی.کشورای دیگه میان از مردم حمایت میکنن.میگن اگه نشستید تو خونه هاتون خرجتونو میدیم.من کاسب بدبخت که ماهی چهار میلیون فقط باید اجاره مغازه بدم وقتی دولت یه قرونم کمک نمیکنه از کجا بیارم پول صاحب ملک بی وجدان و بی درکمو بدم؟خرج زن و بچمو از کجا بدم وقتی نه مشتری هست نه حمایتی؟من به مردم حق میدم بیان بیرونو دلشون به حال اون کادر درمان بیچاره نسوزه.آقای روحانی بد کردی با ملت.خیلی ما بدبخت بیچاره ها زمین زدی.الانم که جونمون شده مفت چنگ تو و اون دولت به درد نخورت

    • کارگر

      iاگر حاج آقا کاخ را ترک کنند و یک روز جارو دست بگیرن و به جای کارگران شریف شهرداری ، یا بیل دست بگیرن و به جای کارگران روزمزد مشغول به کار شوند آنوقت یک تصمیم درست میگیرند

    • سانسور بی سانسور

      روحانی سرش رو کرده زیر برف!!!!

    • بدون نام

      تا ممکلت رو به فنا نده ول بکن نیست.

    • بدون نام

      بعدش ک مردم ریختن توخیابون ٬میگن چرا!؟

    • بدون نام

      همه رومیخواد به کشتن بده این رییس جمهور

    • یک ایرانی

      این از خداشه جمعیت کم بشه

    • محمدسلماسی

      عجب رییس جمهور بی خیالی!!!یه عالم دارن میگن خطر خطر،این روحانی هی از اول میگه داره همه چی عادی میشه!خدایا این کی بود ما بهش رای دادیم بدبختمون کرد؟صد رحمت به قبلیا...

    • بدون نام

      در بازی انتخابی جام جهانی مقابل استرالیا میگن ویه را بین دونیمه بازی زمانی که ایران دو گل عقب بود به بازیکنان گفت من دیگه هیچی نمیدونم هرکاری خودتون کردید. حالا در مورد کرونابه اونجا نرسیم

    • بدون نام

      صبح جمعه میفهمه چقدر بیشتر بوده

    • بدون نام

      خجالت بکش دیگه
      ملت دارن میمیرن،آمار فوتی رسمی خودتون شده دوهزار نفر که خودتم میدونی واقعی نیست و حداقل پنج برابر بیشتره.
      جواب این خون ها رو چجوری میخواین بدید؟؟؟

    • بدون نام

      بجاي دو هفته تعطيلي عيد كه مملكت خوابيده در حالت عادي و قرنطينه كامل كارمندا و كشور به فكر زنداني كردن ملت هستند نه قرنطينه يك ماه بيشتر زنداني هستيم اونم بي نتيجه !
      ايتاليا با اون ذات مافيايي اش دو هفته تمام كرد و قرنطينه كرد
      بسه ديگه راضي هستند ورزشگاه ها رو خالي كنند و تخت عين جنگ جهاني اماده كنن و يك عده بسيجي هم بزارن بالاي سر ملت و بعدش دفن كنن ولي ايران رو قرنطينه نكنند !!!

    • بدون نام

      پوست کلفتی یعنی همین.

    • م.م.م.

      گویا روحانی رییس جمهور سوئیس است

    • بدون نام

      بجاي دو هفته تعطيلي عيد كه مملكت خوابيده در حالت عادي و قرنطينه كامل كارمندا و كشور به فكر زنداني كردن ملت هستند نه قرنطينه يك ماه بيشتر زنداني هستيم اونم بي نتيجه !
      ايتاليا با اون ذات مافيايي اش دو هفته تمام كرد و قرنطينه كرد
      بسه ديگه راضي هستند ورزشگاه ها رو خالي كنند و تخت عين جنگ جهاني اماده كنن و يك عده بسيجي هم بزارن بالاي سر ملت و بعدش دفن كنن ولي ايران رو قرنطينه نكنند !!!

    • ارش

      بله
      بله

      انشاله از شنبه همه چی عاذی ه

    • پدر

      آقای روحانی شما به درمانگاه و مواد زدعفونی کننده دسترسی دارید و کیت های کرونا برای امثال شما هستند ما هنوز نه توانستیم حتی ژل یا ماسک پیدا کنیم پس اینقدر همه چیز را عادی جلوه ندهید و برای خودتان نوشابه باز نکنید این همه اعتماد به سقف از کجا میاید من نميدونم..

    • بدون نام

      آقا پول نیست قرنطینه مساوی با تامین خرج روز مره مردم که دولت نمیتواند پرداخت کند.

    • بدون نام

      با همین فرمون حسن آقا برسم هشت سال ریاست ایشان کامل میشه بطوریکه در کتابها دوران ریاست را به عنوان سالهای دور از واقعیت و خیال پردازی یاد میکنند بی خیالی هم حدی داره

    • بدون نام

      نمیدونم چی بگم همه رو به کشتن میدی

    • بدون نام

      ادارات می بایستی تا پانزده فروردین تعطیل میشد..

    • محسن

      اونوقت برخی از ترامپ انتقاد میکنن نسبت به عکس العملش در خصوص کرونا

    • بدون نام

      روحانی تا همه ملت ایران رو بکشتن نده خیالش راحت نمیشه

    • بدون نام

      هر لحظه ممکنه ویروس علائمش رو نشون بده
      دلیل نمیشه کسی که چند ساعت پیش تست داده، دیگه تست نده.

    • AZIM

      من نمیدونم این میخوادچی روثابت کنه میخوادعقده نداشتشوازملت بگیره
      یه ادم بی سوادازاین خیلی بیشترمیگه این باید برکنارومحاکمه بشه
      بعدهاهم همین کارو خواهند کردولی زمانی که کارازکارمیگزره وخیلی هاازعزیزانشونوازدست میدن بخاطر

    • امین

      چی میگی ؟!پس اینکه بیمارستانها بیش ازظرفیت پذیرش ، مریض دارند چیه؟! آژیروضعیت قرمز که مثل زمان جنگ درخیابانها و کوچه های شهرها پخش میشه برای چیه ؟! نشستی تو ویلات دوروبری هات هم میگن وضع عادیه ! جراتش رو داری یه سر تو همون تهران البته اگه تهران هستی ! به بیمارستان مسیح دانشوری بزن ببین چه خبره ! قبل از کرونا وضعمون عادی نبود الان میگی وضعیت عادیه ! زمان لازم در اختیار کادر درمان هست ولی از امکانات اصلاً خبری نیست ! کادر درمان خسته است ! می فهمی ؟

    • بدون نام

      ایم آمار از کجا میاد که تعداد فوتی ها کم شده درضمن این تب سنجی ها که در درودی هاانجام میشه اصلا فایده ای نداره چون با یه استامینوفن قابل حله

    • بدون نام

      این آقا باید همان طوری که تو جلسات هیات دولت بدون ماسکه اگه مرد همون طوری بره تو بیمارستان مسیح دانشوری ۳ ساعت خدمت کنه بعد بره ۳ نفر که بر اثر کرونا مردمو قسل و کفن کنه بدون ماسک تا ببینه اوضاع عادیه یا نه.

    • بدون نام

      ترامپ و مسخره میکنن اونوقت
      این که خودشم رفته قایم شده باز ترامپ تو همه ی جلسات حضور داشت و کتمان کرونا میکرد

      خدا میدونه منتظرن چند میلیون بگیرن تا تعطیل کنن!!!

    • بدون نام

      عین ترامپ .....

    • بی نام

      خوابی یا بیدار!!!!!بیدار شو رییس جمهور

    • سعید

      به قول بهتاش:
      آقا اینو بیارید بیرون من اینو یه کتک بزنم

    • بدون نام

      خدا رو شکر که هیچ چیز مهمی نیست
      این فوتی ها هم که همه فتوشاپه
      از خواب بیدار شو آقای روحانی

    • بدون نام

      تا همه نمیرن بیدار نمیشن.خوب همه شاغل هستن اما چه چیزی از سلامتی بالاتر.چه کارمند دولتی چه خصوصی چه کسبه باید تعطیل کنن تا این بلا دور بشه به حول قوه الهی

    • بدون نام

      بابا ای حالش خوب نیس ولش کنید بیا توخیابون کرونا بگیره تابفمه چه خبره

    • صبا

      آنجاکه جهل برکت است،متاسفم برای کشوری که اداره کنندش فقط با لاپوشانی وکوچک نشون دادن مشکلات بزرگ سعی در اداره کردن کشوروحل مشکلاتش داره

    • بدون نام

      یا شما خبر ندارین یا رییس دانشگاه دروغ میگه چون توی دانشگاهها فقط دانشجوها رو تعطیل کردن ولی اساتید وپرسنل باید برن با اینکه کار اساتید و کارشناس آموزش کار آموزشی انجام میدن و قادر هستن توی منزل هم انجام بدن این فعالیتها رو ولی بیرحمانه میکشونن این بدبختها رو بیرون از خونه و به محل کار اینها که نه کادر درمانی هستن و نه نیروس ستادی و نه تخصص مبارزه با کرونا دارن این رفتار حتی توی دانشگاههای علوم پزشکی هم هست بعد میان پشت تلویزیون میگن بیرون نیاین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم ايران رو رسما به اسم قرنطينه زنداني مجاني كردند و به ريش شون مي خندن اينها دائم ميگن امريكا گفته تا مهر دقيقا تا اون زمان خودشون ميخوان كشش بدن و به در ميگن ديوار بشنوه حالا حالا الودگي رو جمع نمي كنن تا مثل بقيه مشكلات براي مردم عادي بشه و كنار بيان چون مردم رو خوب روانشناسي كردن

    • بدون نام

      همه چی آرومه من چقدر خوشبختم

    • علی ،،،،

      آقای روحانی واقعا نمیدونم اصرار شما برای تعطیل نکردن کل کشور حداقل تا نیمه فروردین چیه؟
      مگر چقدر کار مفید در روزهای کاری انجام میشد که الان نگران تعطیل کردن هستید؟
      اقتصاد کشور چقدر پیشرفت و رشد داشته که الان نگران تعطیل شدن فعالیت کشور هستید؟
      عدم تعطیلی کشور منجر به ضرر و زیان بسیاری میشود که باید صرف درمان بیماران کرد!
      مجلس هم مثل همیشه در خواب زمستانی خود بسر میبرد
      از آن طرف هم به بهانه های پوچ و واهی دیگر هیچ آماری از طرف وزارت بهداشت اعلام نمیشود و همین منجر به نادیده گرفتن اوضاع وخیم کشور از طرف بعضی از مردم میشود
      واقعا متاسفم
      واقعا متاسفم

    • بدون نام

      علت اینکه برای کسانی که در این شرایط به مسافرت می روند جریمه سنگین در نظر گرفته نشد باز هم شرایط اقتصادی کشور بود؟
      تاریخ مدیریت شما رو فراموش نخواهد کرد

    • بدون نام

      وظیفه هر مسئولی ایجاد حس آرامش است . دامن زدن به بحران فقط باعث ایجاد هرج ومرج می شود . یکبار هم شده بدور از احساسات و راستای منافع ملی سخن بگویید

    • بدون نام

      چرا که نه باید عادی جلوه بده تا تخاد پولی به مردم کمک بشه

    • ا

      تا همه مردم رو به کشتن ندی دست از حرف های ساده پنداشتن کرونا برنمیداری؟

    • بدون نام

      خنده داره ، جان مردم در خطره، کسب و کارها خوابیده ، اون وقت آقای روحانی نگران افرادیه که توی مسافرت شون چند بار ازشون تست تب سنجی گرفته اند.

    • بدون نام

      نمیخواد به ملت روحیه بدهید روحیه دادن به ملت بمنزله بالا رفتن نرخ خروج از منزل وجابجایی است خسته شدیم از هشت سال امید دادن به قیمت مرگ همنوع.

    • بدون نام

      آقای روحانی رئیس جمهور لطفا کمتر بمردم دروغ بگو امروز مردم اشراف کامل بر کل اطلاعات این ویروس را دارند یک بچه 12 ساله ب اینترنت وصل و ارتباط دارد پس کمتر دروغ بگو مردم صد برابر تو اطلاعات لازمه را دارند
      این فوق تخصص بیماری عفونی تو ایر داریم و دارند توصیه های علمی میکنند نیازی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کمتر چرت و پرت بگو
        پرمدعای یاوه گو
        اینا همون ملتی هستند که خودشون رو جر دادند واسه رای دادن به این و اون یکی

    • بدون نام

      بابا یکی بیدارش کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی را که خودش را به خواب زده نمیشه بیدار کرد

    • بدون نام

      آقای روحانی چند نفر از کارمندان باید مبتلا به کرونا بشن تا جنابعالی تصمیم بگیرید ادارات تعطیل کنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صدبار به كارمندا گفتن اتحاد داشته باشيد ديگه كار به جايي رسيده كه از جونشون هم ميگذرند تا كي و كجاو اصلا زنده هستي كه نون بخوري
        كارمندا اگر دوسال پيش اتحاد داشتن تمام كارا انجام ميشد بيشتر بگم حذف مي كنه

    • بدون نام

      فردا باید جلوی همون الله که اسمشو میگی جواب پس بدی حسن جان!

    • ر. احمدی

      حسن جون دیگه کلید نساز !! اخه مگه تو ایران نیستی ؟ مگه اخبارگوش نمی دهی ؟ مگه یک زنگ به وزارت بهداشت نمی زنی و امار نمی گیری ؟

    • بدون نام

      آقا روحانی این دیگر چیزی نیست که به مردم دروغ تویل دهی

    • بدون نام

      روحانی ..توبه و نماز ....نگی نگفتم...$

    • امیر

      حسن تعطیل کن تعطیل

    • بدون نام

      بدبخت از روحانی منم زمان انتخابات عکسشو زده بودیم پشت ماشینمون حالا تو محل همه فحش و بد بیراهه میگن

    • بدون نام

      ما که توکلمون ب خداست و چاره ای نداریم فقط خدا خودش معجزه کنه همییییین

    • بدون نام

      این آقا اصلا صلاحیت رییس جمهور بودن را ندارد

    • بدون نام

      ای خدا بگم چکارتون ...رفتید قایم شدید ادارات هم یه خط درمیان ؟!پیاده رفتیم نبرد تا اومدوعلت را جویا شدم؟ گفت یه پدروپسر تو بازار گل محلاتی به فاصله سه روز فوت کردن براثر کرونا ( بیمارستان بعثت) اطراف پرنده پرنمیزد

    • بدون نام

      آقای روحانی فریدون مردی اقتصاد دان است که با بهترین کیفیت درس خوانده حرف به گوشش کنید شاید از هستی ساقط گردید

    • بدون نام

      چنان خودشو بیهیال نشون میده و مسئله رو عادی میبینه انگار هنوز بهش خبر ندادن که کرونا چیه و ظاهرا تا صبح یک جمعه دیگه باید منتظر باشیم که این آقا از اوضاع با خبر بشه !

    • ایرانیم اصیل واصل.

      بی عاطفه ترین.سنگدل ترین وبیروح ترین حس به ملت خصیصه مطلق حسن روحانیه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا برازنده این ملته
        این بیشتر از رفسنجانی و خاتمی و احمدی نژاد برازنده این ملته
        برازنده ترین رییس جمهور برای این ملت تاکنون همین بوده
        نوش جونتون
        خوش بگذره بهتون

    • بدون نام

      دقیقا برازنده این ملته
      این بیشتر از رفسنجانی و خاتمی و احمدی نژاد برازنده این ملته
      برازنده ترین رییس جمهور برای این ملت تاکنون همین بوده
      نوش جونتون
      خوش بگذره بهتون

    • بدون نام

      در چنین حالتی شاعر میگه: تا وقاحت هست دروغ باید گفت....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج