اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۷۵۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بهداد سلیمی: شرایط تیم ملی خوب نیست

ملی‌پوش وزنه برداری ایران با بیان اینکه فدراسیون وزنه‌برداری با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، از مسئولان وزارت ورزش خواست نگاه ویژه‌ای به ملی‌پوشان وزنه برداری داشته باشند تا بتوانند دوباره برای ایران افتخارآفرینی کنند.

ایسنا: ملی‌پوش وزنه برداری ایران با بیان اینکه فدراسیون وزنه‌برداری با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، از مسئولان وزارت ورزش خواست نگاه ویژه‌ای به ملی‌پوشان وزنه برداری داشته باشند تا بتوانند دوباره برای ایران افتخارآفرینی کنند.

بهداد سلیمی درباره شرایط تیم ملی وزنه‌برداری ایران برای حضور موفق در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی گفت: به هر حال اردوی وزنه‌برداری تیم ملی آغاز شده است اما کم و کاستی‌های زیادی در حال حاضر داریم که امیدوارم در مراحل بعدی اردو برطرف شود و وزنه‌برداران در شرایط بهتری به تمرین بپردازند.

ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران خاطرنشان کرد: جو تیم ملی نیز بسیار خوب است و ملی‌پوشان با هم بسیار صمیمانه هستند و خیلی خوب و پرنشاط هم تمرین می‌کنند اما قطعا مشکلاتی نیز از لحاظ امکانات وجود دارد که امیدوارم به زودی حل شود، البته اردو به تازگی شروع شده و خیلی نمی‌توان انتظار داشت اوضاع مساعد باشد.

وی با بیان اینکه فدراسیون وزنه‌برداری را در مورد شرایط حال حاضر اردو مقصر نمی‌دانم اظهار کرد: فدراسیون با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند و بودجه مناسب را در اختیار ندارد. از مسئولین وزارت ورزش می‌خواهم وزنه‌برداران تیم ملی را به معنای واقعی حمایت کنند چرا که این ورزشکاران افتخارات زیادی را در رقابت‌های جهانی و المپیک برای ایران به دست آورده‌اند و باید امکانات مورد نیاز آن‌ها فراهم باشد تا بتوانند دوباره برای ایران در مسابقه‌های آسیایی اینچئون و سپس رقابت‌های جهانی افتخارآفرینی کنند و دل مردم ایران را شاد کنند.

سلیمی در پاسخ به این سوال که آیا رابطه شما و کوروش باقری خوب شده است نیز گفت: در حال حاضر ارتباطی با کوروش باقری ندارم، البته قبلا هم اگر ارتباطی بوده صرفا کاری بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج