اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۷۶۳۸۹
۳ نظر
۵۰۱۵
۳ نظر
۵۰۱۵
پ

دستور جهانگیری به استانداران درگیر سیل

معاون اول رییس جمهور در تماس تلفنی با استانداران سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، کرمان و بوشهر، بر ضرورت آمادگی همه جانبه آنان برای مدیریت بارش‌های و مهار سیل تاکید کرد.

ایسنا: معاون اول رییس جمهور در تماس تلفنی با استانداران سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، کرمان و بوشهر، بر ضرورت آمادگی همه جانبه آنان برای مدیریت بارش‌های و مهار سیل تاکید کرد.

اسحاق جهانگیری در این تماس‌های تلفنی که صبح امروز (یکشنبه) انجام شد، با اشاره به بارش‌های شدید و احتمال جاری شدن سیل، آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها، از استانداران این استان‌ها خواست، پیش بینی‌های لازم را انجام دهند تا خسارات و آسیب‌ها به منازل مسکونی و زیرساخت‌ها به حداقل ممکن کاهش یابد.

معاون اول رییس جمهور همچنین در این تماس‌های تلفنی در جریان آخرین تعداد مبتلایان، بهبودیافتگان و جانباختگان بیماری کرونا در این استان‌ها قرار گرفت و از آخرین اقدامات برای مدیریت و مقابله با این بیماری و نیاز‌های هر استان به امکانات و اقلام بهداشتی و درمانی مطلع شد.

استانداران سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، کرمان و بوشهر نیز در این تماس‌های تلفنی، گزارشی از آخرین وضعیت بارش‌ها ارائه کردند و از آمادگی استان برای مدیریت سیل و کمک رسانی به سیل زدگان خبر دادند.

استانداران این پنج استان همچنین به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت استان در مقابله با ویروس کرونا پرداختند و توضیحاتی در خصوص تعداد افراد بستری، ترخیص شدگان و جانباختگان ارائه کردند.

معاون اول رییس جمهور همچنین پیش از تماس با این استانداران، در مکالمه تلفنی با رییس سازمان هواشناسی، از آخرین وضعیت شرایط جوی کشور و پیش بینی بارش‌ها در روز‌های آینده مطلع شد و از این سازمان خواست هشدار‌ها و توصیه‌های لازم را به صورت مستمر به مردم و مسئولین اطلاع رسانی کند تا تمهیدات لازم اندیشیده و از میزان بروز خسارات کاسته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م.م.م.م.م.م.م.م

      نیاز به دستور نیست.به شیده شهید باکری مرداوکی کن و خودت برو به مناطق سیل زده و ۲۴ساعته اونجا باش.دستور دادن رو یک بچه ۱۰ساله هم بلده .دکتر.در ضمن بدون محافظ برو تا مردم بتونن از مقامات محلی شکایت کنن و حرفشون رو راحت بزنن.نه اینکه از ترست ۵۰تا ماشین بیاری و کاروان راه بندازی.این روش کار کردن به حکومتی که ادعای اسلامیت میکند نمیخورد.

    • سید

      دستور دادهدبادبیل برن جلو سیل رادبگیرن و فیلم بفرستن

    • امیر

      هنوزم مگر کسی هست که حرف اینو گوش کنه ، اینکه بقول خودش نمیتونست منشی دفتر خودشو تعویض کنه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج