جاباما
۹۷۶۵۳۶
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

استوکس چگونه بازیکن پرسپولیس شد؟

شرایط پرسپولیس و استوکس پیچیده شده است و حاشیه‌های زیادی اطراف قرارداد این بازیکن ایرلندی دیده می‌شود.

دنیای ورزش تورنتو : شرایط پرسپولیس و استوکس پیچیده شده است و حاشیه‌های زیادی اطراف قرارداد این بازیکن ایرلندی دیده می‌شود.

مرخصی یک‌روزه استوکس حالا به مدتی به یک مرخصی طولانی‌مدت تبدیل شده است؛ اتفاقی که این بازیکن علت آن شیوع کرونا اعلام کرده است. موضوعی در کنار تمام این حواشی مطرح است به نحوه انتخاب بازیکن پرحاشیه پرسپولیس برمی‌گردد. پرسپولیس در نقل‌وانتقالات نیم فصل گزینه‌های زیادی داشت، اما درنهایت این بازیکن پرحاشیه ایرلندی جذب شد.

حالا مدیران پرسپولیس باید به این موضوع پاسخ دهند که چرا از بین این گزینه‌ها با استوکس به توافق رسیدند و اگر کار استوکس و پرسپولیس را به شکایت بکشد قراردادی که ادعا می‌کنند یکی از محکم‌ترین قراردادهای تاریخ فوتبال ایران است تا چه اندازه از حقوق پرسپولیس دفاع خواهد کرد و آیا سرنوشت تراکتور رقم نخواهد خورد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mehdi

      از نظر من که استقلالی هستم نه استکوس بلکه تمامی بازیکن های شاغل در ایران از تیم هاشون بدون هیچ عذربهانه رها بکنن فیفا حق رو میده به بازیکن خارجی چون ما در بستن قرار داد با بازیکن های خارجی حرفه ای عمل نمیکنیم اگه یادتون باشه چون بلد نیستیم این نه فقط در انجام قرارداد خارجی‌ها بلکه بازیکن های داخلی خودمون هم بلد نیستیم کی رو دیدی که تو فوتبال بیشتر از یکسال قرارداد داره علا دیگه 4برابر قراردادش بسته باشه همین میشه که فصل تمام بشه تمام بازیکن ها شروع میکنن میگن ما از فلان لیگ و فلان باشگاه مطرح آسیا یا اروپا پشنهاد دارم ولی اخرش قیمت خودش رو میبره بالا وعشق حال میکنه و به ریش ماهوادارها میخندن اگه خداییش قرارداد استرا محکم بود ول میکرد میرفت اگع قرارداد کالدرون و برانکو حرفه ای بسته بودن ول نمیکردن برن که و همینطور تیام . امثال هم میشه شیخ دیاباته.ملیچ.و..بردوف حتلا ببینین کی گفتم

    • بدون نام

      خیلی محکمه اخرش تعلیق سه پنجره نقل و انتقالاتیه و چند صد هزار دلار غرامت مدیرای ما اینجور ادمایی هستن

    • رامین

      کاملا معلومه چطور پرسپولیسی شد پرسیدن نداره سال قبل رفت و برگشت بازی نکرد روز بازی غیب شد خیلی شیک و مجلسی امسال اومد پرسپولیس... چیزی که پرسپولیس توجه نکرد بهش فکر کردن از بچگی عاشق پرسپولیس بوده درصورتی که استوکس ایرلندی هست

    • بی نام

      جای گوسفند تو طویله ست ....چطوری نداره که....خخخخخ

    • بدون نام

      خدا برکت بده به بیت المال، نمیدونم دیگه از کجا میخوان پول تهیه کنن، حسین هدایتی که داره آب خنک می خوره، نفت هم که رسیده به ۱۴ دلار،
      سیصد هزار بشگه نفت استخراج شده رو تو کشور مقصد تحویل بدیم و تازه تحریم ها رو هم دور بزنیم و پول کشتی و کارگر و اسکلاه وغیره رو هم حساب نکنیم ، میشه باقیمانده پول استوکس رو داد!!!
      الی برکت الله بابا مسعود لنگیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج