۹۷۶۵۴۵
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

هشدار نسبت به موج دوم کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در موج اول این بیماری تعداد تخت‌های بیمارستانی اشغال شده بیماران کرونایی از عدد ۵۰۰ عبور نکرد و امیدواریم موج دوم کرونا با همکاری مردم و تحقق شعار در خانه ماندن سیر نزولی داشته باشد.

خبرگزاری فارس: حسین کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز درگفت‌و‌گو با خبرنگار گفت: خوشبختانه پیک اول کرونا را با کمترین بحران و بدون آشفتگی پشت سر گذاشتیم اما نگرانی موج دوم این بیماری در استان هستیم و باید با پرهیز از اقدامات شتابزده و با همکاری مردم و قطع کامل زنجیره انتقال وضعیت استان را بهتر کنیم.

وی افزود: در موج اول این بیماری تعداد تخت‌های بیمارستانی اشغال شده بیماران کرونایی از عدد ۵۰۰ عبور نکرد و وضعیت استان در روزهای گذشته تثبیت شده و سیر صعودی نداشته است و امیدواریم موج دوم کرونا با همکاری مردم و تحقق شعار در خانه ماندن سیر نزولی داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز ادامه داد: سازوکار لازم جهت دپوی کامل تجهیزات، ملزومات مصرفی و دارو برای نیاز دو ماه استان انجام می‌شود و بخش دیالیز ویژه بیماران کرونایی هم به زودی در استان راه اندازی خواهد شد.

کریم با بیان اینکه چندین طرح تحقیقاتی مهم در دانشگاه علوم پزشکی البرز در حال انجام است گفت: طرح‌های پژوهشی خوبی در خصوص تولید واکسن، سرم درمانی و کیت‌های تشخیصی با همکاری سرم سازی رازی، مرکز تحقیقات پاستور و شرکت پادیا طب آغاز شده است و امیدواریم به نتایج مطلوبی در این زمینه برسیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طرح محله محور مقابله با کرونا که برای اولین بار در البرز کلید خورد باید تقویت شود چرا که فعالیت محلات متشکل از مراکز بهداشتی محلات، بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، نیروی مردمی، هلال احمر و ... کمک به سزایی می‌تواند در کنترل این بیماری داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی خالی بندین حداقل با بقیه هماهنگ باشین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج