۹۷۷۰۱۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

عامل تیراندازی مرگبار در قلعه‌گنج بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب قلعه گنج از دستگیری عامل تیراندازی مرگبار در قلعه گنج که منجر به کشته شدن سه نفر و همچنین زخمی شدن ۲ نفر از اعضای یک خانواده در قلعه گنج شده بود خبر داد و گفت: دستگاه قضایی با قاطعیت با عوامل ناامنی در جامعه برخورد خواهد کرد.

ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب قلعه گنج از دستگیری عامل تیراندازی مرگبار در قلعه گنج که منجر به کشته شدن سه نفر و همچنین زخمی شدن ۲ نفر از اعضای یک خانواده در قلعه گنج شده بود خبر داد و گفت: دستگاه قضایی با قاطعیت با عوامل ناامنی در جامعه برخورد خواهد کرد.

"سجاد افشار منش" در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: متاسفانه قاتل در خردادماه سال گذشته پس از شنیدن در خواست منفی مبنی بر ازدواج و برخی اختلافات دیگر به صورت مسلحانه به خانه (همسر به اصطلاح آینده خود) حمله می کند و در یک اقدام هولناک پدر، مادر و عمه خانواده را به ضرب گلوله به قتل می رساند و دو نفر دیگر از اعضای خانواده مجروح می شوند

وی ادامه داد: پس از این حادثه بلافاصله قاتل که یک جوان متولد سال ۱۳۷۱ بوده از محل جرم متواری می شود و مصدومین به بیمارستان منتقل می شوند که فقط دختر و پسر خانواده از مرگ نجات می یابند.

این مقام قضایی با بیان اینکه بلافاصله پس از این حادثه هولناک دادستانی قلعه گنج به موضوع ورود کرد و دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری متهم صادر شد ادامه داد: متهم در چندین استان کشور از جمله کرمانشاه و هرمزگان متواری بود که در نهایت طی یکسری اقدامات فنی از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی عصر امروز در قلعه گنج بازداشت شد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دادستان شهرستان قلعه گنج گفت: در این رابطه پرونده ای در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان تشکیل شده است و با قید فوریت به پرونده رسیدگی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج