۹۷۹۰۶۹
۱۳ نظر
۵۰۰۴
۱۳ نظر
۵۰۰۴
پ

صادقی: کسانی که استقلال را به حاشیه بردند، معرفی می‌کنم

مدافع پیشین استقلال با بیان اینکه خواهان اجاره این باشگاه به مدت ۱۰ سال است، گفت: عواملی هستند که باعث شدند پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس به جان هم بیافتند.

خبرگزاری مهر: امیرحسین صادقی در مورد انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال گفت: در مورد استقلال تا زمانی که زیر نظر وزارت ورزش است نباید صحبت کرد. درست مثل این می‌ماند که یک خلبان هواپیمای بوئینگ را بیاورید و پشت فرمان اتومبیل بنشانید. این یعنی یک تضاد کامل که در فوتبال ما در حال رخ دادن است. ما هرچقدر هم مدیر جابجا کنیم، چون تیم زیر نظر وزارت ورزش است اتفاق خاصی رخ نخواهد داد. متاسفانه این روز‌ها صدا و سیما، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال استقلال را مثل گوشت قربانی تکه تکه کرده اند و حالا می‌خواهند تنها با تعویض مدیرعامل صدای مردم را بخوابانند.

وی ادامه داد: مشکل استقلال پول نیست، بلکه کسانی هستند که این پول را چپاول می‌کنند. من جایگاه مدیریتی ندارم، اما اطلاعات مدیریتی ام بسیار قوی است. بار‌ها و حتی در یک برنامه زنده خواهش کردم وزارت ورزش استقلال را ۱۰ سال به من اجاره دهد و از بابت این اجاره پول هم دریافت کنند. طرحم این است که هم بدهی‌های استقلال را بدهم و هم این تیم را به سود برسانم، اما می‌دانم وزارت ورزش نمی‌خواهد این دو تیم را از دست بدهد. چندین سال است که بحث خصوصی سازی مطرح می‌شود، اما هرگز این اتفاق رخ نخواهد داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا موافق ادامه برگزاری لیگ در این شرایط هستید یا خیر؟ گفت: یکی از اتفاقات نادری که هر هزار سال رخ می‌دهد امسال در تمام دنیا رخ داد. تقریبا تمام کشور‌های دنیا دچار ویروس کرونا شدند. به اعتقاد من درباره اینکه لیگ تعطیل شود یا نه باید AFC یا فیفا تصمیم بگیرند، زیرا ما مدیریت قوی نداریم که بخواهد برای این موضوع راهکار و چاره‌ای داشته باشد.

صادقی در پاسخ به این سوال که اگر لیگ بخواهد شروع شود چه مقدار زمان نیاز است که بازیکنان به شرایط آرمانی بازگردند؟ گفت: این نیاز به یک برنامه دقیق دارد. یک مدیریت بحران می‌خواهد و تیم‌ها باید بدانند چقدر زمان برای آمادگی کامل در اختیار دارند، اما در مجموع اعتقاد دارم AFC و فیفا می‌توانند نظر نهایی خود را برای تعطیلی لیگ اعلام کنند.

وی در ادامه و در خصوص انتقاداتی که پیشکسوتان علیه یک برنامه فوتبالی انجام دادند، گفت: دوستانی که در تلویزیون حضور دارند چندین بار به استقلال توهین کردند. من مجریان را مقصر نمی‌دانم بلکه عوامل دیگری هستند که علیه استقلال سمپاشی کرده و باعث شده اند تا پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس به جان هم بیافتند و از یکدیگر انتقاد کنند. این موضوع می‌توانست به سادگی حل شود، اما برخی‌ها به دنبال حاشیه سازی هستند.

مدافع پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: مجریان فقط اجرا کننده هستند و گناهی ندارند، اما تا ساعاتی دیگر کسانی را که باعث این اتفاق بد بودند معرفی خواهم کرد تا بدانند ما از همه چیز با اطلاع هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب این مردک هم اظهار نظر میکنه. تو که مدیریت بلدی .از آن مدیرت قوی که داری استفاده کن ویک فکری برای فوتبال کن وچاره اندیشی کن. خدای ایران چقدر بدبخت شده که این مردک هم حرف مفت میزنه. از وقتی که از فوتبال رفته وکسی تحویلش نمی گیره. هر روز یک جوک برای خودش تعریف میکنه.

    • بدون نام

      تو رو خدا به اینهایی که وقتی تموم میشن و میخوان خودی نشون بدن بها ندین چون دوباره شروع میکنن افشاگری البته فقط اسم افشاگری و بعد میگم و خواهم گفت و می‌خواهیم بگوییم بابا راست میگی و مردی رک حرف بزن چون امثال تو و نیکبخت وقتی به تیم‌های دیگر رفتید و به اس اس گل زدین و برای تیمتون پنالتی گرفتین از خوشحالی گریه کردین و گفتین انتقام گرفتین حالا شدین پیشکسوت و اسطوره استقلال خیلی کوچیکین برای اینکه هوادار با دلش میاد بی غل وغش و حرف دروغ و چرت و پرتتون به دل نمیشینه

    • ara6._

      این چشه تازگیا هی نظرمیده..یعنی گیسه بزرگترنداره

    • بچه اهواز

      مردباش معرفی کن

    • خالی باف

      زرشک تا معرفی نکنی
      چندساله و ن سر یک تا یکی افشاگری کنه
      اونهم.با ذکر نام و ارائه استاد معتبر و متقن

    • بدون نام

      چی زده این؟ اون فتل هم ازین حرفا زیاد میزد.تیمو ۳سال بدین ب من چی شد ی هفته ای فرار کرد

    • cana

      زرت و پرت نکن بابا. همش حرف می زنی هر موقع عمل کردی بعد بگو.

    • بدون نام

      چرا تا ساعتی دیگه؟خب همین‌حالا میگفتی پشت پرده چه کسانی هستند؟

    • آمانج.

      صادقی برو دنبال مربیگری.....شودی نخود هر آش.استقلال از تو بزرگتر زیاد داره.شودی کارشناس.بی خیال به زندگیت برس جوجه فوکلی

    • بدون نام

      معلومه چقدر با اطلاعی !!!مجری که سه ماهه تویه شبکه دیگه داره کار میکنه وروحش هم خبردار نبود رو به توهین وافترا بستی. و بعدا هم با بی معرفتی یه عذرخواهی ساده هم هنوز ازش نکردی. !!!!!!

    • بدون نام

      اینقدر خود بزرگ بین هستی که ادعا داری استقلال روبه تو بدن. ارش بارسلونا ومنچستر در میاری !!!!!ولی با!توهین به تمامی مدیران. ورزش وحتی تیم محبوب خودت هم مدیرتها ایرانی رو زیر سوال میبری. ونسخه ای. اف سی برامون میپیچی !!!

    • بدون نام

      بشین سرجات متوهم!!! الآن 5ساله که کیسه کشایی مثل تو و رحمتی و جباری وروشن و بقیه میخواین افشاگری کنین ولی ازترس اینکه بیشتر مضحکه بشین سکوت کردین!!!! اگرواقعا حرفی برا گفتن دارین بزنین، بیشتراز این هم خودتون رو مسخره و مضحکه نکنین.

    • ارتش سرخ

      حرف مفت نزن یه عمره داری میگی (میگم میگم میگم) خب بگو دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج