جاباما
۹۷۹۱۶۵
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

فال روزانه ۹۹.۰۱.۱۹

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سال‌های زندگی‌تان را بدون عشق و محبت پشت‌‌سر گذاشته‌اید و سالی که با تولدتان ‌آغاز می‌شود، فرصت مناسبی است تا رویکرد خود را تغییر دهید و نگاهی با عشق و محبت به زندگی داشته باشید. کارهای شما در مرداد امسال به اوج می‌رسد و در این ماه باید شبانه‌روز کار کنید. پاییز امسال زمان محبت و عاشقی شما است و در ماه‌های پاییز دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد و با فرصتی برای عشق‌و‌عاشقی روبرو خواهید شد. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را به سالی سرشار از عشق و شادی تبدیل نمایید و در این سال دامنه دوستان خود را گسترش دهید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

فراغت مناسبی پیدا می‌کنید تا کمی به خودتان مرخصی بدهید و با استراحت و تفریح، برای روزهای آینده قبراق و سرحال باشید. مشکلات مالی زیادی دارید اما پولی به دست‌تان می‌رسد و این مشکلات پایان می‌یابد. خرید کالای ضروری را برای منزل در پیش دارید. امروز به محبوبی نرد عشق می‌بازید و صد دل عاشق می‌شوید. روز خوبی را برای آغاز تجارت و کسب‌و‌کاری جدید آغاز کرده‌اید. اطرافیان امروز با انجام کاری، زمینه شادی و دلخوشی شما را فراهم می‌کنند.

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

کارها را به لطف انرژی و نشاطی که دارید سریع‌تر از همیشه به پایان برسانید. چشم‌ از دارایی‌های‌تان بر ندارید و بیشتر از همیشه مواظب حساب‌و‌کتاب‌های‌تان باشید. فرصتی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. احتمال دارد که میان شما و یکی از دوستان قدیمی‌تان مشاجره‌ای ایجاد شود. مهارت‌های جدیدی را برای پیشرفت در کار و زندگی فرا بگیرید. با افرادی که اهمیتی به وقت و زمان نمی‌دهند رفاقت نکنید، چرا که دوستی با این افراد، زمینه اتلاف وقت را برای شما به دنبال دارد. احتمال زیادی وجود دارد که رفتار نامناسب همسر یا عشق‌زندگی‌تان زمینه ناراحتی شما را فراهم کند.

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

روز خوبی برای خرید انتخاب کرده‌اید و خرید کالایی که به فکر آن هستید را امروز قطعی کنید. احتمال دارد میان شما و فردی مشاجره‌ای ایجاد شود. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. هراسی از آینده نداشته باشید و مطمئن باشید تصمیمی که قصد انجام آن را دارید به شما ضرری وارد نمی‌کند. احتمال ایجاد سوء‌تفاهمی میان شما و یکی از همکاران یا همسایه‌ها وجود دارد.

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

تصمیم مهمی که باید بگیرید را به آینده موکول نمایید. امروز سرمایه‌‌ای که برای انجام کاری نیاز دارید از جایی که فکرش را نمی‌کردید مهیا می‌شود. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. روز با بدون ناراحتی و دلخوری با همسر یا عشق‌زندگی‌تان به پایان برسانید. امروز سنگی سر راه شما قرار خواهد گرفت و کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود. نگرانی‌ها را با انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه کنار بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه نگران سلامتی‌تان است.

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگران‌های‌تان را فراموش کنید. یکی از رفقای قدیمی امروز به کمک مالی شما نیاز دارد. قرار است به همراه دوستان و آشنایان دورهم جمع‌شوید و لحظه‌های شادی را تجربه نمایید، این موقعیت را مغتنم بدانید و تا می‌توانید با رفقا و دوستان قدیمی خوش بگذرانید. مواظب باشید که در دام هوا و هوس گرفتار نشوید. روز خوبی برای عقد قرارداد و تجارت نیست و کارهای مالی را به روزهای آینده موکول کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا کمی با خودتان خلوت نمایید و با انجام کارهای مذهبی یا مراقبه، به آرامش برسید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

به رغم اینکه شبانه‌روز کار می‌کنید، باز هم پاسخگوی حجم زیاد کارها نیستید، اجازه ندهید این وضعیت زمینه بیماری شما را فراهم کند. توجهی به حاشیه‌های زندگی نداشته باشید و نگرانی‌ها را فراموش کنید. از مشکلات مالی که گرفتار آنها هستید درس بگیرید و فکری به حال پس‌انداز و صرفه‌جویی بردارید. امروز با جنبه‌ای تازه از عشق و محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان آشنا خواهید شد. سفری در راه دارید، اما بهتر است که این سفر را به آینده موکول نمایید. زمان مناسبی است تا بدهی‌های‌تان را صاف کنید و قسط و قرض‌ها را پوشش دهید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

روزی آکنده از خوشی و شادکامی را در پیش‌رو دارید و امروز روی غصه و غم را نخواهید دید. انسان دمدمی مزاجی هستید و دائم نظرهای‌تان را تغییر می‌دهید. روزی عاشقانه را درپیش دارید و دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید. نقشه‌های جدیدی برای افزایش درآمد و پیشرفت آماده کنید. فرصتی برای انجام کارهای خیرخواهانه و مذهبی پیدا می‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز رازی مگو را با شما درمیان می‌گذارد.

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

اجازه ندهید نگرانی‌ها و اضطراب زمینه بیماری شما را فراهم کند. برای رسیدن به آرامش از هم‌صحبتی با دوستان و آشنایان کمک بگیرید. اگر امروز شش‌دانگ حواس‌تان را جمع نکنید، حتما ضرر خواهید کرد. شرایطی مهیا می‌شود تا مشغول کارهای موردعلاقه‌تان شوید. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. احتمال اختلاف نظر شما با فردی وجود دارد.

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

سفری مهیا خواهد شد و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. پولی به دست‌تان می‌رسد و مشکلات مالی‌تان از بین می‌رود. میان شما و یکی از اعضای خانواده امروز مشاجره‌ای در می‌گیرد. غصه اشتباهات گذشته را نخورید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطا است. تغییری را در محل‌کار یا منزل باید انجام دهید، این تغییر را به فال نیک بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را تحت‌فشار قرار ندهید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

مواظب رفتار خود باشید و زمینه ناراحتی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم نکنید. کارهای امروز را با احتیاط بیشتری انجام دهید. کمی از کارهای روزانه فاصله بگیرید و به آرامش بگیرید. احتمال دارد که ولخرجی کنید و بیشتر از دخل‌تان، خرج نمایید. کارهای عقب‌مانده را انجام دهید. از شایعه‌پراکنی و گفتن حرف‌های کذب پرهیز کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای بین شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد.

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

با منفی‌بافی راه به جایی نخواهید برد. بر اعصاب خود مسلط باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. اطرافیان امروز برای کمک به شما آستین بالا می‌زنند. امروز تنهایی‌تان به پایان می‌رسد و عشقی گرم و آتشین را تجربه می‌کنید. قرار است در جلسه‌کاری مهم یا مهمانی رسمی شرکت کنید و در این مراسم اطلاعات زیادی به دانش خود اضافه خواهید کرد. یکی از اعضای منزل امروز در بستر بیماری افتاده و تمام تلاش خود را برای سلامتی ایشان انجام دهید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

قبل از اینکه زیر بار نگرانی‌ها کمر خم کنید، فکری به حال آرامش‌تان بردارید. برای حل مشکلات از بزرگان فامیل کمک بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان نیازمند کمک و حمایت شما است. انسان هنرمندی هستید و امروز فرصت‌های مناسبی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. کار و تلاش بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و اوقاتی از روز را به اعضای خانواده اختصاص دهید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Mm

      با سلام. پیشنهاد می شود بجای فال روزانه که به نظر بنده محتوایی بی اساس و بی ارزش دارد به جهت تنوع در خبرها، بخش معما در نظر گرفته شود تا علاوه بر سرگرمی آموزنده نیز باشد. این نظر شخصی بنده می باشد و امیدوارم با اینجانب موافق باشید.با تکر از عوامل خوب برترین ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج