جاباما
۹۷۹۷۶۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سولسشر: یونایتد، بازیکنان مدنظرش را جذب می‌کند

اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد می‌‌گوید این تیم بعد از پایان بحران کرونا می‌تواند از فرصت نقل و انتقالات استفاده کند و به دنبال چند بازیکن جدید خواهد بود.

ورزش سه: اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد معتقد است که بعد از پایان بحران کرونا می‌تواند از فرصت نقل و انتقالات استفاده کرده و بازیکنانی که مد نظرش است را به این تیم اضافه کند چرا که باشگاه یونایتد فعلا از نظر اقتصادی وضعیت مناسبی دارد.

منچستریونایتد اخیرا اعلام کرد بر خلاف دیگر باشگاه‌های انگلیسی مثل لیورپول در بحران مالی ناشی از کرونا کارکنان خود را با مرخصی اجباری به خانه نخواهد فرستاد و این نشان داد که شیاطین سرخ از نظر مالی وضعیت خوبی دارند. از جمله ستاره‌هایی که مدتی است درباره انتقال‌شان به یونایتد گمانه‌زنی می‌شود باید به هری کین کاپیتان گلزن تاتنهام و جیدون سانچو پدیده بوروسیا دورتموند اشاره کرد.

سولسشر در گفتگو با اسکای اسپورتز در این باره گفت:" فوتبال بالاخره یک روز به شرایط عادی برخواهد گشت و این خیلی مهم است که ما برای اتفاقاتی که آن زمان می‌افتد آماده باشیم. ما می‌خواهیم در همه چیز بهترین باشیم و این روزها فرصت عالی‌ای است تا زمان بیشتری به بررسی آنچه می‌خواهیم اختصاص بدهیم".

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" ما می‌توانیم این روزها نیازهایمان را ارزیابی کرده و درباره بازیکنانی که مد نظر داریم بحث و گفتگو کنیم. اما در مورد بازار نقل و انتقالات، چه کسی می‌داند بعد از کرونا بازار چه واکنشی خواهد داشت. من می‌دانم که منچستریونایتد یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا است و از نظر مالی شرایط خوبی دارد. شک ندارم که وقتی اوضاع به حالت نرمال برگردد توان این را خواهیم داشت که در بازار مهره‌های مد نظرمان را جذب کنیم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج