جاباما
۹۸۰۹۷۵
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

سازمان جهانی بهداشت:

ابتلای دوباره مبتلایان به کرونا بررسی می‌شود

سازمان جهانی بهداشت روز شنبه اعلام کرد، گزارش‌های مربوط به مثبت‌شدن آزمایش کرونای تعدادی از بیماران در حال ترخیص در کره جنوبی را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

ایرنا: سازمان جهانی بهداشت روز شنبه اعلام کرد، گزارش‌های مربوط به مثبت‌شدن آزمایش کرونای تعدادی از بیماران در حال ترخیص در کره جنوبی را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری رویترز از ژنو، مقام‌های کره جنوبی اعلام کردند، ۹۱ بیمار که آزمایش اولیه آنها منفی تشخیص داده شده و قرار بود از بیمارستان مرخص شوند، پس از آزمایش دوم، ابتلا به کرونا در آنها مورد تائید قرار گرفت.

ابتلای دوباره مبتلایان به کرونا بررسی می‌شود
«جیونگ ایون کیونگ» مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری در کره‌جنوبی گفت: ممکن است ویروس دوباره فعال شده باشد، به جای اینکه بیماران دوباره مبتلا شده باشند.

در همین حال، سازمان جهانی بهداشت در بیانیه‌ای اعلام کرد، ما از گزارش‌های مربوط به منفی بودن نتیجه آزمایش نخست افراد و مثبت شدن آزمایش دوم مطلعیم.

این سازمان افزود: با کارشناسان خود ارتباط نزدیکی داریم و برای دستیابی به اطلاعات بیشتر در مورد این افراد، سخت تلاش می کنیم.

براساس این بیانیه، بسیار مهم است که اطمینان حاصل شود وقتی نمونه‌هایی برای آزمایش روی افراد مظنون جمع‌آوری می‌شود، مراحل بعدی به درستی انجام شود.

براساس دستورالعمل سازمان جهانی بهداشت در مورد مدیریت بالینی، بیمار می‌تواند پس از دو نتیجه منفی پی در پی در یک مورد بهبود یافته بالینی، دستکم ۲۴ ساعت بعد از بیمارستان مرخص شود.

طبق مطالعات انجام شده، حدود دو هفته از زمان شروع علائم تا بهبود بالینی بیماران مبتلا به سطح خفیف بیماری کووید-۱۹ باقی است.

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد، می‌دانیم که برخی بیماران در واکنش زنجیره ای پلیمراز (PCR) پس از بهبودی بالینی، مثبت هستند، اما باید نمونه های سیستماتیک از بیماران بهبود یافته جمع آوری شود تا بتوان به مدت زمان زنده ماندن ویروس پی برد.

مقام‌های کره جنوبی با اعلام نامشخص بودن علت این فرآیند، یادآور شدند که بررسی‌های همه‌گیرشناسی در حال انجام است.

سازمان جهانی بهداشت نیز تاکید کرد، از آنجا که کووید-۱۹، یک بیماری جدید است، به اطلاعات همه‌گیرشناسی بیشتری برای ترسیم نتایج شیوه عملکرد ویروس نیاز داریم.

تاکنون بیش از یک میلیون و ۷۱۰ هزار نفر در جهان به کرونا مبتلا شده‌اند. از این تعداد افزون بر ۳۸۲ هزار نفر بهبود یافته و ۱۰۳ هزار و ۵۰۰ نفر فوت کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس اون پنجاه تا که گرفتن کیا هستن

      پاسخ ها

      • حیدری

        پنجاه تا نه، نود و یکی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج