۹۸۲۱۹۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

حمودی: پیکان علاقه‌ای به تعطیلی لیگ ندارد

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: میلی به تعطیلی لیگ نداریم و طوری تمرین می‌کنیم که در صورت ادامه بازی‌ها در آمادگی باشیم.

خبرگزاری میزان: علی حمودی در مورد تعطیلی لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، اظهار داشت: ما گروهی در فضای مجازی داریم و همه سر ساعت مشخص آنلاین هستیم و در فضایی مناسب تمرینات را برگزار می‌کنیم. با توجه به شرایط موجود چاره‌ای جز تمرینات انفرادی و ارتباطات مجازی نیست.

وی ادامه داد: بیش از ۲۰ روز است که تعطیل هستیم و شرایط‌مان شبیه تمرینات بین نیم‌فصل شده است. دوری از تمرین و مسابقه خیلی سخت است. امیدوارم هر چه زودتر از این شرایط خارج شویم؛ نه به خاطر فوتبال، بلکه برای نجات جان آدم‌ها، دعا می‌کنم این مشکل سریع‌تر حل شود و همه مردم دنیا در سلامت به روال عادی زندگی برگردند.

بازیکن تیم فوتبال پیکان با اشاره به تمایلش برای برگزاری ادامه مسابقات تصریح کرد: نمی‌توان با قطعیت در مورد ادامه بازی‌ها تصمیم گرفت. باید دید چه زمانی شرایط عادی می‌شود و امکان برگزاری مسابقات به وجود می‌آید. امیدوارم مردم همچنان موارد ایمنی و بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را رعایت کنند تا بتوانیم زودتر کنار هم به شرایط عادی برگردیم.

حمودی با اشاره به این که باشگاه پیکان هیچ تمایلی به لغو کامل لیگ برتر ندارد، خاطرنشان کرد: هیچ‌وقت چنین چیزی در ذهن ما نبوده است. مربیان و بازیکنان ما طوری تمرین می‌کنند که در صورت ادامه لیگ در حداقل آمادگی لازم باشیم. پس مایل هستیم لیگ ادامه پیدا کند. تصور ما بر این است که لیگ برگزار می‌شود. از طرفی ما تصمیم‌گیرنده نیستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کافیه سازمان لیگ بگه درصورت تعطیلی لیگ صدرنشین که پرسپولیس هست با ۱۰ امتیاز اختلاف قهرمان اعلام میشه ، خواهید دید همینهایی که در ایران میگن جان مردم از فوتبال مهمتره چطور به دست و پا میفتن که لیگ باید ادامه پیدا کنه

    • بدون نام

      اونهایی که مخالف ادامه انجام بازیهای لیگ هستن از جدول کنار گزاشته بشن تا بقیه برای قهرمانی و سهمیه اسیا و یا سقوط به لیگ ۱ مبارزه کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج