۹۸۲۸۰۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

محرومیت ۱.۵میلیارد دانش‌آموز و دانشجو در پی کرونا

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به محرومیت ۱،۵ میلیارد دانشجو و دانش‌آموز در سطح جهان از کلاس‌های حضوری در دوران کرونا، گفت: با شیوع کرونا شاهد مسوولیت‌پذیری و تلاش وصف ناپذیر معلمان بودیم.

خبرگزاری ایرنا: وزیر آموزش و پرورش با اشاره به محرومیت ۱،۵ میلیارد دانشجو و دانش‌آموز در سطح جهان از کلاس‌های حضوری در دوران کرونا، گفت: با شیوع کرونا شاهد مسوولیت‌پذیری و تلاش وصف ناپذیر معلمان بودیم.

به گزارش عصر چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی‌میرزایی در جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: بر اثر کرونا، جهان گرفتار بزرگترین وقفه آموزشی شده و حدود ۱،۵ میلیارد دانش آموز و دانشجو از حضور در مراکز آموزشی محروم شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به این موضوع و پیش‌بینی‌های صورت گرفته، ما باید برای مواجهه طولانی مدت با بیماری کرونا برنامه‌ریزی کنیم.

حاجی میرزایی ادامه داد: با همکاری سازمان صدا وسیما برنامه‌های آموزشی در کشور اجرا شد اما به علت یکطرفه بودن این آموزش‌ها آنچه که مطلوب ماست به دست نیامده است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: خوشبختانه در همین دوره جلوه‌های زیبایی از مسوولیت‌پذیری و تلاش همکاران ما در آموزش و پرورش مشاهده شده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به لزوم استفاده از فضای مجازی، گفت: در این زمینه یک شبکه آموزشی دانش آموزان با عنوان شاد از نیمه شعبان کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: روش کار این شبکه آموزشی، یک روش ساده و آسان است و همه جوانب امنیتی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در این زمینه رعایت شده است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: یکی از مأموریت‌های تعیین شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، استفاده از فضای مجازی برای گسترش آموزش‌های پایه است و ما با استفاده از فرصت ایجاد شده تلاش می‌کنیم تا این وظیفه را به انجام برسانیم.

حاجی‌میرزایی ادامه داد: در شبکه آموزشی شاد، امکان نظارت و مدیریت فرآیند آموزش کاملاً وجود دارد و امکانات فراوانی در این شبکه ایجاد خواهد شد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: البته ما نسبت به محدودیت‌های رفتاری در میان دانش آموزان آگاه هستیم و در این خصوص تلاش می‌کنیم تا زمینه‌های دیگری را نیز ایجاد کنیم.

پس از سخنان وزیر آموزش و پرورش، عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در سخنانی با اشاره به لزوم استفاده از شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) در پژوهش اجتماعی، گفت: می‌توانیم از طریق این شبکه مطالعه دقیقی از وضع خانواده‌ها داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درکل امسال ممکنه به همین صورت وبصورت مجازی طی شود!چون فعلادرمان مشخصی نداردوبازگشایی مدارس،بسیارخطرناکه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج