۹۸۲۸۴۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

هشدار وریا یا دلگرمی سعادتمند؟

احمد سعادتمند برای پرداختی مطالبات بازیکنان استقلال در حالی تا آخر فروردین فرصت خواسته که صحبت‌های وریا غفوری، حاکی از شرایط نابسامان آبی پوشان پایتخت است.

خبرگزاری ایسنا: احمد سعادتمند برای پرداختی مطالبات بازیکنان استقلال در حالی تا آخر فروردین فرصت خواسته که صحبت‌های وریا غفوری، حاکی از شرایط نابسامان آبی پوشان پایتخت است.

مدت هاست که بازیکنان استقلال با توجه به دگرگونی‌های باشگاهی و مدیریتی نتوانستند حقوق و بخشی از مطالبات خود را دریافت کنند.

این امر موجب شده که بازیکنان استقلال در این رابطه نگرانی هایی را داشته باشند و نسبت به این مساله واکنش نشان دهند.

بعد از حضور احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال، پرداختی بازیکنان، جزو اولین الویت هایی بود که سعادتمند در دستور کار خود قرار داد. او همچنین در برنامه «فوتبال برتر» درباره وضعیت پرداختی‌های بازیکنان گفت: «تا آخر فروردین سعی خود را می‌کنیم پرداختی داشته باشیم اما اگر شرایط حال حاضر کشور را در نظر بگیریم باید کمی به ما فرصت بدهید. ما به قراردادهای بازیکنان و کادر فنی خود کاملا متعهد هستیم.»

اما صحبت‌های وریا غفوری کاپیتان استقلال حاکی از وضعیت نابسامان آبی پوشان پایتخت است. او در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: «تیم ما وضعیت خیلی خوبی ندارد. از نظر امکاناتی شرایط سختی داشتیم و اکنون نیز با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم. شرایط خیلی جالبی نداریم و به ویژه جوانان تیم و بازیکنان با من تماس گرفتند و پیگیر مطالبات شدند. امسال دیدیم که قبل از عید باشگاه هیچ پرداختی نشد و این موضوع که برای اولین مرتبه رخ داد، خیلی بد بود. متاسفانه در واکنش به پیگیری بازیکنان چیزی نمی‌توانیم بگوییم و امیدوارم مشکلات برطرف شود تا یک پرداختی به بازیکنان انجام شود.»

با اینکه احمد سعادتمند برای پرداختی مطالبات بازیکنان استقلال تا آخر فروردین فرصت خواسته است اما صحبت های وریا غفوری روز گذشته، حاکی از شرایط نابسامان آبی پوشان پایتخت است.

در حال حاضر احمد سعادتمند در تلاش است با تامین منابع مالی و عقد قرارداد با اسپانسر های مورد تایید، حامیان مالی خود را در باشگاه فراهم کند و باید دید مدیرعامل جدید باشگاه استقلال می‌تواند وعده خود را در پایان ماه عملی کند و یا قرار است بازیکنان استقلال بازهم باید منتظر وعده های دیگر مدیران باشگاه باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک شهروند

      خب جالبه هممون میدونیم آقا وریا حرف الکی نمیزنه اگه این مدیر بیشتر از 6ماه موند
      میفهمیم که مدیر خوبیه واینکه ایشون حرفای بدی نزد اگه واقعا دروغ نگه همه چیز عالی میشه و اگر بابا مسعود پای کار نیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج