۹۸۳۲۸۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

پیش‌بینی بارش در اغلب شهر‌ها تا ۵ روز آینده

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: به دلیل گذر متناوب امواج تراز میانی از روی کشور در ۵ روز آینده در بسیاری از نقاط رشد ابر و رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

برترین‌ها: صادق ضیائیان، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: به دلیل گذر امواج تراز میانی از روی کشور در ۵ روز آینده رشد ابر و رگبار و باران در اغلب نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز جمعه ۲۹ فروردین ۹۹ بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی، استان‌های واقع در دامنه زاگرس مرکزی و جنوبی، بخش‌هایی از شرق، جنوب‌شرق و مرکز کشور و برخی نقاط شمال‌غرب ادامه دارد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: امروز شدت‌ بارش‌ها در استان‌های اصفهان، قم، مرکزی، البرز، قزوین، تهران و جنوب یزد است.

ضیائیان ادامه داد: روز شنبه ۳۰ فروردین بارش باران در دامنه‌های رشته کوه‌های البرز و زاگرس و همچنین مرکز کشور پیش‌بینی می‌شود و شدت بارش‌ها در استان‌های اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد،‌ چهارمحال و بختیاری، شمال فارس و جنوب استان مرکزی است.

وی اظهار کرد: روز یکشنبه ۳۱ فروردین بارش باران در شرق و مرکز کشور و همچنین سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌شود و شدت بارش‌ها در خراسان‌جنوبی و جنوب استان یزد خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز دوشنبه اول اردیبهشت رگبار باران همراه با رعد و برق در استان‌های هرمزگان، کرمان و جنوب فارس همچنین استان‌های واقع در دامنه‌های البرز غربی و مرکزی پیش‌بینی می‌شود و روز سه‌شنبه ۲ اردیبهشت بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در جنوب و جنوب‌شرق کشور همچنین غرب و جنوب‌غرب پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: تا روز ‌سه‌شنبه ۲ اردیبهشت غرب خلیج‌فارس و همچنین مرکز آن مواج خواهد بود.

وی بیان کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۱ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۳ درجه بالای صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: آسمان تهران روز آینده نیمه‌ابری همراه با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۲۳ و ۱۴ درجه خواهد بود.

محرابی‌نیا اضافه کرد: امروز در پایتخت آسمان ابری، جهت باد جنوبی و سرعت باد ۱۸ کیلومتر بر ساعت است، دید افقی امروز در تهران بیش از ۱۰ کیلومتر، نم نسبی ۳۴ درصد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج