۹۸۳۹۸۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

فروش فوق‌العاده در میادین میوه و تره‌بار

همزمان با ماه مبارک رمضان، فروش فوق‌العاده محصولات پرمصرف همچون گوشت، مرغ، برنج، روغن، شکر و رطب مضافتی در میادین میوه و تره بار آغاز می‌شود.

خبرگزاری مهر: همزمان با ماه مبارک رمضان، فروش فوق‌العاده محصولات پرمصرف همچون گوشت، مرغ، برنج، روغن، شکر و رطب مضافتی در میادین میوه و تره بار آغاز می‌شود.

با هماهنگی‌های صورت گرفته بین این سازمان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه، برای رفاه حال شهروندان محصولات پر تقاضای ماه مبارک رمضان در تمامی میادین میوه و تره بار تدارک دیده شده است.

بر اساس این گزارش، شکر در دو بسته ۹۰۰ گرمی و ۴۵۰ گرمی به قیمت ۵,۴۰۰ تومان و ۲,۷۰۰ تومان و نیز رطب مضافتی سه رج ۷۰۰ گرمی به قیمت ۱۵,۳۰۰ تومان و رطب مضافتی تک محصول ۷۰۰ گرمی به قیمت ۱۳,۸۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

همچنین هر کیلوگرم برنج تایلندی به قیمت ۵ هزار تومان و برنج هندی دانه بلند به قیمت ۸ هزار تومان در بسته‌های ۱۰ کیلوگرمی در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود و روغن آفتابگردان ۸۱۰ گرمی، ۷,۷۰۰ تومان و روغن سرخ‌کردنی ۸۱۰ گرمی ۷,۹۰۰ تومان و همچنین هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی ۱۷,۹۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد.

در این بازار گوشت مرغ منجمد، هر کیلوگرم ۱۲ هزار تومان، گوشت مرغ تازه، هر کیلوگرم ۹۹۰۰ تومان، گوشت گوساله منجمد، هر کیلوگرم ۴۲ هزار تومان، ران گوسفندی منجمد، هر کیلوگرم ۷۶ هزار تومان و قلوه گاه گوسفندی منجمد، هر کیلوگرم ۵۶ هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

همچنین، شقه گوسفندی داخلی، هر کیلوگرم ۹۹,۲۰۰ تومان و شقه گوسفندی وارداتی، هر کیلوگرم ۹۴,۴۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

شهروندان می‌توانند محصولات لبنی را در این مراکز با ۱۰ درصد تخفیف و محصولات فرآوری شده را تا ۲۵ درصد تخفیف در میادین میوه و تره بار خریداری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ..... به من نچسب ...

      ... لطفا زحمت زیادی نکشید..چسبیده اید به قیمت میادین میوه و تره . من امروز 99.1.31.از مرغ فروشی محل . مرغ را کیلویی ۸۹۰۰ تومان خریدم...

      پاسخ ها

      • وطن پرست ایرانی

        درسته ابنهامببینندارزان شده به هربهانه که شده میخواهندنگذارنداذزان شودمن شکرسهمیه را۴۳۰۰خریدم آنهم کیلویی نه نهصدگرم اینهاچهارصدپانصدتومن هم گران میدهندومنت میگذارندخدالعنت کنه این مسعولان راواون مردمی راکه برای خریدن جنس گران صف میبندندبرای اجازه میدهیدبه این دولت که هرچه میخوادبکنه هذجاکه اسم دولتی روی جنسهااست وپخش دولتی روی جنسهااست گران است وبک تقلبی داره برترینهالطفاپخش کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج