جاباما
۹۸۴۸۹۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تابستان بزرگ کاتالونیا؛ نصف بارسا روی هواست

مارکا می‌گوید بارسلونا برای خرید نیمار و لائوتارو مارتینز نیاز به فروش بازیکن دارد و در حال حاضر آینده ۱۳ بازیکن این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ورزش سه: پنجره نقل و انتقالات آتی که در ماه‌های آتی از راه خواهد رسید با همه نقل و انتقال‌های قبلی متفاوت خواهد بود. همه باشگاه‌های بزرگ به دلیل بحران اپیدمی کرونا از نظر مالی با ضرر و زیانهای هنگفتی مواجه شده‌اند. پول زیادی امسال تابستان در گردش نخواهد بود و به همین علت تردیدی نیست که شرایط ویژه و منحصربفردی بر بازار حاکم خواهد شد.

حالا دیگر کسی نیست که نداند بارسلونا در بازار تابستانی به دنبال جذب نیمار، لائوتارو مارتینز، یک مدافع مرکزی و یک وینگر خواهد بود. ولی برای خرید این ستاره‌ها پولی در بساط نیست پس بارسا مجبور است برای تهیه بودجه، بازیکن بفروشد. مارکا در گزارش خود مدعی است سیزده بازیکن بارسا با احتمال فروخته شدن مواجه هستند و در نتیجه سرنوشت نیمی از این تیم روی هوا است.

دو بازیکنی که بیش از همه با احتمال فروش خود مواجه‌اند راکیتیچ و آرتورو ویدال هستند. از قرارداد آنها یک سال باقی مانده و باشگاه می‌داند که وقت به پول تبدیل کردن آنها یا پیشنهادشان برای کاهش مبلغ خریدهایش رسیده است. اما ستاره کروات، اتلتیکو یا سویا را مقصد مورد نظر خود می‌داند و قصد ندارد به تیم دیگری منتقل شود. ولی ویدال مایل است در عملیات برای خرید لائوتارو، به اینتر ملحق شود چرا که تیم ایتالیایی همیشه خواهان او بوده.

آلنیا که در حال حاضر به صورت قرضی در بتیس بازی می‌کند در پایان فصل به بارسا برمی‌گردد و نام او هم به عنوان گزینه احتمالی در پرونده انتقال لائوتارو مطرح شده. سمدوی پرتغالی هم با اینکه با پیشنهاد تمدید قرارداد بارسا روبرو است ولی او هم ممکن است بخشی از معامله لائوتارو با اینتر باشد. جونیور و اومتیتی هم با شرایطی مشابه او روبرو هستند و باشگاه بارسا هر پیشنهادی که برای آنها دریافت کند را با نظر مثبت بررسی خواهد کرد.

اما در خطهای جلوتر بارسا با دو مورد منحصربفرد مواجه است. دمبله یکی از آنها است و باشگاه بارسلونا تمایل زیادی دارد که پیشنهادهایی برای این ستاره فرانسوی دریافت کند ولی مشکل اینجا است که بارسا می‌داند در حال حاضر هیچ باشگاهی حاضر نیست ۶۰ میلیون یوروی مد نظر آنها را برایش پرداخت کند. بریث‌ویت هم که بارسا در ماه فوریه با عجله به خدمت گرفت شرایط نامشخصی دارد و معلوم نیست که مدیران بارسا خواهان نگه داشتن او هستند یا فروشش را دنبال می‌کنند.

سرنوشت کوتینیو یکی از مهمترین مسائل امروز بارسا است. همه می‌دانند که بایرن در پایان فصل بند خرید ۱۲۰ میلیون یورویی او را فعال نخواهد کرد. سناریوی ایده‌آل برای بارسلونا فروش او به باشگاهی دیگر است ولی کاتالان‌ها به هیچ وجه حاضر نیستند او را به قیمتی کمتر از ۸۰ میلیون یورو واگذار کنند. با توجه به اینکه کوتینیو در مونیخ فصل خیلی درخشانی نداشته و با توجه به بحران مالی فعلی، پرداخت چنین مبلغی برای او دشوار خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج