۹۸۵۰۷۸
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

مقصد مانه کجاست؟

نشریه فرانسوی فرانس فوتبال مدعی شده؛ در صورتی که مهاجم سنگالی، قهرمان فصل گذشته اروپا را ترک کند، فقط به مقصد یک تیم خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم: نشریه فرانس فوتبال در گزارشی به عنوان «برای سادیو مانه، مقصد یا رئال مادرید است یا هیچ جای دیگر» به بررسی شرایط بازار نقل و انتقالات و شانس مشتریان مهاجم سنگالی لیورپول برای خرید او از قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا پرداخته است.

از اولین باری که شایعه پیوستن مانه به رئال مادرید مطرح شد دو سال می‌گذرد. آن زمان هم نشریه فرانس فوتبال این شایعه را مطرح کرد. د

ر حقیقت فرانس فوتبال اولین رسانه‌ای بود که مدعی شد دیر یا زود این جابجایی رخ خواهد داد و تابستان سال گذشته نیز از این تیتر استفاده کرد: «مانه اولین خرید زیدان برای فصل ۲۰-۲۰۱۹ تبدیل می‌شود». در همان گزارش فرانس فوتبال مدعی شد که استعفای زیدان در پایان فصل ۱۹-۲۰۱۸ سبب شد که پروسه انتقال مانه متوقف شود. با بازگشت زیدان به رئال، اما فرانس فوتبال دوباره به بحث انتقال مانه به رئال مادرید دوباره پرداخته است.

طبق گزارش نشریه فرانسوی مانه فصل گذشته که نقش پررنگی در قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا داشت، پس از ناکامی در کورس کسب توپ طلا، اوقاتش تلخ شده است. ظاهراً او امیدوار بوده که به دومین بازیکن آفریقایی پس از ژرژ وه‌آ تبدیل شود که توپ طلا را کسب می‌کند، اما نه تنها موفق به کسب این جایزه نشد، بلکه در جمع سه نامزد نهایی کسب آن هم قرار نگرفت و بعد از لیونل مسی، فیرجیل فن‌دایک و کریستیانو رونالدو چهارم شد.

فرانس فوتبال، اما شائبه دیگری هم برای تمایل پیدا کردن مانه به ترک لیورپول مطرح کرده و آن اظهارات یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول درباره کورس توپ طلای فصل گذشته بود که در آن فن‌دایک را لایق بردن این جایزه دانست.

در همین حال نشریه «آس» اسپانیا در گفت‌و‌گویی با کیتا بالده هم‌تیمی مانه در تیم ملی سنگال، از او پرسیده است که آیا تیمی هست که بتواند مانه را برای ترک لیورپول وسوسه کند و او اینگونه پاسخ داد: این به خیلی چیز‌ها بستگی دارد. نمی‌دانم چه تصمیمی بگیرد، اما مطمئن نیستم که او تا آخر عمرش بخواهد در لیورپول بماند.

مانه که سال ۲۰۱۶ با قراردادی ۳۴ میلیون پوندی از تیم ساوتهمپتون به لیورپول پیوست، تا سال ۲۰۲۳ با این تیم قرارداد دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک شهروند

      حامد حدادی مانه هست؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • تع

        دست و پا زدن مانه اونم حالا ک رئال دراستانه خرید دو مهاجم جوون خیلی جوون و با اینده ای طولانی و بسیار قابلتر از مانه هستن ،فقط احمق ترس مانه نشون میده که دیگه از رئال خبری نیست اونم تو سن و قیمتی که براش گذاشتن.اصلا ارزشش نداره .

    • مهندس

      برترین ها : تصویر با متن ، موضوعیتی ندارد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج