جاباما
۹۸۵۱۸۸
۳۴ نظر
۵۰۳۱
۳۴ نظر
۵۰۳۱
پ

توضیح حسن‌زاده درباره استوری عجیب علیه پیروانی

مدافع اسبق استقلال و تیم ملی ایران با انتشار یک عکسی در صفحه اینستاگرامش نسبت به صحبت‌های اخیر افشین پیروانی واکنش عجیبی را نشان داد.

ورزش سه: مدافع اسبق استقلال و تیم ملی ایران با انتشار یک عکسی در صفحه اینستاگرامش نسبت به صحبت‌های اخیر افشین پیروانی واکنش عجیبی را نشان داد.

در پی اظهارات افشین پیروانی سرپرست حال حاضر تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص امیر قلعه نوعی و بیانیه‌ای تندی که در همین رابطه منتشر کرد، رضا حسن‌زاده همبازی امیر قلعه نوعی و سرمربی حال حاضر امیدهای استقلال هم با انتشار عکسی تاریخی از یکی دربی‌های قدیمی نسبت به این صحبت‌های اخیر پیروانی واکنش نشان داد.

وی در گفتگو با خبرنگار دراین‌ارتباط گفت: «اول اینکه این عکس بسیار قشنگی است و در تاریخ دربی برای همیشه ماندگار است، اما درباره با صحبت‌های آقای پیروانی باید بگویم یک سری صحبت‌هایی است که من فکرمی کنم در اندازه‌های هرکسی نباشد. بالاخره باشگاه قدیمی پرسپولیس بزرگانی دارد که می‌توانند در موارد خاصی بیایند و حرفشان را بزنند. اما وقتی بحث ارزش‌های استقلال و هواداران وسط می‌آید شما شک نکنید که ماها جلوی آن تمام‌قد می‌ایستیم . به این سادگی‌ها هم نیست که هرکسی هر چه دلش بخواهد درباره استقلال بگوید و تمام شود و برود. کسی که این حرف‌ها را می‌زند تبعاتش را هم باید بپذیرد. درست است که امیر قلعه نوعی در حال حاضر سرمربی تیم فوتبال سپاهان است اما فراموش نکنید او یکی از بازیکنان پرافتخار استقلال بوده و درعین‌حال در دوران مربی‌گری‌اش هم توانسته افتخارات زیادی را برای استقلال کسب کند، پس بدانید که اگر به امثال او و ناصر حجازی و یا منصور پورحیدری، فرهاد مجیدی و ... بخواهد حرفی زده شود بازهم می‌گویم بدون شک مقابلش می‌ایستیم و حرفمان را می‌زنیم.»

مدافع باشگاه استقلال و تیم ملی در دهه ۷۰ در ادامه اظهار داشت: « تمام این حرف‌ها را هم اگر بخواهیم کنار بگذاریم ، وقتی بحث هواداران می‌شود و اگر خدای‌نکرده بخواهیم بااحساست آن‌ها بازی کنیم و یا اصطلاحاً به آن‌ها بگوییم بالای چشمتان ابرو است، دیگر پای خودم وسط کشیده می‌شود.

توضیح حسن‌زاده درباره استوری عجیب علیه پیروانی

سرمربی امید استقلال همچنین در ادامه بیان کرد: «این را بدانید اگر حتی استقلال را داغان کنند، این هواداراست که تیم استقلال را نگه می‌دارد چون این تیم در قلب این هوادار جای دارد. باور کنید من وقتی می‌شنوم افرادی می‌خواهند استقلال را خراب کنند خنده‌ام می‌گیرد. در جواب این آقایان باید بگویم شما اصلاً در اندازه این حرف‌ها نیستید که بخواهید چنین کاری کنید. اما اگر کسی بخواهد با احترام حرفی بزند بحثش کاملاً فرق دارد و او با احترام جواب می‌شنود اما اگر بی‌احترامی در کار باشد دیگر نباید انتظار جواب محترمانه را داشته باشید. اگر کسی حرفی بی‌ربطی نزند که ما با او کاری نداریم. حتماً حرف ناجوری زده می‌شود که ما را وادار به واکنش علیه خودش می‌کند.»

وی در ادامه گفت: «امیر قلعه نوعی هم در استقلال وهم در تیم ملی همبازی من بوده و لباس مقدس استقلال را سال‌ها بر تنش کرده و کاپیتان و مربی استقلال بوده و من رضا حسن‌زاده نمی‌توانم چشمم را در مقابل توهین هایی که علیه او به‌عنوان یک فرد پرافتخار در استقلال می‌شود ببندم. من بیشتر از این نمی‌خواهم جواب بدهم چون شأن و مقام خودم را در سطح این‌گونه افراد پایین می‌آورم. چرا باید جواب کسی را بدهم که حتی نصف افتخارات من را در دوران فوتبالش ندارد و حتی روی حرف خودش نمی‌تواند بایستد. در مورد این استوری هم بگویم دو تن از دوستان من در همین خصوص استوری را منتشر کردند و من تنها به انتشار این عکس کفایت کردم و خودش فکر کنم کافی باشد. من حرف آخرم این است که اگر کسی درجایی محروم می‌شود که دیگر نباید تا این اندازه حرف بزند باید یاد بگیرد بیشتر سکوت کند.»

حسن‌زاده پس‌ازاین موضوع به‌عنوان سرمربی امید استقلال ضمن ابراز ناراحتی بسیار زیاد از تعطیلی رقابت‌های امید گفت: «من بلافاصله بعد از شنیدن این خبر یک بیانیه صادر کردم و گفتم که هیچ جای دنیا من چنین چیزی ندیدم و اگر هم بود بلافاصله توسط فیفا با واکنش روبرو شدند.

آن‌ها آمدند در جلسه عنوان کردند که حالا که استقلال فصل گذشته باوجود قهرمانی به مسابقات کشوری نرفته است حالا بیایم دو تیم اول و دوم را وارد مسابقات کشوری کنیم. اما تیم اول را نیروی زمینی و تیم دوم استقلال اعلام کنیم. من به این شکل جواب دوستان را می‌دهم که ما اصلاً مسابقات کشوری نمی‌خواهیم، اما استقلال را اول اعلام کنید و با تمام احترامی که برای تیم نیروی زمینی قائلم این تیم را دوم اعلام دارید ولی به مسابقات کشوری بفرستید. انصافاً برای تیم ما از ابتدا تابه‌حال که در چنین موقعیتی هستیم زحمات بسیاری کشیده شده است. من ممکن است از حق خودم بگذرم اما نمی‌توانم حق بچه‌های تیم خود را نادیده بگیرم و از آن بگذرم، چرا چون بهترین خط دفاع، بهترین خط حمله راداریم. آقای گل مسابقات از تیم ما است و بهترین خط هافبک مسابقات را در اختیارمان است من چطور توانایی این تیم را نادیده بگیرم و باوجود شانس به مقام دومی کفایت کنم؟

برای تک‌تک این بچه‌ها زحمات زیادی کشیده شده است، اما کمیته مسابقات بدون در نظر گرفتن این مسائل به‌راحتی بازی‌ها را لغو می‌کند درحالی‌که ما هنوز شانس قهرمانی داریم و نباید این شانس را از ما بگیرید.

از آقای سعادتمند هم بسیار متشکرم که وقتی در جریان کار قرار گرفت قول همکاری داد و حتماً این مسئله را دنبال می‌کنند اما درواقع من تا آخرین لحظه از حق تیمم نمی‌گذرم.»

وی در پایان درخصوص احضار فرشید اسماعیلی به کمیته انضباطی باشگاه نیز تأکید کرد: «باوجوداینکه این‌گونه صحبت‌ها را در رسانه‌ها نمی‌پذیرم و توصیه می‌کنم اگر حرفی است خودشان مستقیماً با باشگاه در میان بگذارند اما فکر می‌کنم فرشید ممکن است دریک لحظه دچار احساسات شده باشد و خواهشم از مسئولان باشگاه این است که این موضوع درون خانواده را سریع حل‌وفصل کنند و این صحبت او را نادیده بگیرند. من نظرم این است که بچه‌های استقلال به مدیریت باشگاه فرصت بیشتری دهند تا در آینده مشکلاتشان برطرف شود و بدانند که این‌گونه حرف‌ها فقط باعث ایجاد تنش و حاشیه خواهد شد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کمان ارش

      رضا کارتی

    • مصطفی

      این عکس مربوط به لحظه ایست که پیروانی تو فینال جام حذفی دروازه استقلال رو باز کرد.ممنون آقای حسن زاده از یادآوری این خاطرات

    • بدون نام

      توهین به کیسه از کی بد شده ما نمیدونیم

    • بدون نام

      شما کی باشید

      پاسخ ها

      • رضا

        ایشون رضا حسن زاده هستن با سابقه ی ۳فینال ویک قهرمانی آسیا بااستقلال یک قهرمانی بازیهای آسیایی پکن دو قهرمانی لیگ ایران یک قهرمانی حذفی ,این عکس هم مفهومش اینه هر کس پاشو از گلیمش دراز تر کرد اینجوری تو دهنی میخوره,افتاد

    • بدون نام

      شما

    • بدون نام

      احسنت،درودبه شرف وغیرتت،آقای حسن زاده،همه فرمایشات شما متین وسنجیده است ونشان ازشخصیت والای شمادارد فقط خواستم یک نکته راتذکربدهم وآن اینکه بیشترازاین نباید به این موجود بی ازرش بها دادودرمورد صحبتهای بی ارزش اوبیانیه صادرکردچون واقعااین موجود ارزش جواب دادن راندارد

      پاسخ ها

      • subasa ozara

        لازمه لنگیو گوش مالی داد

      • بدون نام

        حسن زاده کی باشه؟!! درود بر دکتر افشین پیروانی.۶۶۶۶۶۶

    • Salar Armin

      لگدی که محرمی به شما زد رو نشون بده

    • س ج

      ایشون از عکسی که گذاشته و بهش افتخار میکنه معلومه وحشی گری تو وجودشه دیگه حرفاش که جای خود داره
      من بد کنم و تو بد مکافات دهی
      پس فرق میان من و تو چیست بگو ......
      همه تون از یه قماشین پول تون رو گرفتین بازی کردین ما مردم بدبختم یه عمره سرکاریم

      پاسخ ها

      • باورصاد

        این وحشیگری ها اززمان کلانی اه .شرفی ها .بهزادی ها .پروین ها بجای مانده سن شما قد نمی دهد

    • حامداستقلالی

      درود بربازیکن پرافتخاراستقلالی آقارضا خوب زدی توذوقش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جفتک پرانی افتخار کیسه کشا

    • بی نام

      افتخارش شده لگدزدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افتخارش سه تا فینال آسیاست

      • تاج 2 ستاره

        نه دادا افتخارش قهرمانی تو آسیا هستش که حسرت لنگی ها و افشین دزده هستش

    • بدون نام

      بی جنبه های ابی

    • subasa ozara

      دمت گرم عکس فوق العاده

    • بدون نام

      تاجی باغیرت

    • Omid

      عالی بود آقا رضا حسن زاده
      البته کو فهم و درک

    • ایرج فریدون

      دمش گرم خوب زدش

    • بدون نام

      کیسه کش بجای این عکسها بگوچه افتخاری داشتی

      پاسخ ها

      • ممد دانیالی

        افتخارش سه فینال اسیا یه قهرمانی اسیا با استقلال و یه قهرمانی پکن با تیم ملی دو قهرمانی لیگ و یع قهرمانی حذفی..البته فکر نکنم به سن شما لنگی ها قد بده چون اکثر لنگی ها متولدین دهه های هشتاد و نودی هستید...

    • بدون نام

      این دربی جام حذفی بود که پرسپولیس لیگ رو قهرمان شد و جام حذفی هم حساب اس تق لال رو رسید با همین ضربه سر افشین باتعصب و همون سال به کیسه ها هم موز دادن خوب که چی ؟ نتونستی جلوی گل شدن توپ رو بگیری لگدزدی و این کارو چهارپایان خوب انجام میدن ،سیرابی ،

    • مهرشاد

      حالا بخواهی وایسی چکارمیخوای انجام بدی .چندتابازی ملی داری لقبت چی بود.یادت یه باروسط بازی ازسرسطل آب خوردی.

    • بدون نام

      شتره شتر

    • بدون نام

      رضا جان گفتم انداختن هم افتخار داره خاک تو سرت پیشکسوت استتتتققققلاللللل

    • بدون نام

      گل خوردنتم میزاشتی جام به ما رسید

    • بدون نام

      خاطرات قهرمانی جام حذفی زنده کردی

    • بدون نام

      افتخارش شده دزدین پولهای بازیکنان تیم ملی

    • مسعود.

      این عکس خیلی شبیه لگد دیاباته به صورت دروازه بان تراکتور سازیه! حسن زاده با این عکس خواسته بگه لگد زدن وجفتک انداختن از افتخارات کیسه کشاست! خخخخخخخ

    • سجاد خیاط

      حسن زاده اولا وحشی گری تو فوتبال افتخار نیست .دوما تو و مافیا رو هم اندازه افشین باتعصب بازی ملی ندارید مافیا که فک کنم کلا ۱۵ بازی ملی اون هم به لطف سلطان پروین بوده داره .سوم کار شما کیسها دقیقا همون مثال قدیمیه عروس بلد نیست برغصه

    • باورصاد

      پیروانی باحمایت قلعه نوئی به اینجا که هست رسیده اینقدر بایدبمک حرام باشد که نداند نانش راازکجا می خورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج