اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۸۷۱۶۰
۱۶ نظر
۵۰۱۵
۱۶ نظر
۵۰۱۵
پ

ادرار شتر یا مدفوع انسان

کامبیز نوروزی حقوقدان در کانال تلگرامی خود نوشت: شاید تعجب اور باشد اگر بخواهیم از بحث خواص دارویی ادرار شتر و زیانهای مدفوع انسان در بعضی داروهای شیمیایی به بی قانونی موجود و اوضاع سیاست برسیم.

برترین‌ها: کامبیز نوروزی حقوقدان در کانال تلگرامی خود نوشت: شاید تعجب اور باشد اگر بخواهیم از بحث خواص دارویی ادرار شتر و زیانهای مدفوع انسان در بعضی داروهای شیمیایی به بی قانونی موجود و اوضاع سیاست برسیم.

دفتر آن آقایی که خودش را پدرطب اسلامی معرفی می کند ، در کانال تلگرامی اش از خواص درمانی ادرار شتر دفاع کرده و اضافه کرده است خیلی از داروهای شیمیایی که در داروخانه ها فروخته می شوند از مدفوع انسان ساخته می شوند و محصول مافیای داروست .

اگر بخواهیم از نگاه این آقا به دارو درمان نگاه کنیم ، حالا ما برای درمان بعضی مرضهایمان بر سر دوراهی انتخاب ادرار شتر و مدفوع انسانیم . برای بعضی مرضهامان ادرار شتر بنوشیم تا درمان شویم یا پناه ببریم به داروهایی شیمیایی که او می گوید مدفوع انسان پایۀ آنهاست ؟

این تعبیر اگرچه مفرح است و شاید خنده به لبهای ما بیاورد ، اما حکایتی است از ابتذال محض و گسیختگی نظم حقوقی در کشور.

درچنان ابتذالی سقوط کرده ایم که حتی در یکی از دقیقترین و حیاتی ترین و مهمترین علوم بشری ، یعنی پزشکی ، که مستقیماً با سلامت و حیات و مرگ ما سروکار دارد ، هرکس هرچه می خواهد می گوید و جولان می دهد و کسی هم کاری به کارش ندارد ، و کار به جایی می رسد که سلامت ما در گرو انتخاب ادرار شتر و مدفوع انسان قرار می گیرد .

در این بحبوحۀ مرض واگیر کرونا ، هرکس دلش خواست در سلامت و بهداشت عمومی دخالت می کند و کسی هم کارش ندارد .

بهداشت و سلامت عمومی از موارد نظم عمومی است . دولتها نه تنها حق ، بلکه تکلیف به مداخله در مسائل مربوط به بهداشت عمومی اند .

اما وزارت بهداشت ، ساکت . دولت ، ساکت . دستگاه قضا ، ساکت . هیچ اقدامی برای جلوگیری از این نوع مداخله های زیانبار در امور سلامت مردم نمی شود . در مقابل کسانی که فاقد کمترین صلاحیت علمی در علوم پزشکی اند با این قبیل حرفها و ادعاها میدان کسب و کار برای خودشان باز می کنند .

آقای رئیس جمهور که منتقدان را با الفاظی چون کاسب کرونا و خناس مورد عتاب و خطاب قرار می دهید ، به این دسته از افراد چه می گوئید ؟ خودتان و همکارانتان در معاونت حقوقی و وزارت بهداشت ساکت از کنارشان می گذرید؟

باز جای تشکرش باقی است که نیروی انتظامی سراغ آن مبلغ ادرار شتر رفت و دستگیرش کرد و البته نمی دانیم پرونده اش به کجا رسید .

این ابتذال را جدی بگیریم . وقتی در طبیعی ترین و غیرسیاسی ترین و علمی ترین موضوع که همان پزشکی و سلامت مردم است ، قانون فراموش می شود و دستگاههای قانونی منفعل و ناکارآمد و درمانده ، کاری نمی کنند ، باید از گسیختگی حقوق و نظم ترسید که نتیجه اش قربانی شدن دو نعمت سلامت و امنیت است که گفت : نعمتان مجهولتان الصحه و الامان .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رزمنده کردستان

      متاسفانه مدعیان طب آنچنامی ازقشری هستنر که هیچکس نمیتواند جلودارشان باشد

      پاسخ ها

      • JAFAR

        این نشان می‌دهد که تو مملگت ما متأسفانه خر زیاد شده است و به عبارتی(خر تو خر) شده است و بی تدبیری و عدم نظارت همه جا سایه افکنده است....
        شاید هم سیاستی پشت این کار است تا شعور عمومی مردم رو محک بزنند....
        علی برکت الله

    • نامی

      اونیکه صحبت از مدفوع انسان در داروها کرده مطمئنا خودش از همین راه برای درمان بیماریهایی که دچارش میشه استفاده میکنه فقط باید مواظب باشه زیاد مصرف نکنه اُوردوز کنه!

      پاسخ ها

      • 1234567890

        لایک

    • حمید

      اگر وزارت بهداشت که امین جان و سلامت جامعه است حتما در این مورد حکایتی دارد که حتما در ازمایشگاها مورد آزمایش قرار میگیر. و مردم در جریان قرار خ دهند گرفت هم عقلی پری ای این نیست که از مدفوع انسان استفاده دا رویی گردد. حتما این گفته جریانی دارد که م وضع ناپسند است

    • حمید

      اگر وزارت بهداشت که امین جان و سلامت جامعه است حتما در این مورد حکایتی دارد که حتما در ازمایشگاها مورد آزمایش قرار میگیر. و مردم در جریان قرار خ دهند گرفت هم عقلی پری ای این نیست که از مدفوع انسان استفاده دا رویی گردد. حتما این گفته جریانی دارد که م وضع ناپسند است

    • بدون نام

      بر همه پوشیده نیست این همه مدرک ها اما توهی از دانش

    • بدون نام

      کاش همانقدر که به سلامت پزشکی اهمیت میدادید به سلامت روحی هم اهمیت میدادید
      هر وقت حرف دین و پیغمبر زده میشه یه عده پا میشن که آآآیی ما نمیخاهیم به زور بریم بهشت
      حالا خوبه ما هم بگیم نمیخاهیم به زور درمان پزشکی بشیم
      البته این قضیه شتر هم ردش میکنم چراکه مطرح کنندش آدم سوء استفاده گری هست وخوراک تهیه میکنه برای افراد مغرض به دین و اسلام

    • بدون نام

      خدا جواب این مسئولین رو بده فقط خدا

    • بدون نام

      اولین نفر کی ادرار شتر خورد؟

    • بدون نام

      عزیزان طب جدید خجالت بکشید ودست بکشید از دشمنی با طب طبیعی وسالم قطعا این دشمنی شما ریختن آب به آسیاب دشمن است البته من آن تبلیغ ادرار شتر را کاری اشتباه میدانم

      پاسخ ها

      • خدا

        به این یارو بگین ؛آقای پدر طب اسلامی اگه مشتری داری وفروشش خوبه ماهم تولید مون زیاده ها شراکتی بذاریم برای فروش؟؟تولید از ما فروش از شما /فقط شما که دستت تو کاره ،مستوره بفرستیم یه مزنه بزن ببین مثقالی چند می ارزه!!!

    • محمود

      از بعضی جهات مثل قرون وسطی عمل میکنیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعد مسخره ترامپ میکنن که موادضدعفونی را تبلیغ کرد

    • بدون نام

      در قرن ۲۱ هنوز خیلیها نادان هستن و بشر رفته رفته نادانتر هم میشود ....

    • بدون نام

      رانیتیدین و فلوراید سرطانزاست
      وزارت بهداشت هم سکوت کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج