۹۸۷۷۳۰
۳۲ نظر
۵۰۱۲
۳۲ نظر
۵۰۱۲
پ

حنیف: چهار برد پیاپی در دربی لذت عجیبی داشت

مدافع تنومند سابق استقلال گفت: با این تیم خاطرات خوبی دارم که قهرمانی در لیگ برتر و دیگری چهار پیروزی پیاپی برابر پرسپولیس که‌ به نماد هواداران تبدیل شد و لذت عجیبی داشت.

خبرگزاری ایرنا: «حنیف‌ عمران‌زاده» چهره‌ای ویژه در بین هواداران استقلال محسوب می‌شود، بازیکنی که سال‌ها در خط دفاعی آبی‌پوشان تهرانی به میدان رفت و لقب «بچه غول» را از هواداران گرفت.

عمران‌زاده حرف‌های جالبی را بر زبان آورد، از خاطراتش با پیراهن آبی، امیر قلعه‌نویی، درگیری‌اش با سوشا مکانی، خداحخافظی‌اش از فوتبال حرف زد.

لقب بچه غول را چه کسی بر روی تو گذاشت؟

هواداران استقلال، این لقبی‌ بود که در سال دوم حضورم در این تیم به من دادند.

از این که لقب بچه غول را برای تو گذاشتند ناراحت نشدی؟

نه تنها از این لقب هیچ وقت ناراحت نشدم بلکه خوشحال شدم. اتفاقا از این که به من لقب بچه غول را دادند خیلی خوشحال شدم.

چرا این لقب را به تو دادند؟

این لقب را به خاطر این به من دادند که هیچ بازیکنی از من نمی‌توانست عبور کند، من طوری بازی می‌کردم که بازیکنی جرات نکند سمت من بیاید.

حضورت در استقلال با محرومیت همراه شد؟

وقتی من به استقلال آمدم محروم شدم، درباره این محرومیت نمی‌خواهم حرف بزنم چرا که همه می‌دانند برخی افراد چه کارهایی کردند تا من محروم شوم. آن‌ها را به خدا واگذار کرده‌ام.

برای پایان این محرومیت سختی‌های زیادی کشیدی؟

خیلی شاید باور نکنید اما در آن روزها که محروم بودم زجر زیادی کشیدم تا محرومیتم به پایان برسد و بتوانم بازی کنم. دوران عذاب‌آوری بود.

چطور شد به استقلال رفتی؟

اردوی تیم ملی بودم، «علی دایی» هدایت این تیم را بر عهده داشت، از باشگاه استقلال تماس گرفتند تا با من مذاکره کنند، آن روز علی آقا به بازیکنان استراحت داده بود، نزد او رفتم و ماجرای پیشنهاد استقلال را مطرح کردم، اجازه داد و رفتم قرارداد بستم و دوباره به اردوی تیم ملی برگشتم.

اولین بازی‌ات پس از پایان محرومیت مقابل کدام تیم بود؟

مقابل پیکان بود، پنج دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کردم، برای بازی کردن خیلی انگیزه داشتم و می‌خواستم خودم را نشان بدهم. آن موقع به قدری برای فوتبال بازی کردن انگیزه داشتم که می‌خواستم زمین چمن را گاز بزنم.

بهترین خاطره‌ات از حضور در استقلال چیست؟

من با استقلال خاطرات خوبی دارم اما ۲ خاطره هیچ وقت از ذهنم پاک نمی‌شود، یکی قهرمانی با استقلال در لیگ برتر و دیگری چهار برد پیاپی برابر پرسپولیس که‌ به نماد هواداران استقلال تبدیل شد، برایم فراموش شدنی نیست و تا ابد فراموش نمی‌کنم. این چهار پیروزی برایم لذت عجیبی داشت.

بدترین خاطره؟

شکست مقابل اف سی سئول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که باعث شد از رسیدن به فینال این تورنمنت محروم شویم.

شکست سه بر ۲ مقابل پرسپولیس چطور؟

اگرچه ناراحت کننده بود اما به اندازه بازی با اف سی سئول ناراحت کننده نبود، آن قدر شهرآورد را برده بودیم که حالا یک شکست چیزی از ارزش‌های آن کم نمی‌کند.

شوخی‌های عجیب غریبی می‌کردی، یکی از این شوخی‌ها را برایمان تعریف کن.

زمانی که در استقلال بودم، مربی بدنساز «علی مولایی» نام داشت، فرزند شیطانی داشت و با بازیکنان شوخی می‌کرد. یک روز قبل تمرین نوبت ماساژم بود، او را گرفتم در کمد انداختم، صندلی ماساژ را جلوی کمدم گذاشتم، بچه ۱۰ دقیقه‌ای لگد زد و بد وبیراه گفت اما دلم براش نسوخت، ۴۰ دقیقه‌ای او را در کمد نگه داشتم و وقتی بیرون آمد دیگر نه شیطنت می‌کرد و نه حرف بدی می‌زد!

پدرش حرفی به تو نزد؟

نه اتفاقا گفت من نتونستم این پسر را ادب کنم اما تو این کار را انجام دادی.

از بازی با بوریرام تایلند بگو که قرار بود بین ۲ نیمه تعویض شدی؟

بازی با بوریرام تایلند بود، بازیکنی که مامور مهارش بودم بلند شد روی سرم و گل زد، بین ۲ نیمه «امیر قلعه‌نویی» از من انتقاد کرد، گفتم من اصلا بازی نمی‌کنم، گفتم یک کارت زرد دارم، اگر کارت زرد دوم را بگیرم شما بیچاره‌ام می‌کنید، گفت بازی نمی‌کنی، گفتم نه، پژمان را صدا زد و گفت به پژمان نوری بگویید گرم کند، جواد نکونام و مهدی رحمتی آمدند بالا سرم و آرومم کردند، رفتم تو زمین و گل دوم استقلال را به ثمر رساندم.

ماجرا دعوایت با سوشا مکانی چه بود؟

بازی تمام شده بود، پرسپولیس به برتری رسیده بود، مکانی سمت هواداران استقلال خوشحالی می‌کرد، عدد ۶ را نشان می‌داد و الفاظی را به کار می‌برد، سمت وی رفتم و به او گفتم برو سمت هواداران پرسپولیس خوشحالی کن، ما هم وقتی برنده می‌شویم سمت هواداران خودمان شادی می‌کنیم، گفت همینه و دلم می‌خواهد، منم ناراحت شدم و دعوا شد، کریم باقری آمد و جدا کرد، اگر او نمی‌آمد کار بیخ پیدا می‌کرد، یک خاطره برایتان تعریف کنم که بخندید.

چه خاطره‌ای؟

برای تست دوپینگ رفتم، منتظر بودم دیدم آقایی که کارت گردنش است محکم به پشت من کوبید، من یک لحظه فکر کردم از اعضای پرسپولیس است، گردن او را محکم گرفتم و به زانویم چسباندم، بنده خدا می‌گفت دکترم من، گفتم دکتر چی؟ گفت دکتر دوپینگ، کارتش را نشان داد، معذرت خواهی کردم و رفتم تست دوپینگ دادم.

بهترین گلی که برای استقلال زدی؟

بازی با شهرداری یاسوج، از فاصله ۴۰ متری گل زدم و استقلال به فینال جام حذفی صعود کرد.

بدترین اشتباهی که در استقلال انجام دادی؟

بازی با الریان قطر بود، جواد نکونام مامور مهار رودریگو تاباتا بود، استقلال یک بر صفر جلو افتاد من تکل‌ زدم و به سود حریف پنالتی شد، مساوی شدیم، ۲ بر یک جلو افتادیم به سود الریان خطا اعلام شد، توپ را سانتر کردند و من آمدم دفع توپ انجام دهم توپ به سرم خورد و به گل قطری‌ها تبدیل شد، گل سوم را زدیم در دقیقه ۹۰ هافبک الریان توپ را پشت پژمان منتظری چیپ انداخت، من بدن گذاشتم و چند بار فریاد زدم مهدی (رحمتی) بیا نیومد، بعد چند ثانیه از دروازه بیرون آمد اما همان بازیکن از کنار من توپ را رد کرد و گل زد، قلعه‌نویی فریاد زد نکونام تاباتا را ول کن عمران‌زاده را بگیر.

بهترین مهاجمی که روبروی آن بازی کردی؟

همه مهاجمان خوب بودند اما عماد رضا بازیکن فوق‌العاده‌ای بود.

از خداحافظی‌ات بگو؟

خیلی سخت بود اما برای این کار خیلی فکر کردم، با همسرم مشورت کردم. ۶ بار با هم صحبت کردیم و در نهایت تصمیم گرفتم تا به طور رسمی برای همیشه کفش‌هایم را آویزان کنم. ‌بعد از اینکه‌ از استقلال رفتم، دیگر حسی نسبت به بازی فوتبال نداشتم. دیگر از فوتبال لذت نمی‌بردم. فوتبال زندگی من بود، سال‌ها به بازی مشغول بودم و هرگز فکر نمی‌کردم که ‌روزی یکی‌ از چهره‌هایی شوم که‌ ‌هواداران به او علاقه دارند. البته این اتفاق برای همه فوتبالیست‌ها خواهد افتاد. بازیکنانی قبل از ما بودند که یک روز به فوتبال روی آوردند، محبوب شدند و با چشم‌های اشکبار، فوتبال را ترک کرده و از آن به بعد تنها خاطرات دوران بازیگری‌شان را مرور می‌کردند.

از علیرضا منصوریان ناراحت هستی زیرا او تو را در فهرست مازاد استقلال قرار داد؟

از منصوریان ناراحتم البته نه به دلیل اینکه‌ من، آرش برهانی و وحید طالب‌لو را از استقلال کنار گذاشت، مربیگری سلیقه‌ای است و هرکس طبق سلیقه خودش عمل می‌کند. شاید من هم اگر روزی مربی شوم، به یک بازیکن اعتقاد زیادی داشته باشم و دیگری را نپسندم اما هنوز برایم قابل هضم نیست که‌ منصوریان چنین رفتاری با ما کرد. نحوه برخورد او بسیار بد بود چرا که‌ حرمت ما سه نفر را نگه نداشت و ما از این موضوع ناراحت هستیم. منصوریان می‌توانست به راحتی با ما صحبت کند و این موضوع را به خود ما بگوید اما لیست مازاد و قرار دادن عکس‌ ما سه نفر در یک‌ قاب، در شان ما نبود.

بعد از جدایی استقلال به خونه ‌خونه بابل رفتی. وقتی برای بازی دوستانه با استقلال راهی زمین شماره ۲ آزادی شدی، چرا گریه می کردی؟

برایم بسیار سخت بود مقابل تیمی قرار بگیرم که‌ سال‌ها با جان و دل برایش بازی کردم. برایم خیلی سخت بود که‌ مقابل هواداران استقلال قرار بگیرم. واقعا هرگز فکر نمی‌کردم یک روز از این تیم جدا شده و بخواهم مقابل آن بازی کنم. نمی‌توانستم جلوی احساساتم را بگیرم و اشک از چشمانم جاری شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      البته جناب داور بازي توضيح دادن كه چطور بردين.با ال سي دي و سه ميليون پول ناقابل.من نميگم خود داور گفت خخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه کشا هیچ وقت شماره دربیهایی که مدهی هستم پشت سر هم بردن رو نمیگن میدونید چرا ؟ چون بینشون یک دربی دوستانه مساوی شده برای همین از شماره دربیها اسم نمیبرن. گرچه با پوکر سوزش پوزشونو میزنیم که دیگه ۴هم نشون ندن خخخخخخخخخخخ

      • بدون نام

        جریان چیه امسال ۴نشون نمیدن نکنه بخاطر پوکرسوزشه خخخخخخخخ

    • مهدی

      ۴گل تو یک بازی یجا زدن و ندیدی حالا
      اون عجیب لذت داره

    • رضا

      برای ما هم چهار سال قهرمانی متوالی

    • بدون نام

      پس معنی لذت نمیفهمی چیه طفلک !
      چون لذت اصلی بردن ۴ تا جام قهرمانی پشت سر همه !
      خخخخخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش کیسه لذت ۷جام در سه سال چشیده یا لذت برد دوصفر عقب بودن تا دقیقه ۸۰ وازاون به بعد در ده دقیقه ۳گل از ایمون زائد خوردن اونم از نیم ده نفره وبازم لذت بیشتر اینک ۳گل رو یک نفر بزند این لذت دارد آقا حنیف اگر اون لذت داره ابن چی داره

    • Alimolae

      تویک دربی هم چهارتاگل خوردین حال داشت

    • بدون نام

      نظرت در رابطه با ۱۰ دقیقه ۱۰ نفره چیه یا ۷ جام تو سه سال و پوکر قهرمانی که ۴ جعلیتون رو به باد میده یا پاس میده یا هت تریک میکنه و یا بازیهایی که روبروی تیم محبوبت میکردی و بقولی بازی رو براشون در میاوردی و الا آخر
      همون که قلعه گفت برات خوبه که تاباتا رو ول کن عمران زاده رو بچسب

    • بدون نام

      چند سال با این حرفای مسخره خودتون و هواداراتون سرکار گذاشتید آبرو ریزیتون جمع کنید

    • بدون نام

      چهار گل در یک بازی خوردن هم لذت داشت؟خخخخخخ

    • بدون نام

      چهارتاو۶تاتوی بازی زدن ببین چه حالی میده یاپوکرقهرمانی چه فازی داره بیچاره هاتنها دلخوشتون همین یچیزه هی بهمش بزن فیلمش ببین چطوری بردین فقط ایمون زاید براتون بسه

    • رحمانی

      چه جالب 6 بار با خانوم حرف زده تا خداحافظی کنه شش تایی خخخخخخ خ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه‌این‌ کجای‌این‌فوتبال‌بوده

    • نادر

      پیرشدی هنوزم دروغ میگی؟چهاربرد پیاپی؟

    • بدون نام

      بله با اشتباهات داوری

    • احسان

      ولی بدم چهارتاخوردین کیسه

    • بدون نام

      لذت واقعی اونجایی بود که ای دنبال مهدی بدو ای دنبال مهدی بدو

    • بدون نام

      خدای هوچیگری آخه چجوری چهار تا برد پشت سر هم پس اون مساوی 2/2 چی؟

    • ایرانیم اصیل واصل.

      عقده ای شدی بیچاره بسکه دربی هاروباختین.دوهیچ جلوبودین 10دیقه ای 3تاخوردین.ووهنوزسرگیجه طارمی پاس میده یاهتریک میکنه خوابتونوحرومتون گرده.

    • بدون نام

      کدوم چهار برد متوالی.خودتون و هواداراتون رو اینهمه گول نزنید

    • lesan

      بله درعهدبوق

    • کیسه_شله زرد_گاوآهن

      میشه 4تا دربی ک میگی رو بگی دربی چند و چند چند
      خوبه میدونین 3تا بوده ن 4 و بینش ی مساوی شده
      بعدشم ارزوی تیم های کوچک بردن تیم های بزرگ و ارزوی تیم های بزرگ بردن جام های معتبر
      ما داریم تو لیگ پوکر میکنیم
      شما تو باد 4 جعلیتون بخابین

      پاسخ ها

      • سهراب

        اخه بچه قول استیلی مربی بود که شما چهار تا دربی در پیتی را بردید چرا چند سال است دیگه دم نمی زنید 6 تایی شدین 4تا گل خوردیدن 4 نا پوکر قهرمانی داریم شما خواب اینا را هم دیگه نمی بینید

    • بدون نام

      اره ولی نه به اتدازه چهار قهرمانی پیاپی ویا گرفتن ۷جام دررسه سال ولی اون چهار بار هم درد ۹سال از قهرمانی دوربودن خنثی نمیکند وقهرمانی پیشگش رنگ صدر دیدن اونم با بازیکردن همه تیم ها نه سه تیم یکی دوبازی عقب افتاده داشته باشند دوهفته صدر باشید خخخخخ سپاس خدایی که دشمنان ارتش سرخ را از میان احمقها انتخاب کرد

    • بدون نام

      حنیف جان بردن ۷جام در سه سال چی زدن ۳کل در ده دقیقه آخر بازی چه زدن ۳کل اونم به وسیله یک نفر چی ۴قهرمانی متوالی چی زدن ۶گل و۴ گل در یک بازی چه برنده شده در فیفا بخاطر جام حذفی چه ودر آخر اینک تیمی از ترستون از کشور فرار کند چه پس لذت رو ندیدی حنیف جوننننننننن

    • بدون نام

      البته لذت داشت اقای حنیف این هم بدون که تیمهای کوچک از بردن تیمهای بزرگ لذت میبرن ...اما تیمهای بزرگ از جام بردن لذت میبرد عزت زیاد

    • ممد

      ۴ برد پیاپی
      آخه متوهم کیسه کش بازی که خودت گل زدی و ۲...۲ شد پ چی بود .از یه طرف میگی گل دربی زدم از یه طرف بازی حسابش نمی کنی .مونگل

    • بدون نام

      سه جام .هفت جام در سه فصل والبته ایمون زاید و صدالبته ۶ تایی ها را کجای دلم بزارم.خخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بچه غول کیسه ۶ تایی برای ما هم لذتبخشتر این است که ۳ جام قهرمانی وپوکر ان بزودی و۷جام پی درپی اما حسرت کیسه دراین مدت زیا د بردن یک افتابه ابی هاهاهاخخخخخخخخخخخخخ

    • مسعود

      4 قهرمانی پشت سر هم

    • بدون نام

      اقای حنیف چهار قهرمانی پیاپی چه لذتی داره؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج