اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۸۷۸۴۵
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

تکلیف هزینه سرویس مدارس در تعطیلات کرونا

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون وضعیت هزینه بهای سرویس مدارس در ایام کرونایی گفت: در صورت عدم استفاده از سرویس و باز شدن مدارس در خرداد و تیر، از مبلغ واریزشده برای رانندگان سرویس کسر خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون وضعیت هزینه بهای سرویس مدارس در ایام کرونایی گفت: در صورت عدم استفاده از سرویس و باز شدن مدارس در خرداد و تیر، از مبلغ واریزشده برای رانندگان سرویس کسر خواهد شد.

نورعلی عباسپور در این باره اظهار کرد: سرویس مدرسه یک کار تمام وقت برای راننده نیست و نهایتا دو ساعت از وقت فرد راننده را در روز به خود اختصاص می‌دهد.

وی با بیان اینکه کلیه جزئیات در قراردادی که بین مدرسه و پیمانکاران منعقد شده مشخص است گفت: طبق این قرارداد روزهای تعطیل اعم از تعطیلات عید و اضطراری و تعطیلات ادارات آموزش و پرورش به حساب خانواده محاسبه نمی‌شود.

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد مبلغ رانندگان سرویس در اسفند ماه در اغلب استانها پرداخت شده گفت: با توجه به اینکه مشخص نیست این شرایط تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و همچنین به خاطر سوالات زیاد مردم، بخشنامه‌ای صادر کردیم که طبق آن، باید بر اساس همان قرارداد حقوقی بین مدرسه و پیمانکاران عمل شود. بنابراین خارج از ضوابط موجود عمل نمی‌شود و حق و حقوق کسی ضایع نشده است.

عباس پور اضافه کرد: در برخی استان‌ها مانند تهران اعلام شده که کل مبلغ سرویس مدارس باید پرداخت شود و در صورت عدم استفاده از سرویس و باز شدن مدارس در خرداد و تیر از این مبلغ کسر خواهد شد.

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش در یک برنامه رادیویی تأکید کرد: با توجه به اینکه پایان تعطیلی مدارس هنوز اعلام نشده، بر مبنای همان قرارداد عمل می شود و به عبارتی هر وقت خانواده از سرویس استفاده کند، باید شهریه آن را بپردازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج