جاباما
۹۸۸۱۲۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فال روزانه ۱۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

فال روزانه ۱۳۹۹.۰۲.۱۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 10 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امروز تولدتان است پس هر کاری که دوست دارید و فکر می کنید که شما را شاد می کنید انجام دهید. این فرصت ها همیشه برای شما فراهم نمی شود، از آن نهایت استفاده را بکنید. امروز زمین و زمان دست به دست هم داده اند تا شما را در رسیدن به هدف هایتان یاری کنند، اگر به فکر برقراری ارتباط با فردی هستید یا می خواهید کاری را اغاز کنید، همین امروز قدم اول را به سمت موفقیت بردارید. شاید مسائل آنقدرها هم که شما فکرش را می کنید، پیچیده و مشکل نیستند. سالهای سال طول کشیده تا شما بفهمید از زندگی چه می خواهید و هدف اصلی تان چیست، پس شک و تردید را کناری بگذارید و تمام تلاش خود را برای رسیدن به مراد دلتان بکنید. روز روشنی در انتظارتان است، بر صندلی راحتی خود تکیه دهید و از تک تک لحظات آن لذت ببرید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز به یک میهمانی دعوت می شوید که برایتان بسیار اهمیت دارد. این میهمانی برایتان بیش از آنچه انتظارش را دارید، جذاب خواهد بود و با افراد بسیاری ارتباط برقرار خواهید کرد که در آینده ای نه چندان دور تاثیر وافری بر زندگی تان خواهند گذاشت. اگر چه این میهمانی بر خلاف میل شما بیش از اندازه شلوغ است، اما در نهایت لذت بسیاری از آن می برید و حتی اگر مجرد هستید نیمه گمشده زندگی خود را پیدا خواهید کرد. به زودی یک تغییر بزرگ در زمینه کاری در زندگی تان رخ می دهد که شرایط مالی تان بهتر از قبل می سازد.

فال روزانه ۱۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز در یک مراسمی که وابسته به بحث های اجتماعی یا حتی سیاسی است شرکت خواهید کرد. اگر با شریک زندگی یا حتی جمعی از دوستان تان در آنجا حضور داشته باشید برایتان بهتر خواهد بود. این مراسم هیجان زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. یادتان باشد که یک دفتر و خودکار با خود به همراه داشته باشید تا در صورت نیاز نکته های لازم را یادداشت کنید. ضبط کردن صدا هم می تواند کمک شایانی به شما کند. سعی کنید از تک تک لحظه های آن برای بهبود زندگی خصوصی خود استفاده نمایید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

به زودی شرایط شغلی تان بهتر از قبل خواهد شد. مدت هاست منتظر یک تغییر ناگهانی در زندگی تان هستید، امروز از آن روزهایی است که نشانه های آن را می یابید و روحیه تان از این رو به آن رو می شود. شما سختی های زیادی را برای رسیدن به این مرحله کشیدید و حال زمان برداشت محصول است. قدر این لحظات را بدانید و خدا را برای آنچه دارید، شکر کنید. ممکن است برخی از دوستان تان به پیشرفت شما حسادت کنند اما تنها شمایید که مهم هستید و باید موفقیت خود را جشن بگیرید و خوش باشید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

تصمیم به ادامه تحصیل دارید اما مکانی که انتخاب کرده اید در شهر یا کشور دیگه ای قرار دارد، به همین دلیل برای ادامه این راه شک دارید. سعی کنید به ندای قلب تان گوش دهید و از او برای یافتن مسیر درست زندگی تان کمک بگیرید. اما حواستان باشد که قدمی را بدون برنامه ریزی بر ندارید. بد نیست قبل از هر تصمیم گیری با شریک زندگی خود مشورت کنید. در چند روز آینده ایده های جدیدی به ذهن تان می رسد که می تواند در پیشرفت کارهایتان موثر باشد و راههای روشنی را برای شما باز کند.

فال روزانه ۱۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز مجبوربد به خاطر موضوعاتی چون تحصیل، کار یا حتی برای برنامه ریزی یک مسافرت، زمان زیادی را پای تلفن بگذرانید. شما در پیدا کردن آنچه که خود بدان علاقندید هم کمی شک و تردید دارید، پس بهتر است از فردی که تجربه کافی دارد کمک بگیرید و قبل از هر تصمیم گیری با او مشورت کنید. شاید در ابتدا آنچه که می شنوید کمی برایتان گیج کننده باشد اما نگرانی به دل راه ندهید هر کجا برایتان سوال پیش می آید، بپرسید تا تمام ابهامات برطرف شود و بتوانید بهترین مسیر را انتخاب کنید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

آیا به فکر شروع کاری بوده اید؟ اگر مدت هاست موضوعی ذهن شما را به خود درگیر کرده است، امروز زمان خوبی است تا قدم به بیرون از خانه بگذارید و شرایط لازم را برای آن فراهم کنید. اگر از دست همسایه، دوست یا اقوام تان کاری بر می آید، خجالت و رودربایستی را کنار بگذارید و از آنها کمک بخواهید. مطمئن باشید که آنها نیز با تمام وجودشان به یاری شما می شتابند. توصیه می کنیم این روزها بیشتر به سلامت و تناسب اندام خود اهمیت دهید. کتاب خواندن هم می تواند در این روزها رفیق خوبی برایتان باشد.

فال روزانه ۱۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز کنجکاوی شما افزایش یافته طوری که دوست دارید از تمام چیزها سر درآورید. از طرف دیگر انرژی شما هم زیاد است و نمی توانید یک جا بند شوید. تمام این شرایط دست به دست هم داده تا شما فعال تر از همیشه به نظر آیید طوری که اطرافیان تان نیز متوجه این موضوع بشوند. با کتاب خواندن یا سرچ کردن در اینترنت می توانید اطلاعات خود را در هر زمینه ای که می خواهید افزایش دهید. به زودی پروژه های جدیدی به دست تان می رسد طوری که وقت سر خواراندن هم ندارید پس از همین حالا از زمان خود نهایت لذت را ببرید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

اخیرا انرژی زیادی از خود را برای موضوعی گذاشته اید، وقت آن است کمی دست نگه دارید و آن را به حال خود رها کنید. مطمئن باشید همین که رهایش کنید، همه چیز همانطور که شما دوست دارید، پیش خواهد رفت. بهتر است امروز کمی به رابطه عاطفی که در آن قرار دارید، بیاندیشید. اگر دچار گیجی و ابهام شده اید، کمی در تنهایی به آنچه شما را آزار می دهد فکر کنید. شاید واقعا موضوعی که ذهن تان را درگیر کرده آنقدرها هم که شما فکر می کنید بزرگ و مهم نباشد. پس قبل از هر گونه بحث و جدال و متهم کردنی، از آنچه واقعیت دارد، مطمئن شوید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز فردی نزد شما می آید که از دیدن او سورپرایز می شوید. او خبرهای مهمی برایتان دارد. این اطلاعات می تواند زندگی شما را به بهترین شکل تغییر دهد به شرط آنکه با فکر قدم بردارید. سعی کنید در طول مدتی که با او صحبت می کنید، به خوبی به حرف هایش گوش دهید تا نکته ای از دست تان در نرود. اگر چه بعد از رفتن او ممکن است کمی گیج شوید و شروع به فکر و خیال کردن کنید اما در نهایت ذهن تان نظم می یابد و می توانید به درستی تصمیم بگیرید. یک پیاده روی می تواند حال شما را جا آورد و آرام تان کند.

فال روزانه ۱۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز رابطه شما با دوستان، اقوام یا حتی شریک زندگی تان به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت و همه چیز بر وقف مرادتان خواهد بود. شما در برقراری ارتباط با دیگران مهارت یالایی دارید و توانایی تان در دیدن زاویه دید دیگران نیز فوق العاده است. اما یادتان باشد این بدان معنی نیست که نظرهای آنها همیشه باید با نظرات شما یکی باشد. گاهی می توان از همین تفاوت ها درس های جدیدی آموخت. زمان حال بهترین فرصت برای یادگیری و لذت بردن است پس ثانیه ای را از دست ندهید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

برقراری ارتباط با همکاران تان می تواند به نفع شما باشد پس سعی کنید اگر کدورتی میان تان پیش آمده آن را برطرف سازید. به زودی پروژه ای به دست تان می رسد که می توانید به کمک دیگران آن را به اتمام برسانید و درآمدتان را افزایش دهید. اگر در ارتباطات خود صداقت داشته باشید همه چیز به بهترین شکل ممکن اتفاق خواهد افتاد. خودتان را به دست امواج دهید و به سرنوشت اعتماد کنید تا شما را به سمت هدف تان نزدیک تر کند. زندگی بالا و پایین های زیادی دارد، سعی کنید از تمام لحظه های آن لذت ببرید و تجربه کسب کنید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز از جانب دوستان و اقوام خود حمایت های زیادی خواهید شد و همین موضوع بسیاری از نگرانی های شما را از بین خواهد برد و به آینده امیدوارتان خواهد کرد. اگر به فکر گفتگو با فرد یا افرادی هستید، امروز بهترین زمان است زیرا همه چیز آنطور که شما می خواهید پیش خواهد رفت. یکی از دوستان تان شما را به فردی معرفی می کند و در این ارتباطات زندگی تان متحول خواهد شد. در اواسط روز خبری می شنوید که روزتان را خواهد ساخت. خودتان را برای یک جشن کوچک آماده کنید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج