۹۸۸۱۴۱
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

محرمی: انصاری‌فرد فقط ژست گرفت

در تمام دنیا هر تیمی یک شماره خاص دارد که بازیکنان بزرگ آن را برتن کرده‌اند و و هواداران آن تیم هم خاطرات خوبی از آن شماره پیراهن دارند و در پرسپولیس هم به‌غیر از پیراهن شماره ۷ که چندین بار به خاطر علی پروین به ویترین افتخارات باشگاه برده شد، شماره ۸ برای هواداران سرخ یادآور خاطرات خوش‌تری است.

فرهیختگان: در تمام دنیا هر تیمی یک شماره خاص دارد که بازیکنان بزرگ آن را برتن کرده‌اند و و هواداران آن تیم هم خاطرات خوبی از آن شماره پیراهن دارند و در پرسپولیس هم به‌غیر از پیراهن شماره ۷ که چندین بار به خاطر علی پروین به ویترین افتخارات باشگاه برده شد، شماره ۸ برای هواداران سرخ یادآور خاطرات خوش‌تری است. پیراهنی که روزگاری برتن کلانی، محمد خانی و علی کریمی هم بوده اما یک نفر از این شماره هشت‌های پرسپولیس طور دیگری در دل و ذهن پرسپولیسی‌های اصیل نقش‌ بسته است.

یکی از آن بازیکنانی که خیلی‌ها او را بهترین دفاع چپ تاریخ پرسپولیس و حتی فوتبال ایران می‌دانند، از آن هشت‌های جنجالی سرخ‌ها بود که امروز هم به همان شیوه سابق اظهارنظر و عقایدش را بیان می‌کند. دیروز فرصتی دست داد دقایقی با این پیشکسوت پرسپولیس درخصوص مسائل مربوط به این باشگاه صحبت کنیم. گفت‌وگو با مجتبی محرمی را در ادامه می‌خوانید.

از رای کمیته استیناف درباره بازی سپاهان - پرسپولیس شروع کنیم.

خب ما که این همه گفته بودیم پرسپولیس تقصیری در عدم برگزاری این بازی نداشته و خدارا شکر حالا حقانیت پرسپولیس ثابت شد و همه به حرف ما رسیدند. من فکر می‌کنم برای جلوگیری از حاشیه‌ها می‌شد خیلی زودتر حکم را صادر کنند.

حالا که فاصله 10 امتیازی با تیم دوم جدول تثبیت شد فکر می‌کنید رسیدن به پوکر قهرمانی بعد از شروع بازی‌ها میسر شود؟

چه زمانی که کالدرون سرمربی پرسپولیس بود و چه بعد از اینکه یحیی آمد، گفته بودم این پرسپولیس با پتانسیلی که دارد سه چهار هفته زودتر از پایان لیگ برتر قهرمان می‌شود. این حرف را در ۳ سال گذشته هم گفته بودم و هربار دیدید که من از روی تعصب حرف نمی‌زنم و واقعا این تیم یک سروگردن بهتر از سایر تیم‌های لیگ برتری است.

شما هم به این معتقدید که این تیم همچنان میراث برانکو است؟

اینکه برانکو برای این تیم زحمت کشید و خیلی از این بازیکنان را به پرسپولیس آورد موضوعی غیرقابل کتمان است اما به‌نظر من هم کالدرون و هم یحیی برای این تیم زحمت کشیده‌اند و کارشان به‌مراتب از برانکو سخت‌تر است چراکه اگر نتیجه نگیرند همه می‌گویند برانکو بهتر بود و اگر نتیجه بگیرند هم می‌گویند تیم برانکو بوده است. واقعیت این است که در این تیم از بازیکن تا تدارکات و هواداران همه در موفقیت تیم نقش دارند.

وضعیت باشگاه را چطور ارزیابی می‌کنید؟ مدیران جدید توانسته‌اند عملکرد مثبتی داشته باشند؟

ما الان نمی‌توانیم در مورد این آقایان حرف بزنیم. به‌نظرم فعلا باید انصاری‌فرد بیاید و جواب بدهد. او باید پاسخگوی خریدهایش باشد که فقط برای پرسپولیس بدهی برجای گذاشت و بس! حالا باید پول اینها را چه کسی بدهد؟ اینها هم به طلبکاران قبلی اضافه می‌شوند و همه‌اش از جیب بیت‌المال می‌رود. استوکس چقدر برای پرسپولیس بازی کرد و چقدر پول گرفت؟ این آقا باید بیاید بگوید که این پول‌ها را به چه کسانی داده است اما متاسفانه می‌شنوم که حتی پاسخ تماس اعضای هیات‌مدیره را هم نمی‌دهد. انصاری‌فرد فقط ژست گرفت و عینک زد و ادعا کرد که پول همه را می‌دهد اما خروجی‌اش صفر بود. او برای برداشت حقوق ماهی یازده‌ونیم میلیون‌ تومانی‌اش پول داشت اما برای بازیکنان و طلبکاران نه!

ظاهرا رسول‌پناه اعلام کرده که با برانکو توافق کرده و برای پرداخت طلبش زمان گرفته است؟

من نمی‌دانم چرا هرکس می‌خواهد در پرسپولیس کارش را شروع کند و خودش را در دل هواداران جا کند می‌گوید طلب برانکو را می‌دهم. شما اگر پول بده هستید اول پول بازیکنان تیم‌تان را بدهید که در این اوضاع قرنطینه خانه‌نشین هستند.

شما هم دیروز در جلسه پیشکسوتان با رسول‌پناه و پیروانی حضور داشتید؟

خیر، ظاهرا من جزء پیشکسوتان باشگاه نبودم. آقایان می‌گویند برایت اس‌ام‌اس دعوت فرستادیم اما برای من که پیامکی نرسیده است. نمی‌دانم چرا هروقت پیامک تبریک و تسلیت می‌فرستند به من می‌رسد اما پیام دعوتنامه نمی‌رسد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقا مجتبی یادش به خیر ، آن چک ولگدی که هنگام تعویض از سرپرست تیم پرسپولیس نوش جان کردی

    • بدون نام

      مجتبی محرمی ، عشقی عشق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج