۹۸۸۶۵۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رئیس فدراسیون ایتالیا: تعطیلی فصل را امضا نمی‌کنم

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا می‌گوید لغو این فصل لیگ سری آ به معنای مرگ فوتبال ایتالیا خواهد بود.

ورزش سه: گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا می‌گوید لغو فصل جاری رقابتهای لیگ سری آ در این کشور به معنای مرگ فوتبال ایتالیا خواهد بود و او تا زمانی که ریاست فدراسیون این کشور را به عهده داشته باشد اجازه چنین کاری را نخواهد داد.

فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ از ماه مارس به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده اما چند روز پیش نخست‌وزیر ایتالیا اعلام کرد که تیمهای ورزشی حرفه‌ای می‌توانند از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تمرینهای خود را از سر بگیرند. اما تصمیم فرانسه مبنی بر لغو لیگهای دسته یک و دوی این کشور، نگرانی‌هایی بوجود آورده و شروع یا عدم شروع دوباره لیگ سری آ هم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

گراوینا اما می‌گوید در هر شرایطی اجازه تعطیلی سری آ را نخواهد داد. رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در این باره گفت:" تا زمانی که من رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا هستم، هرگز حکم توقف این فصل را امضا نخواهم کرد چون این به معنای مرگ فوتبال ایتالیا خواهد بود".

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در ادامه گفت:" من باید از منافع همه محافظت کنم. پس تکرار می‌کنم که حکم تعطیلی کامل سری آ را امضا نخواهم کرد مگر آنکه شرایط واضحی مربوط به سلامت همگانی وجود داشته باشد و من را قانع کنند که سلامت عمومی مردم با خطر جدی مواجه خواهد بود. در صورت تعطیلی کامل لیگ، سیستم ما ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون یورو ضرر می‌کند ولی اگر بازی‌ها را بدون تماشاچی برگزار کنیم این ضرر ۳۰۰ میلیون یورو خواهد شد. اگر رقابتها با حضور تماشاچی شروع شود ضرر ما ۱۰۰ تا ۱۵۰ یورو خواهد بود هر چند این گزینه عملا امکان‌پذیر نیست. ما در مقابل شرکای بین‌المللی‌مان مثل یوفا و فیفا تعهدات و قراردادهای محکمی داریم که باید به آنها پایبند باشیم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج