جاباما
۹۸۸۶۷۲
۵۱ نظر
۵۰۹۵
۵۱ نظر
۵۰۹۵
پ

قطارِ لذتِ کیم جونگ-اون؛ از خرچنگِ تازه تا حرمسرایی از دخترانِ جوان

خرچنگ تازه، بهترین نوشیدنی‌ها و مأمورانِ زیبای زنِ قطار ترکیبی عالی را برای یک گردشِ دیکتاتورمآبانه تشکیل می‌دهند. این حاکمِ آخرین بسترِ کمونیسمِ استالینیستی، تفریحات دیگری هم دارد. گفته می‌شود کیم، که با یک خوانندۀ ۶ سال از خودش کوچکتر ازدواج کرده، یکی از آیین‌های پدرِ فقیدش، کیم جونگ ایل را زنده کرده است.

وب‌سایت فرادید: کیم جونگ ایل «تشکیلاتِ لذت»، متشکل از دخترانِ جوان داشت که در هر لحظه که اراده می‌کرد آن‌ها را فرا می‌خواند تا او و ملتزمانش را سرگرم کنند. دیکتاتور‌ها عاشقِ قطار‌های خصوصی‌شان هستند. هیتلر «آمِریکا» را داشت، یک هیولای زرهیِ مجهز به تفنگ‌های ضدِ هوایی که در طیِ جنگِ جهانی دوم، از آن به عنوانِ مقرِ متحرک استفاده می‌کرد. موسولینی و استالین هر دو اصرار داشتند که در سفر‌های راه دور از واگن‌های سفارشیِ مجلل خود استفاده کنند.

در راستای این وضعیت، آخرین دیکتاتورِ دنیای سنتی هم باید با این نمادِ ظلم جا‌به‌جا شود: نمادی که ممکن است بتواند سرنخی درباره محل زندگی او، که شاید حتی دیگر زنده نباشد، به دست بدهد.

قطارِ لذتِ کیم جونگ-اون؛ از خرچنگِ تازه تا حرمسرایی از دخترانِ جوان

کیم جونگ-اون، این «رهبرِ باهوشِ» کره شمالی، مردِ قدرتمندِ هسته‌ای و دشمنِ جیمز باند در دنیای واقعی، قطارِ سبز-خاکی رنگِ خودش را دارد. قطاری مجهز به تسلیحاتِ نظامی که دو موتور آن را با سرعتی در حدود ۳۷ مایل در ساعت روی ریل‌های کهنه و زهوار در رفته کشور جا‌به‌جا می‌کنند. پیدا شدنِ سروکله این قطار در ایستگاهِ خصوصیِ محلِ اقامتِ کیم جونگ اون در ساحلِ وُنسان در هفته گذشته، آن را به سرعت به کانون توجه ماهواره‌های جاسوسی آمریکایی تبدیل کرد که از مدت‌ها پیش در پی سرنخی درباره زنده یا مرده بودنِ او بودند.

شایعه‌ها درباره مرگِ اون از روز ۱۵ آوریل شروع شد؛ یعنی روزِ مراسمِ جشنِ تولد پدربزرگش، کیم ایل سونگ و نخستین دیکتاتورِ کره شمالی، که کیم جونگ اون در آن غیبت داشت. برطبقِ شایعه‌ها کیم جونگ اونِ چاق که عادت دارد سیگار پشتِ سیگار روشن کند، به دنبالِ یک عملِ قلب جان باخته است.

تا حل شدنِ این معما، تحرکاتِ این قطار با دقت زیرِ نظرِ واشنگتن و سئول است. این قطار آنقدر بزرگ است و آنقدر کند حرکت می‌کند که شناسایی آن از فضا کار سختی نیست.

این قطار ۲۰ عدد یا کمی بیشتر واگن، یک سالنِ بزرگ که دو طرف آن کاناپه‌هایی با چرمِ مرجانیِ صورتی قرار گرفته، یک اتاقِ کنفرانسِ مدرن و تمام‌-سفید، یک دفتر کار مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای و یک آشپزخانه با ظرفیتِ تهیه بهترین غذا‌ها را دارد.

قطارِ لذتِ کیم جونگ-اون؛ از خرچنگِ تازه تا حرمسرایی از دخترانِ جوان

خرچنگ تازه، بهترین نوشیدنی‌ها و مأمورانِ زیبای زنِ قطار ترکیبی عالی را برای یک گردشِ دیکتاتورمآبانه تشکیل می‌دهند. این حاکمِ آخرین بسترِ کمونیسمِ استالینیستی، تفریحات دیگری هم دارد. گفته می‌شود کیم، که با یک خوانندۀ ۶ سال از خودش کوچکتر ازدواج کرده، یکی از آیین‌های پدرِ فقیدش، کیم جونگ ایل را زنده کرده است. کیم جونگ ایل «تشکیلاتِ لذت»، متشکل از دخترانِ جوان داشت که در هر لحظه که اراده می‌کرد آن‌ها را فرا می‌خواند تا او و ملتزمانش را سرگرم کنند.

رهبر این کشورِ فقیر برای سوار شدنِ به قطار از روی رمپی که با فرش قرمز تزئین شده است، عبور می‌کند. بعد از مشورت با مجموعه‌ای از مک‌بوک‌های اَپِل [اشاره به استفاده از تکنولوژیِ غرب]و احتمالاً امضا کردنِ یک یا دو حکمِ مرگ، او پشتِ میزِ ناهار می‌نشیند تا با قاشق و چنگالِ نقره‌اش غذا بخورد.

بطری‌هایی از نوشیدنی‌های خارجی غذای شاهانه او را تکمیل می‌کنند. قحطی در زمانِ خاندانِ کیم جانِ میلیون‌ها نفر را در کره شمالی گرفته است. این خاندان همچنین بر شبکه‌ای از اردوگاه‌های زندانیان نظارت دارد که در آن‌ها زندانیانِ قحطی‌زده - که شاملِ کودکان هم هستند - وادار شده‌اند برای به دست آوردنِ ذرت‌هایی آمیخته با فضولاتِ حیوانی یا خوردنِ موش و حشره با هم بجنگند.

کیم همچنین به پنیرِ سوئیسی علاقه‌مند است. این میراثی است که از زمانِ تحصیل در سوئیس به جا مانده است. او در آنجا به عنوانِ فرزندِ یکی از کارکنانِ سفارت جا زده شده بود. قطار همچنین می‌تواند مرسدسِ ضدِ گلوله کیم را با خود حمل کند. گاهی اوقات کیم حمامِ شخصیِ متحرک خود را نیز با خود می‌برد. برخلافِ استالین و پدرِ خودش که از پرواز واهمه داشتند، کیمِ ۳۶ ساله هر زمانی که نیاز باشد از هواپیما هم استفاده می‌کند. او یک ایلوشینِ ۶۲ ساختِ روسیه به نامِ Chammae-۱ دارد که نامش را از گونه‌ای از شاهین گرفته است.

قطارِ لذتِ کیم جونگ-اون؛ از خرچنگِ تازه تا حرمسرایی از دخترانِ جوان

از او حتی در هنگامِ کنترلِ یک هواپیمای سبک عکس گرفته‌اند - اگرچه که خوشبختانه به دلیلِ علاقه زیاد او به غذا که نتیجه آن در او مشهود است، هواپیما در کمالِ امنیت روی زمین باقی ماند.
او برای بازدید از روسیه، چین و ویتنام و کاخ‌های متعدد و مقر‌های فرمانده‌ایش که برخی از آن‌ها در اعماقِ زمین هستند، از قطارش استفاده کرده است.

در این سفر‌های طولانی، کیم تدابیرِ امنیتی را که هیتلر رعایت می‌کرد، رعایت می‌کند. مسیر کاملاً خالی می‌شود و اطلاعاتِ مربوط به مقصد قطار را فقط عده معدودی می‌دانند.

دو قطارِ محافظ که یکی جلوی این قطار و یکی در پشتِ آن حرکت می‌کند، از امنیت و پاکیِ مسیر اطمینان حاصل می‌کنند. هلیکوپتر‌ها از بالا قطار را پوشش می‌دهند و قطار به صورتِ غیرمستقیم از ۲۰ ایستگاهِ خصوصی عبور می‌کند.
البته قطار می‌تواند در مواقع اضطراری به عنوانِ طعمه برای فرار از سوءقصد یا حمله نظامی هم استفاده شود. او گاه‌گاه برای سیگار کشیدن از قطار پیاده شده است، که معروفترین آن زمانی بود که از چین عبور می‌کرد تا به ملاقاتِ رئیس‌جمهورِ آمریکا، دونالد ترامپ، در ویتنام برود.

از او در فوریه سال گذشته در حالی که داشته خاکسترِ سیگارش را داخلِ زیرسیگاریِ کریستالی که در دستِ خواهرش، کیم یو جونگ، بوده می‌ریخته، فیلم گرفته‌اند. کیم جونگ اون سال ۲۰۰۹ با ری سُل یو ازدواج کرد، اما گفته می‌شود که رسمِ پدرش در شکل دادن به تشکیلاتِ لذت را دنبال کرده است.

قطارِ لذتِ کیم جونگ-اون: از خرچنگِ تازه تا انواعِ نوشیدنی و حرمسرایی از دخترانِ جوان

او وقتی در سال ۲۰۱۲ به قدرت رسید، استخدامِ دخترانِ نوجوان به عنوان ملعبه‌های جنسی را متوقف کرد. اما گفته می‌شود که ۳ سال بعد از مرگِ پدرش این کار را دوباره از سر گرفته است. او در سال ۲۰۱۵ دستور داد دخترانِ «بلند قد و زیبا» را استخدام کنند و پیش از آن مطمئن شوند که همه باکره هستند.

به این دختران ۱۴۰۰ پوند - که رقمِ بالایی در کره شمالی است - پرداخت می‌شود. به والدین اطلاع داده می‌شود که دخترانشان برای خدمت به رهبر در «مأموریتِ دولتی» به خدمت گرفته شده‌اند.
یکی از مقاماتِ روسی که توانسته است یکبار داخلِ این قطار را ببیند درباره آن گفته است: «هر نوع غذایی از روسی، چینی، کره‌ای، ژاپنی و فرانسوی را می‌توانید سفارش بدهید.»

یکبار که دو قطار در نزدیکی مرز چین با هم تصادف کردند و انفجار رخ داد و ۱۶۰ نفر کشته شدند، رهبرِ کره شمالی که دو ساعت پیش از این حادثه از همان محل عبور کرده بود، بدونِ ابرازِ نگرانی از مرگِ آن ۱۶۰ نفر گفت که این سانحه به نیتِ سوءقصد به جان او رخ داده است.

قطارِ لذتِ کیم جونگ-اون؛ از خرچنگِ تازه تا حرمسرایی از دخترانِ جوان

اما تمامِ محافظت‌ها در جهان نمی‌تواند کیم جونگ اون را از شکنندگیِ انسان بودن مصون نگه دارد. در سال ۲۰۱۱ گزارش دادند که او در اثر سکته در قطار خود جان باخته است. اگر کیم نهایتاً در اثر سکته قلبی جانش را از دست بدهد، جای تعجب نیست، زیرا این بیماری در خاندانِ کیم ارثی است.

درحالِ حاضر، این توسنِ فولادیِ مجلل خالی در کنارِ کاخ او مستقر شده است: یک قطارِ درخشانِ «اورینت اکسپرس» [قطار سریع‌السیر ِ. شرق]که در سرزمینیِ تاریک و فقیر سفر می‌کند.

منبع: Daily Mail

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دنیا نباید دست مردها باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برترینها یک هفته هی تیتر زدی مرده حالا هی تیتر میزنی بده خب به ما چه؟دیکتاتور نیست از طرف حزب حاکم و مردم کشورش حکومت داره.

      • محمد

        این متحد رو هم مثل قذافی فروختین دیگه ها تا طرف از قدرت برکنار ميشه یا دستش از دنیا کوتاه ميشه تازه بدی هاشو رو می کنین

      • بدون نام

        دست نیوفیس ها باشه هر چی تتلو تحقیرشون میکنه فحش شون میده پیشنهاد میده بهشون باز میرن پیشش

      • بدون نام

        واسه دوسال سربازی روتون حساب نمیکنند دنیا رو بدن دستتون

      • بدون نام

        بیا، دنیا برا خودت، سفت بگیرش.

      • 007

        نه اینکه عزیزان ما در ایران از این کارها نمیکنند

      • بدون نام

        دنیا باید دست شایسته ها باشه،مرد و زن نداره

      • بدون نام

        پ، بزاریم دست ضعیفه ها و ناقص العقل ها باشه؟؟

    • بدون نام

      شبیه تتلو تبلیغ حجاب میکنه نیوفیس و حرمسرا میخواد

    • بدون نام

      ببین اصولگرا ولپسگرا از کی خوششون میاد

    • بدون نام

      اونا که دورش گریه میکنند تو ایران هم داریم

      پاسخ ها

      • نون بربری

        دقیقا همینطوره حرفت از همه قشگ تر بود

      • گودی

        ای گفتی و چقدر هم خقیر تهوع آورن

      • بدون نام

        تو ایران جا مهر پیشونی هم داریم از دری که ریا وارد شود از در دیگر صداقت و انسانیت و دوستی و شرافت و ..... هزار تا چیز دیگر خارج میشود و آن مردم ، بی همه چیز لقب میشوند

    • بدون نام

      ترامپ هم در این فقره خیلی بهتر نیست ...

    • بدون نام

      داغون زشت مردمش رو بدبخت کرده خودش خوشحال

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خود مردمش انتخاب کردند که اینطور زندگی کنند

    • بدون نام

      فاز ضد آمریکایی داره گرفته جالبه

    • بدون نام

      سندروم کره شمالی اینطوریه تابو سازی جایی که اون رفته میبوسن گزیه میکنند

    • بدون نام

      پیتزا شلوار لی ندارند حق انتخاب مدل مو ندارند محصولات امریکایی اصلا جرمه به زندان کره شمالی خوش آمدید

      پاسخ ها

      • نون بربری

        مگه اینجا حجاب اجباری نیست وخیلی چیز های دیگع چه فرقی داره همهجا یکیه

    • بدون نام

      هیچ ملتی در دنیا به ذلت و نکبت نمی افتند مگر آنکه بخش بزرگی از آنها دیوانه و سفیه باشند
      اختصاص به کره و غیر کره هم نداره

    • بدون نام

      آخر نفهمیدیم مرد یا نه؟؟

    • کما

      یک موجود خودخواه و چندش و....مرگش باعث آرامش یک کشور میشود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا وقتی گوسفند موجود باشه چوپان هم پیدا میشه

    • بدون نام

      ملت ما بیش از چهل ساله به بهانه حمایت از مستضعفان جهان توی تحریم و فلاکت روزافزون هستن،فقط وقتی می‌فهمیم که این شعار حمایت از مستضعفین دروغ بوده که کشور ما تنها دوست و حامی پلید ترین دیکتاتور دنیاست و ظلمی که به مردمش میشه و بدتر از حیوون باهاشون برخورد میشه تو سیاست ایران ارزشی نداره ؛ مردم خودمون هم روز به روز زندگی و آزادی شون داره بیشتر به مردم کره شمالی نزدیک میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا درست گفتی.

      • بدون نام

        تمام اینها که به سرتون اومده نتیجه همون پرمدعاییها و خودزرنگ پنداریهاتونه

    • بدون نام

      بله به امید نابودی همه دیکتاتورها ایرانی ابد سربلند

    • بدون نام

      درود بر کیم

      پاسخ ها

      • کما

        درود بر تو بستنی قیفی

    • بدون نام

      این زنا که همشون شکل هم هستند
      تنوع طلب کی بودی تو

      پاسخ ها

      • ح

        پوسته سوم شبیه همه مغزشون فرق میکنه

    • بدون نام

      نوش جانش میتونه،قدرتش راداره، استفاده اش را میبره ، وقتی میبینه کره ایها خوب سواری میدن ، چراسواری نگیره !؟

    • Amirho3ein

      لطفا درباره نسخه ایرانیش هم بنویسید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همشون لنگه همدیگه هستند. ایرانی و کره ای نداره

    • ع،ر

      قابل‌توجه‌سیاسیون‌وطنی‌که‌هرازگاهی‌دوست
      دارند‌ایران‌راباکره‌شمالی‌مقایسه‌کنند.البته
      اونا‌بیشتر‌درفکر‌قطار‌هستند.بدبختیهاشونم
      برای‌ملت.

    • مهدی

      رفیق گرمابه و گلستان بشار اسد هستن ایشون

    • بدون نام

      نگو کیهان ناراحت میشه

    • بدون نام

      تنها دیکتاتوری در جهان که هیچ اوباهت و بزرگی در برابر کسانی چون هیتلر . موسیلینی . استالین . وغیره ندارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اوباهت نه. ابهّت
        موسیلینی نه. موسولینی
        ضمنا او تنها دیکتاتور جهان با این اوصافی که گفتی نیست

    • ح

      امیدوارم هموطنان عزیزم متوجه شده باشم چرا به این شخص گفته میشه دیکتاتور ولی به نخست وزیر انگلیس دیکتاتور اطلاق نمیشه بالون خونه شماره ۱۰وبستری شدنش برای درمان کرونا دریک بیمارستان عمومی.
      نکته مهمتر اینه که مردمان چه ملتی عقب مانده میشوندوچطور یک ملتی پیشرفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیخود امیدوار نباش
        هموطنان عزیزت تا صد سال دیگه هم متوجه نخواهند شد

    • بدون نام

      با این قیافی زشتش شده پادشاه کره خدا هر چی دیکتاتوره نابود کنه

    • گلی

      واقعا کشور بدی هست امیدوارم مردمش از دست حکومتشون راحت بشوند

    • بدون نام

      لعنت برهرچه دیکتاتور

    • بدون نام

      حالم از این جور به اصطلاح رهبر هائی که تنها هنرشون درست کردن حرم سراس به هم می خوره .

    • مهدی حجازی

      من از کسی که جلوی ظلم جهانی ایستاده حمایت می کنم

    • بدون نام

      ملکه انگلستان ۷۰ ساله داره حکومت میکنه مجلس منحل نیکنه

    • راد

      چرا ایران با این دیکتاتور رابطه دارد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج