۹۹۱۶۸۷
۶۴ نظر
۵۵۸۵
۶۴ نظر
۵۵۸۵
پ

وزن خانم خواننده چگونه نصف شد؟!

لاغری و تناسب اندام بی‌شک یکی از مقوله‌های مهمی است که بیشتر افراد به آن توجه دارند و سعی دارند به اندامی متناسب و ایده‌آل برسند و برای رسیدن به این اندام دست به کار‌های متفاوتی می‌زنند. ادل خواننده و ترانه‌نویس بریتانیایی، یکی از کسانی است که با کاهش وزن بیش از حد اخیرش همه را سورپرایز کرد.

برترین‌ها: لاغری و تناسب اندام بی‌شک یکی از مقوله‌های مهمی است که بیشتر افراد به آن توجه دارند و سعی دارند به اندامی متناسب و ایده‌آل برسند و برای رسیدن به این اندام دست به کار‌های متفاوتی می‌زنند. ادل خواننده و ترانه‌نویس بریتانیایی، که با آهنگای فوق‌العاده‌اش توانست در عرض چند سال محبوبیت و شهرت بی‌اندازه‌ای بدست آورد، یکی از کسانی است که با کاهش وزن بیش از حد اخیرش همه را سورپرایز کرد.

وزن خانم خواننده چگونه نصف شد؟!

این خواننده محبوب که پیشتر در واکنش به کسانی که از او درباره اندامش سوال می‌پرسیدند تاکید داشت که برای گوش‌ها می‌خواند و نه چشم‌ها و اندام و ظاهرش اهمیتی برایش ندارد، دیروز با انتشار عکسی به مناسبت تولد ۳۲ سالگی‌اش تعجب‌ها را برانگیخت و حالا نظر‌های متفاوت و زیادی فضای مجازی را پر کرده است. برخی برای اراده‌اش به او تبریک گفتند و برخی معتقد بودند بیش از حد لاغر شده و عده‌ای دیگر نیز معتقد بودند اندام و ظاهر انسان‌ها مهم نیست و باید به باطن آن‌ها توجه کنیم.

چرا ادل تصمیم گرفت لاغر شود؟

برای بسیاری این سوال پیش آمده بود که اگر خانم خواننده بر این باور است که ظاهر و اندام اهمیتی ندارد، چرا اقدام به لاغری، آن هم تا این میزان کرده است؟

برخی درباره «تحمیل ارزش‌های جامعه مدرن به انسان امروز» صحبت کرده‌اند و معتقد هستند ادل هم نهایتا تسلیم ارزش‌های جامعه شده و با عکسی که منتشر کرد تیر خلاصی به نظریه‌ی «هرکس هرطور بخواهد زندگی می‌کند.» زده است. او نشان داد ظاهرا انسان باید طوری که ارزش‌های جامعه می‌پسندد، زندگی کند نه آن‌گونه که دلش می‌خواهد.

وزن خانم خواننده چگونه نصف شد؟!

خواننده مشهور، اما در پاسخ به این سوالات گفته بود: «بعد از طلاق و جدا شدن از همسرم نیاز به تغییر داشتم. می‌خواستم مادر بهتر و سالم‌تری برای پسرم باشم و نمی‌خواستم در آینده بیماری به سراغم بیاید برای همین تصمیم گرفتم لاغر شوم.»

راز لاغری ادل

گفته می‌شود که ادل، میزان کالری دریافتی روزانه خودش رو به ۱۰۰۰ کالری کاهش داده و به انجام تمرینات ورزشی نیز پرداخته است، اما کاهش کالری دریافتی روزانه او نقش بیشتری در این کاهش وزن چشمگیر او داشته است. این خواننده محبوب برنامه ورزشی خود را زیر نظر مربی حرفه‌ای و کار درست آمریکایی به نام دالتون وونگ و مربی پیلاتس برزیلی به نام کاملیا گودیس شروع کرده تا کاهش وزن درست و اصولی داشته باشد.

وزن خانم خواننده چگونه نصف شد؟!

مربی پیلاتس ادل می‌گوید راز لاغری او ساعت‌ها ورزش نیست. بلکه به‌خاطر رژیم غذایی منظم و حذف غذا‌های فرآوری‌شده، قند و نوشابه است.

رژیم لاغری ادل

ادل برای لاغری و کاهش وزن خود از رژیم غذایی سیرت فود (sirtfood) کمک گرفته است. این رژیم غذایی بر اساس تحقیقات در مورد سیرتوئین‌ها معرفی شد. سیرتوئین ها، گروهی از هفت پروتئین موجود در بدن هستند که عملکرد‌های مختلفی از جمله سوخت و ساز بدن، التهاب و طول عمر را منظم می‌کنند. در این رژیم غذایی شما در روز‌های اولیه مقدار ۱۰۰۰ کالری در روز را دریافت می‌کنید و با گذر زمان و رزو‌های پایانی رژیم میزان کالری دریافتی شما در روز به ۱۵۰۰ کالری خواهد رسید.

وزن خانم خواننده چگونه نصف شد؟!

را‌ه‌های کاهش وزن از طریق کاهش کالری روزانه، راه‌های نه‌چندان مطمئن برای لاغری طولانی مدت هستند و وزنی که شما با این رژیم‌ها از دست می‌دهید می‌توانند به‌سرعت به بدن شما بازگردند. به بیان دیگر اگر ادل، روزی ۲۰۰۰ کالری یا بیشتر دریافت کند به سرعت به اندام سابق خود بازخواهد گشت.

با این وجود این رژیم غذایی، رژیم مورد علاقه بسیاری از افراد مشهور اروپا و آمریکا می‌باشد. دلیل اصلی این علاقه می‌تواند وجود شکلات در این رژیم معروف باشد.

در هفته اول این رژیم، بیماران وعده‌های صبحانه و ناهار را با سه آبمیوه سبز جایگزین می‌کنند و برای شام ازغذا‌هایی مانند میگوی آسیایی و مخلوط سرخ کرده نودل گندم یا خمیر سویا و توفوی کنجدی لعاب دار با زنجبیل و مخلوط گیاهان سرخ شده تند استفاده می‌کنند. اگرچه ادل در همان هفته اول هم وزن زیادی را با دنبال کردن رژیم از دست داد، اما با بازگشت او به خوردن غذا‌های نرمال، وزنش به سرعت به حالت قبل باز خواهد گشت.

وزن خانم خواننده چگونه نصف شد؟!

برخی از غذا‌هایی که توسط متخصصین رژیم سیرت فود تهیه شامل: کلم کیل، شراب قرمز، توت فرنگی، پیاز، سویا، جعفری، روغن زیتون، شکلات تلخ (کاکائو ۸۵ درصد)، چای سبز ماچا، گندم سیاه، زردچوبه، گردو، گیاه منداب (شابانک)، فلفل چشم پرنده آفریقایی، گیاه انجدان، خرما مجول، کاسنی، بلوبری، گیاه کبر و قهوه می‌باشد.

دیدگاه متخصصان درباره رژیم غذایی سیرت فود

همان‌طور که گفته شد کاهش وزن سریع از طریق این رژیم نه صحیح است و نه ماندگاری بالایی دارد، زیرا در این نوع رژیم بدن در جذب انرژی محدود می‌شود، علاوه بر سوزاندن چربی و ماهیچه، از ذخیره انرژی اضطراری یا گلیکوژن خود استفاده می‌کند. در هفته اول محدودیت شدید کالری، تنها حدود یک سوم از کاهش وزن مربوط به چربی است، در حالی که دو سوم دیگر از آب، ماهیچه و گلیکوژن است. به محض اینکه کالری مصرفی شما افزایش پیدا کند، بدن مجددا ذخیره گلیکوژن خود را آغاز می‌کند و وزن به حالت اول خود باز می‌گردد.

کارشناسان بهداشت و متخصصان در این زمینه هشدار می‌دهند که این رژیم ممکن است به آن خوبی که انتظار می‌رود، نباشد و حتی ممکن است آسیب‌هایی به بدن وارد کند.

به طور کلی گفته می‌شود رژیم غذایی سیرت فود فواید سلامتی دارد، اما در زمینه کالری و انتخاب غذایی محدود شده است. این رژیم غذایی همچنین شامل نوشیدن میزان زیادی آبمیوه است که توصیه مناسبی برای سلامتی انسان محسوب نمی‌شود.

وزن خانم خواننده چگونه نصف شد؟!

واضح است که ادل قصد دارد سبک زندگی خود را به عنوان یک مادر مجرد تغییر دهد، ولی طرفداران این خواننده مشهور امیدوارند که او برای رسیدن به این هدف خود از را‌ه‌های ناسالم که ممکن است سلامتی‌اش را به خطر بیندازند، کمک نگیرد.

منابع: healthline ، showbizcheatsheet

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تپل اش بهتر بود.متاسفانه زنها مدام باید به جامعه در مورد ظاهرشون باج بدن.حتی با اینکه هنر و استعداد هم دارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی داره پسر و دختر نداره تناسب اندام خوبه حالا بعضی برای جنش مخالف کلی عمل سختی میکشند بحثش جداست

      • بدون نام

        چرا چرت میگی یه مردی هم که شکم داره هم همون فیدبک منفی رو میگیره چاق که جای خود داره

      • بدون نام

        دقیقا. زن بودن به سبک عامه یعنی باج دادن: تو حرف زدن، لباس پوشیدن ، تو همه چی . کلا یه نفر دیگه بودن. و کم هستن انسان هایی به خصوص زن هایی که حاضر باشن قیمت متفاوت بودن و خود بودن رو بپردازن

      • بدون نام

        دلیل اینکه بدتر شده اینه که صورتش افتاده شده بارها گفتم هیچ وقت کاهش وزن سریع نداشته باشید بخصوص با رژیم چون صورتتون حتما میافته و حتما پوست شل اویزون از زیر بازوها و شکمتون و ران ها میزنه بیرون که اگر پول داشته باشید خدا تومن باید بدید جراحی زیبایی اون پوست اویزون رو بِبُره براتون که جتی جای اسکارش هم دیر میره
        یه مدل باشگاه هست دستگاه وصل میکنن نقطه مورد نظر بدن کار ورزش رو انجام میده لازم نیست شما یه اینچ تکون بخورید اسمش یادم نیست وگرنه مینوشتم

      • بدون نام

        مهم سلامتی این بانوی خوش صدا است بعد زیبایی

      • بدون نام

        دوره دبیرستان رژیم گرفتم و لاغر شدم اصلا هم پشیمون نیستم. الان هم از آدمای چاق خوشم نمیاد چه مرد چه زن‌. هم کلی بیماری میاره هم زشتتون می کنه. بیخود خودتونو گول نزنین. رژیم در کنار ورزش موجب سلامتی انسان هست

      • بدون نام

        برای سلامتی خودش این کار رو کرده نه بخاطر دیگران. اگر غیر از این بود باید تپل میماند تا شما دوست داشته باشی.

      • salami .13

        من تپل دوستدارم

      • بدون نام

        دنیای مرد سالار ظاهر وسلامت زنان رو نشانه گرفته زن شده بازیچه دست ،حتی زنان موفق وزیبا وثروتمندی مانند ادل هم نتونستن در برابر این موج سهمگین ظاهرپرستی مردان دوام بیارن.تف به این روزگار

      • بدون نام

        آدم چاق زشت نیست اولا، بلکه بدنش هوشمندتره چرا که با کمی زیاد خوردن بدن ذخیره میکنه برای بقای بیشتر،درسته چاقی مشکلات زیادی داره و باید اجازه چاقی مفرط رو به بدن نداد ولی اضافه وزن اصلا بد نیست ،سیاست مافیای بزرگ صنعت ورزش و غذا و دارو خیلی جاها این تبلیغات عظیم رو به راه انداختن تا با بد جلوه دادن اضافه وزن و چاقی بیزنس خودشون رو داشته باشن

      • بدون نام

        تپل بود دوست داشتنی تر بود

    • بی نام

      واقعا هم خودش هم صداش فوق العاده ست

    • بدون نام

      مربی آمریکایی بوده چقدر آمریکا همه چیش خوبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بگو به پیغمبر

      • امین

        خخخخخخ

      • بدون نام

        این چند تا کامنتو همونی نوشته که جای دیگه نوشته بود جلوی اورتگاس آبرومون رفت:)

      • بدون نام

        ۱۹:۴۸
        کامنتا فرق دارند تو چه بی فرهنگ بیکاری دنبال میکنی همه رو اونم راست گفتند آبرو برید

      • بدون نام

        خب تو آمریکاس انتظار داری مربی کجایی باشه؟

    • بدون نام

      زیبایی و حس خوب فقط در غرب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب بودن رو از خودمون شروع كنيم تنها راهشه

    • بدون نام

      تپل و چاقش قشنگتر بود. اونجوری بهتر بود هویت ظاهری خودشو داشت. الان شد مثل همه آدما و سلبریتی های دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ده سال دیگه که کبد و قلبش مشکل دار میشد حالش رو میپرسیدم
        در ضمن در غرب بر خلاف ایران که شاید یه عده تپل دوست دارند هیچکس تپل دوست نداره و جالب نمیدونن چون نظرشون اینه ادم شاید قیافه اش دست خودش نباشه اما تناسب اندامش دست خودشه

      • بدون نام

        سلامتیش ارزشش بیشتره

      • بدون نام

        مریضی و بیماری های آینده که ناشی از چاقی هست هم قشنگه؟

    • یزدانی

      مسلمون نیستین،نامحرم سرتون نمیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این ملت رو به حال خودشون رها کنید.دیگه این حرفای حق تو گوششون نمی ره.

      • بدون نام

        من که خانم هستم اما باور کن خیلی از آقایون نظر میدن براشون فرقی نداره که در مورد ادل نظر میدن یا ممد رفیقشون منظورم اینه که کسی بابت بدن کسی دیگه از جنس مخالف یا نظر بده یا صرفا جنس مخالف ببینه حالی به حولی نمیشه شما مشکلت جای دیگه است

      • احسان

        چطوری کریم

      • بدون نام

        چه ربطی داره

      • m.s

        :|

      • m.s

        :|

      • بدون نام

        موس هاده

      • بدون نام

        تو که مسلمونی چرا میبینی؟ ؟؟

    • سارا

      بعضی از آدم ها وقتی چاق ترن خوشگل ترن

      پاسخ ها

      • سویل

        وبا نمک تر.

    • بدون نام

      ولی من یجایی خوندم که معدشو بریدن به همین خاطر به این زودی وزن کردن من خودم 20 کیلو کم کردم ولی به سرعت برگشت ولی این روش بر نمی گرده

    • بدون نام

      قبلا تپل و زیبا بود الان شده نی قلیون و زشت

    • بدون نام

      اونهمه پوست اضافه ناشی از لاغری کجا رفت؟احتمالا صد تا عمل هم کرده پشت بند رژیمش. البته اینحوری لاغری ها معمولا با جراحی بدست میاد نه ورزش و کم خوری.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درست میگی امکان نداره در طول یک ماه بشه اینجوری لاغر ونحیف شد.صددرصد با عمل جراحی لاغر شده

    • بدون نام

      آهنگ helloچقدر قشنگ خونده.عالیه

    • احسان

      الان همه ی دخترا حسودیشون میشه

      پاسخ ها

      • سویل

        نه چرا حسودی من هیکلم بدون عمل لاغر و خوشگله.

      • سویل

        چرا فکر میکنی بخاطر مردا یا جامعه این کارو انجام داده ی درصد احتمال بده که بخاطر دل خودش این کارو کرده.

      • سویل

        مقصر خودشونن من بخاطر دل خودم ارایش میکنم باشگاه میرم خرج میکنم ربطی به بقیه نداره نظر دیگران هم برام مهم نیست.

      • بدون نام

        هی منفی نوش جان کن

    • رزا میرزایی

      الان کی میتونه لاغر باشه خوته ی ما همش آشپزخانه ام هرچنگ من دختر خونم ولی چون در ترکیه ام باید غذا هارا من درست کنم چون فقط من بلدم

    • بدون نام

      تمام این چیزهایی که تو رژیم سیرت فود گفته بود من اسمشو نشنیده بودم

    • تنها

      والا تپلیش بهتر بود العا که شبیحه نی قلیونه

    • بدون نام

      متاسفانه هجمه مردسالاری در دنیای مدرن به حدی رسیده که هیچکس تاب مقاومت در برابر اونو نداره.شده عین سیلی ویرانگر که همه توانایی وحس اعتماد به نفس زنان رو گرفته
      وقتی ادل با اون همه استعداد و موقعیت عالی اجتماعی و ثروت وزیبایی خودشو به این روز انداخته که مقبول جامعه مردسالاربشه دیگه به عوام که نمیشه خرده گرفت که چرا دنبال ژل وفیلر و تغییر چهره هستن.باور کنید اگه فردا
      مردا اعلام کنن زنان باید چاق باشن نود درصد خانمها دنبال
      راههای چاق شده ن میگردن!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از کجا میدونید که برای خودش نکرده؟همین حرف شما مردسالاری توشه،یعنی این خانم برای اینکه فمینیستا رو راضی نگه داره هیچ اختیاری روی بدنش نداشته باشه و برای اینکه افرادی مثل شما فکر نکنن به خاطر مردها اینکارو کرده باید چاقی و عوارضشو نادیده بگیره!

      • بدون نام

        بله دقیقا زمانی لاغر کرد که از شوهرش جدا شده بود
        برا دل خودش نبود چون قبلا خودشو قبول داشت

    • بدون نام

      همیشه خانمها برای قیافشون باید جواب پس بدن. اما اگه یه مرد چاق شه اصصصلا مهم نیست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الانم اگه یه مرد چاق لاغر شده بود همه به ارادش آفرین میگفتن،اما ادل چون زنه به خاطر اینکه این سوءتفاهم برای بقیه پیش نیاد که به خاطر مردها لاغر کرده باید تا ابد چاق بمونه!

    • ؟

      قربونش برم۶

    • بدون نام

      بعضیا تپلشون قشنگ تره. البته ادل لاغرشم قشنگه. ولی تپلی یه کاریزمای خاصی بهش داده بود

    • بدون نام

      اصلا ادل و چاقيش با مدل تپليش دوست داشتني بود و تك بود الان نميتونم با چهرش ارتباط برقرار كنم

      پاسخ ها

      • تهرانی

        چون از اول با اون تیپ شناختینش براتون سخته

    • بدون نام

      چاق بود بهتر بود انگار یه آدم دیگه اومده

      پاسخ ها

      • دارابی از کرج

        سام تایم فور یو هو هو
        مگه فوزولید که جرا لاقرشده؟

    • آیناز

      این چاقم بوده بدفرم نبوده.هیکلش رو فرم بوده.میومد یه سر ایران و هیکل زنهای چاق و بدفرم رو میدید اونوقت میفهمید تناسب اندام چیه؟؟

    • بدون نام

      هایده تا آخر عمرش نه عمل کرد نه رژیم گرفت خیلی هم زیبا و خوشگل بود .

    • محسن

      قبلا بهتر بود!

    • بدون نام

      تپل اش مهربونتر بود ،از این به بعد رو ببینیم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج